Maar dat is toeval.daniel1975 schreef:Als je eens door de historie van Hanegraaf heen wandelt kom je ook wel hele mooie figuren om hem heen tegen
Daar mag je geen conclusies aan verbinden.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Dit zou ik wil een interessante quest vinden.Jans schreef:@donarrie ik denk dat je de rennerswereld van die tijd een beetje verkeerd inschat. Ze zijn er die niet gebruikten, maar ik zou het knap vinden als je er 10 op zou kunnen noemen waar je je handen voor in het vuur zou durven steken.
die is inderdaad echt fantastisch.chrissiewizzie schreef: Ik vond het in ieder geval fascinerend om te lezen en raad het boek zeker aan. Het gaat naast een andere favoriet: Ik ben God niet. Ook zo'n tragisch figuur.
Ik heb het boek van Frank ook gelezen. Onwaarschijnlijk en turbulent leven ...chrissiewizzie schreef: Ik vond het in ieder geval fascinerend om te lezen en raad het boek zeker aan. Het gaat naast een andere favoriet: Ik ben God niet. Ook zo'n tragisch figuur.
+1 Ik had dit net ook gelezen. Goed stuk.chrissiewizzie schreef:Nynke de Jong had al een mooi weerwoord, maar deze is echt spot-on:
http://hetiskoers.nl/omerta-richt-meer- ... as-dekker/
SHOOT the messenger. Nogmaals. Dekker rakelt hier iets op over doping hetgeen niet nieuw is. Smijt daar wat ranzige hoer en aftrek verhalen bij met naam en toenaam zonder die mensen vooraf te raadplegen en dat onder het mom dat hij alles zou willen opbiechten om zo voor zichzelf schoon schip te maken tussen zijn krappe oortjes.Hanz Bé schreef:Precies. Wat is nu het probleem... Dat Boogerd het met "oostblok-hoertjes" deed, of dat iemand het opschrijft? Als het geen probleem is dat hij het deed, is het ook niet erg dat iemand dat opschrijft. En andersom, lijkt het me erger dat hij het doet.... etc. Don't shoot the messenger.