Vandaag gezien...een korte broek
-
- Forum-lid
Vandaag, tussen Maassluis en de Waterkering om een uur of drie op zowel de heen als de terugweg {dezelfde} jongedame in korte broek.... HET IS VOORJAAR!!
Kom hem regelmatig tegen. Meestal in lange broek. Maar inderdaad, dat is het type dat ik bedoelde.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
In mijn groepje wordt iemand met een korte broek nu terug gestuurd. Je hebt verschillende persoonlijke thermostaten, maar bij vrieskou raakt iedereen in korte broek op de racefiets onderkoeld. We rijden geen veldrit van een uurtje op de max (en elektrisch fietsen is nauwelijks meer inspanning dan zappen op de bank, dus dan helemaal)…
Scott Addict 20 disc (2017) | Ultegra/Dura-ace | Scope R3d | Selle Italia SLR Boost SF | Garmin 540
-
- Forum-lid
Vandaag gezien een korte broek. Ik heb er zelfs de gehele rit naast mogen fietsen. Ik vond het zelf nog wat te frisjes voor een korte broek, maar wat een heerlijk weer om te fietsen!
Vandaag met m'n lief in de polder gewandeld. Ik had alleen een thermoshirt aan en een flanel overhemd (niet eens zo'n dik jas type). Geen handschoenen en ik had gerust in een korte broek kunnen wandelen. +5, geen wind en zon......... Dat is toch prima?
Met wintersport zit ik met minder in een T-shirt na het skiën aan de grappa (overigens nu al zin in en pas na de wintersport begint voor mij het fietsen pas echt)
Met wintersport zit ik met minder in een T-shirt na het skiën aan de grappa (overigens nu al zin in en pas na de wintersport begint voor mij het fietsen pas echt)
Op mijn eerste ritje van het jaar vandaag kwam ik er 2 tegen. Eerst jochie van denk jaar of 12 op zn racefiets..wel helm, bril, volgens mij ook shirt van 1 vd plaatselijke fietsclubs, en jawel korte broek.....
Toen bij Hoorn dat ik de dijk op reed richting Bovenkarspel, volwasse kerel op zn gravelbike, dun shirt, wel lange mouwen en korte broek.....
Zonnetje scheen, maar was best fris
Toen bij Hoorn dat ik de dijk op reed richting Bovenkarspel, volwasse kerel op zn gravelbike, dun shirt, wel lange mouwen en korte broek.....
Zonnetje scheen, maar was best fris