'Quickrelease' van de rem komt volgens mij bij de kabelstop op t balhoofd of daar in de buurt. Verder valt t met vuil wel hard mee denk ik. Het meeste vuil is daar al van t wiel af en zit op je rug en seatstay bridge. De huidige plek pakt juist n hoop vuil omdat t wiel daar nartoe draait. Van onder de bracket draait t wiel weg.frederique schreef:Zelfs in het profgebeuren heb ik men twijfels aan de praktische kant van de zaak.
Wiel wisselen na lek/val & dan snel vanuit de wagen even sleuten??
Trek
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Toch geloof ik erin De Di2 accu hangt niet onder je achtervork maar onder je bracket pal achter de kabeldoorvoer. Dat is toch wel weer een stukje meer naar voren dan de rem geplaatst is. Wellicht is het een idee voor iedereen met Di2 te gaan rijden. Dan is je accu een mooie bescherming van je remamclassic-fan schreef:Maar je hebt ook nog een voorwiel
Ik heb een DI2 accu onder aan de achtervork hangen en die batterij zit vaak toch knap klem door al 't zand wat er tussen gesproeid wordt.
-
- Forum-lid
Klopt ik heb ook de 2.1 met andere wielen.joco schreef:ik vind de 2.1 prima eigenlijk ...
ik heb wel een investering gedaan en de oude wielen eraf en de nieuwe fulcrum R4 erop gezet, ik vind het een wereld van verschil, voor een kleine 215euro extra...
Het is een fijne fiets.
-
- Forum-lid
Thanks, dan ga ik zaterdag maar even naar Plieger. Zowel op de Trek 2.1 als op de Giant Defy 1 plaatsnemen. Dan gaat de zitpositie het uitmaken.maxplicity schreef:Klopt ik heb ook de 2.1 met andere wielen.joco schreef:ik vind de 2.1 prima eigenlijk ...
ik heb wel een investering gedaan en de oude wielen eraf en de nieuwe fulcrum R4 erop gezet, ik vind het een wereld van verschil, voor een kleine 215euro extra...
Het is een fijne fiets.
Zal nog even kritisch vragen of ze geen deal kunnen maken voor een set betere wielen.
Ik ga meer dan waarschijnlijk de Ultegra groep vervangen door Sram Force, dus er is nog wel wat werk aan. Maar er komen zeker foto's!Weertx schreef:Nice! wel foto uppen!NoChain schreef:Mijn huidige fiets is verkocht, de Trek Domane 5.2 besteld. Nog een paar daagjes wachten
Na lang wikken en wegen, heb ik dan mijn keuze bepaald: mijn nieuwe fiets is een Trek Madone 5.2. geworden.
Wat is er veel te krijgen en kun je veel op de diverse fora vinden. Maar toch, eindelijk mijn keuze gemaakt en bijgaand enkele foto's.
Of het allemaal werkt, weet ik niet???
https://picasaweb.google.com/1141481166 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is er veel te krijgen en kun je veel op de diverse fora vinden. Maar toch, eindelijk mijn keuze gemaakt en bijgaand enkele foto's.
Of het allemaal werkt, weet ik niet???
https://picasaweb.google.com/1141481166 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door ErjeR op 25 jul 2012 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Trek Madone 5.2