Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 20 sep 2012 22:13

Mooie foto's en mooi verslag!

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 21 sep 2012 21:02

walterg schreef:Mooie foto's en mooi verslag!
Dank je! Ik heb het verslag maar zo snel mogelijk geplaatst, want ik heb geen zin om een 'aanmaning' aan m'n broek te krijgen :lol: !

Ik zie trouwens dat het in Drente ook lekker rustig fietsen is, prima!
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27897
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 21 sep 2012 21:32

@ walterg

Jij hebt gefietst over de weg die vernoemd is naar mijn overgrootvader, dat kan ik natuurlijk enorm waarderen :D Prachtig is het daar. Ik heb het bos in Gieten dit jaar echt ontdekt, vreselijk mooi is daar. Je kunt er op mooie zomerdagen ook prima een plons wagen, gewoon in de koersbroek!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39664
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 21 sep 2012 22:12

Ik neem toch aan dat jij in het echie geen Frank Boomkroon heet? ;)
Less is bore

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 21 sep 2012 22:28

Je moet er wel oppassen voor oom agent, houtvester Jansen!

Ik gok het er vaak op dat oom agent er niet rondrijdt. Nog maar één keer een waarschuwing gehad en of ik toch maar op het fietspad wilde blijven. Tja...

Zwemmen bij het Nije Hemelriek is inderdaad heerlijk!

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6099
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 22 sep 2012 17:09

Na een verkoudheidje van een paar dagen ben ik vanochtend weer eens op de fiets gestapt voor een rustig rondje.

Het Gooimeer lag er mooi bij:
Afbeelding
Live fast; die young. mijn blog

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 22 sep 2012 19:55

Ja, het zag er vandaag regelmatig mooi uit onderweg.

Ik heb vanmiddag een rondje Hilversum, Breukelen, Vinkeveen, Abcoude, Amsterdam, Muiderberg en Hilversum gedaan. Goed voor 102km en dat kon precies tussen de twee wk finales van vandaag in. Tevreden over de planning en genoten van het aardige nazomerweer. Ook wel lekker dat het weer iets rustiger begint te worden op het fietspad.

Was het eerste ritje sinds tijden met arm en beenstukken. Ondanks het zonnetje dat er regelmatig goed door kwam kun je inmiddels echt wel merken dat de temperatuur omlaag gaat.

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 22 sep 2012 20:51

Beetje "vechten" tegen het gevoel van "waarom nog / einde seizoen" en ging achteraf best aardig. In feite mijn rondje Heuvelrug met de bekende klimmetjes en kon voor het eerst sinds vorige week (Six4Semmy) weer eens redelijk doortrappen (voor mijn gevoel dan).
Klimmen ging lekker en na zo'n 50 km lang stuk Lekdijk met de wind op de kop, dus buffelen om een beetje vooruit te komen. Daarna wat slingeren om toch aan de 100+ (iedere gek zijn gebrek) te komen.
Vlak in de buurt van Soest toch nog een flinke regenbui en daalde de temperatuur onder de 10 graden en maar wat blij dat ik in het lang reed en bijna thuis was.
Achteraf dus lekker getraind, maar voor de zekerheid mijn Tacx begin vd avond maar weer van zolder gehaald want komende week 's avonds buiten in de regen............ Nee, ben niet gek.
Rondje van vandaag: http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=1779535
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
canyon81
Forum-lid
Berichten: 782
Lid geworden op: 05 sep 2009 20:43

Gebruikersavatar canyon81 22 sep 2012 21:12

Vanmorgen zodra het licht genoeg was op de fiets gestapt voor een familiebezoek: vanuit Nijkerk via Harderwijk, Elburg, Kampen, Genemuiden, Zwartsluis en Meppel naar Assen: 126 kilometer tegenwind...
Eenvoud kenmerkt het ware.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 23 sep 2012 13:01

In de voorbereiding voor L'Eroica een stukje met zoonlief gefietst.
Hoe beroerder de weg hoe beter. Mits droog.
Hier m'n inmiddels favoriete stukje in Grashoek.

Afbeelding
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 23 sep 2012 13:16

Zo dat was een fris ritje vandaag. Bij de start was het 10 graden, brrrrr.... Vorige week rond deze tijd verbleef ik nog in Griekenland met 35 graden.
Met een grote groep groep toerders weggereden bij De Spartaan. Totaal 81 kilometer gefietst in 2:36 uur. Ging best lekker zo'n eerste rit na de vakantie met de club.
Klaar voor de http://www.janjanssenforumrit.nl" onclick="window.open(this.href);return false; volgende week zaterdag. Nu de rest van de dag languit op de bank genieten van het voetbal en natuurlijk van het WK Wielrennen in Limburg!

Route
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27897
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 23 sep 2012 13:56

Na een fietsloze week wegens gebrek aan motivatie + forse verkoudheid vandaag maar weer eens op de fiets gekropen. Rond half 10 vertrokken en wat was het nog koud! Slechts 8 graden volgens mijn thermometer. Vertrokken met beenstukken en winterschoenen. Geen spijt van gehad. Desondanks de nodige korte broeken gezien en zelfs enkelen kort-kort.

Was op de kou na eigenlijk prima fietsweer met nagenoeg geen wind. Dat komt hier in Groningen eigenlijk nooit voor. Groningen - Kropswolde - Annen - Eext - Gieterbos - Rolde - Ballo - Loon - Tynaarlo - Eelde - Peize - Hoogkerk - Stadspark - Groningen. Goed voor 101 km.
Je moet er wel oppassen voor oom agent, houtvester Jansen!
Alsof de duvel ermee speelt! Vandaag op de Houtvester Jansenweg aangehouden door oom agent. Heb me nederig opgesteld maar wel gezegd dat fietsen op het fietspad onmogelijk is sinds de uitvinding van de e-bike. Daar was hij wel mee eens, maar ik moest me toch maar aan de wet houden. Bleef dus bij een waarschuwing :)
Laatst gewijzigd door havana op 23 sep 2012 14:08, 3 keer totaal gewijzigd.

Gesloten