Daar heb ik er vandaag ook wel wat van gezien, en een had zelfs een bolletjes trui aanLcsmet schreef:Nu de temperaturen beginnen oplopen.
Een korte broek en ongeschoren benen, is wel heel erg fout.
Niet echt hé, we leven in een vrij land (ja ook in België) en iedereen doet wat hij/zij zelf wil.
Ik dus ook.
Wat is fout, wat kan echt niet?
-
- Forum-lid
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- Sweety2008
- Forum-lid
Wat schattig:D
Ghost Nivolet 6LC
En toch liever ongeschoren pootjes met een atletisch voorkomen, dan andersom...Lcsmet schreef: Een korte broek en ongeschoren benen, is wel heel erg fout.
(al is niet iedereen gezegend met een wasbord en een bmi van 18,5 om welke reden dan ook)
Beiden fout, dat wel.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Ik heb vandaag iemand gezien in een bolletjesbroek!specializedmerida schreef:Daar heb ik er vandaag ook wel wat van gezien, en een had zelfs een bolletjes trui aanLcsmet schreef:Nu de temperaturen beginnen oplopen.
Een korte broek en ongeschoren benen, is wel heel erg fout.
Niet echt hé, we leven in een vrij land (ja ook in België) en iedereen doet wat hij/zij zelf wil.
Ik dus ook.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Die mensen die zo'n korte fietsbroek aan hebben dat het een boxershort is
Maak joe woar
- Wolfhound32
- Forum-lid
Sexy, toch?TumTumTum schreef:Vandaag gezien; bleke behaarde benen mét kettingsmeer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Krakende en piepende fietsen/kettingen. Net weer van zolder gehaald en zó, hup de weg op.