Canyon
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wel gewoon montagevet gebruiken om je pedalen te monteren.
En ze eens per jaar losmaken en terug monteren.
Dat voorkomt dat je pedalen muurvast komen te zitten en je niet alledaagse technieken moet gebruiken om ze los te halen.
En ze eens per jaar losmaken en terug monteren.
Dat voorkomt dat je pedalen muurvast komen te zitten en je niet alledaagse technieken moet gebruiken om ze los te halen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Endurance met schijfremmen? Ik was automatisch van schijven uitgegaan, sorry.
Je kunt inderdaad velgremmen bijstellen (verdraaien) door met een inbussleutelje het stelschroefje te verdraaien. Dan bedoel ik niet de centrale bout.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Niet niet-alledaagse technieken bedoel je zeker?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Supergrover
- Forum-lid HC
Dit is inderdaad waar. Het grote verschil tussen de L en de M is de stack (25mm). Endurace komt dan wellicht beter in de buurt. Ik ga nog eens goed meten en erover nadenken. Ik wacht toch nog even met bestellen totdat de zaken bij Canyon weer op orde zijn en dus ook de levertijden worden weergegeven.wasbeer2006 schreef: ↑15 jan 2020 09:54
...... Met 186cm/90cm BBL kun je misschien net iets lager/langer zitten dan ik waardoor de Ultimate ook past met <2cm aan spacers. Dat ligt een beetje aan je flexibiliteit. In beide gevallen kom je op een L uit bij Canyon. Voor een M ga je 3cm in stack omlaag wat dus 3cm extra aan spacers betekent.
Dank voor jullie perspectieven in ieder geval!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Endurace is een geo die bij heel veel mensen heel goed past.
Alleen is een nieuw aero bike veel sexier, dus zie je die regelmatig langs komen met 5-6 spacers er op.
Alleen is een nieuw aero bike veel sexier, dus zie je die regelmatig langs komen met 5-6 spacers er op.
Less is bore
Behalve Isaac,die hebben een aero-shopper model,wel iets voor degene die niet diep kunnen zitten.Persoonlijk vindt ik hem wel heel mooi,evenals Merida die hebben een comfort aero racer.daniel1975 schreef: ↑16 jan 2020 05:52 Endurace is een geo die bij heel veel mensen heel goed past.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Niet niet-alledaags = alledaags en dat bedoel ik dus niet.Supergrover schreef: ↑15 jan 2020 20:25nee hoor, kijk maar er boven...
En als je het over het koppelteken, of het ontbreken daarvan, hebt dan zit je inderdaad in het verkeerde topic.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Grote fietsfabrikanten presenteren hun nieuwe modellen op events op zonnige mooie locaties waar de belangrijkste pers enkele dagen uitgenodigd wordt (tijdschriften, websites,..), vaak in aanwezigheid van (ex-)profs. Zo hebben ze alle aandacht en worden er goede foto's genomen en is er voldoende tijd om presentaties te geven over het nieuwe model. Dan volgt er een embargo en op een vooraf bepaald tijdstip lost zowel het merk als de pers de artikels.
Een fiets introduceen op een beurs is verleden tijd.