Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- razenderoeland
- Forum-lid
Van m'n 10 speed Miche cassette heb ik de 6 middelste kransjes vervangen. Dit bevalt me veel beter dan de enkele combinaties qua cassette welke bij Shimano beschikbaar zijn. Vrijwel elke combinatie is bij Miche mogelijk, dat geheel naar eigen behoefte in te vullen.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Ik heb ze gekocht bij Bike Discount: https://www.bike-discount.de/en/clif-ba ... s-18er-box
Ondertussen wel 2 euro duurder
Ondertussen wel 2 euro duurder
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
dhb aeron truitje.
Gaat meteen retour, veel te klein volgens maattabel, mouwen te los en rare pasvorm.
Had de reviews beter moeten lezen, ik ben niet alleen met deze opmerkingen.
Gaat meteen retour, veel te klein volgens maattabel, mouwen te los en rare pasvorm.
Had de reviews beter moeten lezen, ik ben niet alleen met deze opmerkingen.
In Bergen op Zoom is het vier dagen Krabbenfoor. Gister geweest want ik moest even in die grote fietswinkel zijn:
- Helm
-T-shirt met fiets erop
- sokken
- stuurlint
Met m'n meisje lekker zitten lunchen op het grote plein en ook nog even een paar platenwinkels ingedoken.
Dozijn platen gekocht waarvan er 11 in het topic Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent? thuis horen.
Eén plaat is echter mega on-topic ondanks dat het vooral verzamelwaarde heeft.
LP gekocht waar we Raymond Poulidor horen en muzikaal opgeleukt door de al even beroemde Yvette Horner.
Ik heb al jaren mijn verzameling met fietsgegekigheden fors ingedikt maar deze kon ik niet laten staan.
En wat een prachtige collage aan de binnenkant van de klaphoes:
- Helm
-T-shirt met fiets erop
- sokken
- stuurlint
Met m'n meisje lekker zitten lunchen op het grote plein en ook nog even een paar platenwinkels ingedoken.
Dozijn platen gekocht waarvan er 11 in het topic Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent? thuis horen.
Eén plaat is echter mega on-topic ondanks dat het vooral verzamelwaarde heeft.
LP gekocht waar we Raymond Poulidor horen en muzikaal opgeleukt door de al even beroemde Yvette Horner.
Ik heb al jaren mijn verzameling met fietsgegekigheden fors ingedikt maar deze kon ik niet laten staan.
En wat een prachtige collage aan de binnenkant van de klaphoes:
- Marcopfiets
- Forum-lid
2 setjes tiptop buitenband plakkers. Ivm te repareren, lek geraakte én (succesvol) geplugde, tubeless buitenband.
Daarnaast een probleem met m’n Campa Ekar remschijven. Bij 3 van de 4 (140mm) schijven op m’n weg-wielen ontstond er speling op de verbinding tussen de spider en de buitenste ring. Eén heel erg, wat tot schokkerig remmen leidde. Bij 2andere beginnende speling. Heb de sets teruggestuurd naar FuturumShop ter beoordeling.
Inmiddels ter vervanging Galfer road disks CL aangeschaft. Deze zijn nog onderweg.
Daarnaast een probleem met m’n Campa Ekar remschijven. Bij 3 van de 4 (140mm) schijven op m’n weg-wielen ontstond er speling op de verbinding tussen de spider en de buitenste ring. Eén heel erg, wat tot schokkerig remmen leidde. Bij 2andere beginnende speling. Heb de sets teruggestuurd naar FuturumShop ter beoordeling.
Inmiddels ter vervanging Galfer road disks CL aangeschaft. Deze zijn nog onderweg.
Setje nieuwe gp5000 28mm, aerothan endurance tubes (kijken hoe ze bevallen), valve extenders hiervoor (zou moeten werken volgens meerdere berichten itt wat Schwalbe zegt), plaksetje, nieuwe kortere stuurpen (naar advies bikefit), nieuwe Swissstop remblokken en 2 shirtjes van Gore. Flink rib uit m'n lijf weer (klere wat zijn die conti's duur geworden), maar als je per gereden km gaat tellen valt het redelijk mee.
Alleen de Aerothans is een beetje een vraagteken. Kost een berg, en kijken of ik het verschil merk met de normale Conti race28 binnenbandjes die ik tot nu toe gebruikt heb. Hier heb ik (afkloppen) pas 1x lek mee gereden op zo'n 12000km.
Alleen de Aerothans is een beetje een vraagteken. Kost een berg, en kijken of ik het verschil merk met de normale Conti race28 binnenbandjes die ik tot nu toe gebruikt heb. Hier heb ik (afkloppen) pas 1x lek mee gereden op zo'n 12000km.
Ik vond de Aerothan alles behalve betrouwbaar, net als de Revoloop. Met diverse nieuwe bandjes een afloper gehad waarvan twee maal voorband in een afdaling. Gelukkig met goede afloop Had ik dat van tevoren geweten had ik nooit dit risico genomen! Ik fiets nu al een tijdje met Continental Supersonic, dat scheelt amper op gewicht met de Aerothan en ik heb er tot nu nooit lek mee gereden. Ook deze zijn lekker compact om mee te nemen in tasje of shirt. I.c.m. GP5000 rolt het lekker soepel in mijn beleving Ook zijn ze een stuk goedkoper