Het grote Giro d'Italia 2011 topic
-
- Forum-lid
Het is echt verschrikkelijk wat er met Wouter is gebeurd.. wens familie en vriendin heel veel sterkte..
toch ben ik bang dat valpartijen als deze niet te voorkomen zijn.. in een afdaling zijn er zulke hoge snelheden dat een val altijd hard aan komt.. dan zeggen ze wel dat de koersen gevaarlijk worden maar dit kan ook in een trainingsafdaling gebeuren denk ik...
Heb de startbeelden van de Giro van vandaag in de sportschool gezien en ook al zie je dan beelden zonder geluid, kreeg er wel kippevel van..
toch ben ik bang dat valpartijen als deze niet te voorkomen zijn.. in een afdaling zijn er zulke hoge snelheden dat een val altijd hard aan komt.. dan zeggen ze wel dat de koersen gevaarlijk worden maar dit kan ook in een trainingsafdaling gebeuren denk ik...
Heb de startbeelden van de Giro van vandaag in de sportschool gezien en ook al zie je dan beelden zonder geluid, kreeg er wel kippevel van..
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfft, en wat moet je nu vandaag als verslaggever?
Na een half uur heb je toch alles verteld wat je kunt vertellen.....
Na een half uur heb je toch alles verteld wat je kunt vertellen.....
Less is bore
Op Sporza zeggen ze amper iets, lijkt me ook terecht.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik dacht dat Karl Vannieuwkerke het stilzwijgen heeft aangekondigd in zijn column, als teken van respect en ter bezinning.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Brrr kreeg kippenvel tijdens de aankomst. Wel een mooi eerbetoon....
Ongelofelijk mooie finish, prachtig.