Vandaag gefietst 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ziet er schitterend uit daar!
Ben jij niet weggespoeld daar met alle regen? Zijn hele stukken in Spanje waar ze echt wel serieus neerslag hebben gehad.
Heb jij er Bora 60 in zitten nu?
Ben jij niet weggespoeld daar met alle regen? Zijn hele stukken in Spanje waar ze echt wel serieus neerslag hebben gehad.
Heb jij er Bora 60 in zitten nu?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ja het heeft er veel meer geregend dan normaal in een drieweekse periode. Zeker niet elke dag, en meestal maar 1 of 2 uur op een dag, met uitzondering van een tweetal dagen.
Maar het resultaat van 2 uur regen daar is wel dat wegen moeten worden afgesloten, hele dorpen onder water staan, supermarkten moeten sluiten, aardverschuivingen plaatsvinden. Of in mijn urbanisatie: liften die niet meer werken, water dat van de trappen naar beneden loopt...
Ja Bora WTO60. Leuke wielset in rustige omstandigheden, maar dus geen topidee voor aan zee
Maar het resultaat van 2 uur regen daar is wel dat wegen moeten worden afgesloten, hele dorpen onder water staan, supermarkten moeten sluiten, aardverschuivingen plaatsvinden. Of in mijn urbanisatie: liften die niet meer werken, water dat van de trappen naar beneden loopt...
Ja Bora WTO60. Leuke wielset in rustige omstandigheden, maar dus geen topidee voor aan zee

- daniel1975
- Forum-lid HC
Vooral erg mooi, een van de weinige setjes die nog mooi glossy is afgewerkt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
En nog steeds lekker weer, dus zowel gisteren als vanochtend maar gefietst.
Maandagmiddag op de "oude" gravelbike bij Soest de Eempolder ingedoken en rugtas met nieuwe camera mee om te kijken wat ik op de foto kon krijgen. Dus vaak stoppen en in de kant zitten/liggen voor wat foto's te maken.

Uiteindelijk ruim 4 uur op pad geweest voor 52 km incl. veel pauzes https://www.strava.com/activities/14039071753 (in de link meer pic's op Strava).
Vanmorgen rond 08:30u de Aspero gepakt voor rondje gravel rondom Hilversum. Begin best frisjes, maar goed doen. Verder ook lekker rustig, al kwamen mijn leeftijdsgenoten vanaf 10:30u ook gezellig op hun e-bike meedoen
Hoe dan ook, was weer heerlijk al ken ik ieder pad daar inmiddels.
Na iets minder dan 4:30u toch weer 113 km op de teller https://www.strava.com/activities/14046907416 en precies op tijd voor de lunch met Marga.

Maandagmiddag op de "oude" gravelbike bij Soest de Eempolder ingedoken en rugtas met nieuwe camera mee om te kijken wat ik op de foto kon krijgen. Dus vaak stoppen en in de kant zitten/liggen voor wat foto's te maken.

Uiteindelijk ruim 4 uur op pad geweest voor 52 km incl. veel pauzes https://www.strava.com/activities/14039071753 (in de link meer pic's op Strava).
Vanmorgen rond 08:30u de Aspero gepakt voor rondje gravel rondom Hilversum. Begin best frisjes, maar goed doen. Verder ook lekker rustig, al kwamen mijn leeftijdsgenoten vanaf 10:30u ook gezellig op hun e-bike meedoen

Hoe dan ook, was weer heerlijk al ken ik ieder pad daar inmiddels.
Na iets minder dan 4:30u toch weer 113 km op de teller https://www.strava.com/activities/14046907416 en precies op tijd voor de lunch met Marga.

Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Vandaag om 09.00u een ritje van zo'n 90km gemaakt. Was 5gr toen ik vertrok, wel een lekker zonnetje!

Middelbare school leerlingen voorgefietst. We hadden 9 groepen van ongeveer 13 leerlingen. Meestal neem ik de minst snelle groep mee.
1 van de leukste dingen die je op een fiets kunt doen. Kleine paadjes, bobbels opzoeken met niveau 0. Als er maar gegild wordt is het goed. En ze zijn weer allemaal uit het bos gekomen.
Niet zijken maar reiden !
3de klas VWO
Iedereen gaat op de fiets, van goede wil tot zeurders.
Edit: In Strava een filmpje van de groep: https://www.strava.com/activities/14057504549
Niet zijken maar reiden !
Gisteravond 1e rondje in de "zomertijd" - heerlijk om gewoon weer met wat zonlicht te fietsen in de avond ipv in het donker. Collega had een leuk extraatje in ons rondje gepland - kleine blok training van 2x2 - weer een x wat anders. Moet zeggen stond wel aardig windje.
Het was gister en vandaag wel raar qua temperatuur.....ene moment bloed heet en op de verkeerde plek in de wind was het weer ijskoud
De (niet zo welbespraakte) dochters kwamen gisteren amper vijf minuutjes van elkaar thuis uit school en muziekles
A: "t*ring, wat is het heet"
B: "zo, het is echt f*cking koud vandaag"
Zelf vanochtend tijdens woonwerk ritje......jasje open, jasje dicht, jasje uit, jasje toch weer aan.
De (niet zo welbespraakte) dochters kwamen gisteren amper vijf minuutjes van elkaar thuis uit school en muziekles
A: "t*ring, wat is het heet"
B: "zo, het is echt f*cking koud vandaag"
Zelf vanochtend tijdens woonwerk ritje......jasje open, jasje dicht, jasje uit, jasje toch weer aan.
Net terug van een rondje en Lopikerwaard en Krimpenerwaard. Toch redelijk wat wind en het eerste uur ging voor geen meter.
Dit vind ik echt geen plek om sex te hebben laat staan om een paar kinderen op te voeden. Ze zitten er echter al jaren en het gaat goed met ze.

Het wapen van vandaag (gewoon te lui om een ander te pakken)

Snelrewaard

Sommige zijn bizar schuw andere hebben nergens last van.

Op de terugweg langs waterpartij in Hitlandbos

Lekker buiten!

Nu languit en straks kaasfondue...............mijn lief is allergisch voor kaas en als ze er een keer niet is neem ik het er van
Dit vind ik echt geen plek om sex te hebben laat staan om een paar kinderen op te voeden. Ze zitten er echter al jaren en het gaat goed met ze.

Het wapen van vandaag (gewoon te lui om een ander te pakken)

Snelrewaard

Sommige zijn bizar schuw andere hebben nergens last van.

Op de terugweg langs waterpartij in Hitlandbos

Lekker buiten!

Nu languit en straks kaasfondue...............mijn lief is allergisch voor kaas en als ze er een keer niet is neem ik het er van

-
- Forum-lid
Ja de ene reigert is de andere niet. Er zijn ook exemplaren die voor je opvliegen, 100 meter verder weer landen, opvliegen, etc .
Gelukkig wat minder wind maar het is wel oorverdovend soms. En niet vlagerig, gewoon boem de ventilator op stand 4 en volcontinu. Je merkt wel dat ze er telkens meer neerzetten, je zou in Flevoland wonen. Vermoeiend. Op de heenweg. Net als in de bergen benijd je de tegenligger.
Gelukkig wat minder wind maar het is wel oorverdovend soms. En niet vlagerig, gewoon boem de ventilator op stand 4 en volcontinu. Je merkt wel dat ze er telkens meer neerzetten, je zou in Flevoland wonen. Vermoeiend. Op de heenweg. Net als in de bergen benijd je de tegenligger.