Hoorde gisteren van een weermannetje op tv dat door de langdurige vorst de temperatuur van de Noordzee lager is dan normaal, dit betekende zei hij dat wanneer in het voorjaar de wind uit het westen waait de temperaturen dan ook lager zullen zijn dan normaal en dat het voorjaar wel eens tegen kan gaan vallen.
Niet echt een verhaal om vrolijk van te worden:(
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
[quote="Peterj"]Hoorde gisteren van een weermannetje op tv dat door de langdurige vorst de temperatuur van de Noordzee lager is dan normaal, dit betekende zei hij dat wanneer in het voorjaar de wind uit het westen waait de temperaturen dan ook lager zullen zijn dan normaal en dat het voorjaar wel eens tegen kan gaan vallen.
Niet echt een verhaal om vrolijk van te worden:([/quote]
Als het maar droog is
En de zon kan snel veel goedmaken.
Als het maar droog is
En de zon kan snel veel goedmaken.
Zij is ook tegen
[quote="Peterj"]Hoorde gisteren van een weermannetje op tv dat door de langdurige vorst de temperatuur van de Noordzee lager is dan normaal, dit betekende zei hij dat wanneer in het voorjaar de wind uit het westen waait de temperaturen dan ook lager zullen zijn dan normaal en dat het voorjaar wel eens tegen kan gaan vallen.
Al is het maar 10 graden met een zonnetje, dan ga je daar al heel vrolijk van worden hoor!
Zie het maar zo, hoe slechter het weer nu is, hoe gelukkiger je er mee bent als het zometeen wat beter word!
Al is het maar 10 graden met een zonnetje, dan ga je daar al heel vrolijk van worden hoor!
Zie het maar zo, hoe slechter het weer nu is, hoe gelukkiger je er mee bent als het zometeen wat beter word!
-
- Forum-lid
Ik raak er al aardig aan gewend, maar neemt niet weg wanneer als alles meezit dat je eind volgende week weer fatsoenlijk de weg op kunt.
MVG
MVG
ik ben dit weer ook zat. vorig weekend voor het laatst buiten getraint(pas 3x dit jaar!). geef de moed nu even op en ga mijn fietsdepressie wegdrinken met carnaval! als ik weer nuchter ben kijk ik wel weer verder... groeten uit brabant:D!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="GastheerG"]Mooi! Morgen even de MTB een beurt geven:D[/quote]
Maria
Theresa
Bertina?
Maria
Theresa
Bertina?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten