Over de wielersport en zijn beoefenaars.

De Armstrong soap

stienz
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 01 mei 2010 17:05

stienz 26 mei 2010 02:06

Uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar is het niet een beetje overdreven hoe Armstrong op dit forum de grond in wordt geboord? Laat iedereen lekker in zijn waarde.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 26 mei 2010 08:41

Stienz schreef:Uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar is het niet een beetje overdreven hoe Armstrong op dit forum de grond in wordt geboord? Laat iedereen lekker in zijn waarde.


Oh okay, we zullen er meteen mee ophouden :)

the voice of reason :) hahhahaha


anyway, LA heeft dit zelf gecreered door zijn onhebbelijke houding.
Ik vind m fantastisch hoor, daar niet van, heb met plezier zijn boeken gelezen, kijk met plezier naar zijn fietsen en vind zijn overwinningen fantastisch, maar hij maakte een comeback en daar heeft men het hier over, niets naars gewoon de realiteit die rondom LA hangt.

Hoge bomen vangen veel wind, Lance daarintegen heeft een netje en probeert nog wat meer wind te vangen :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

michael2757
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 25 mei 2009 13:07

michael2757 26 mei 2010 11:25

En hoge bomen groeien nou eenmaal niet tot in de hemel....
Ga toch fietsen...

stienz
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 01 mei 2010 17:05

stienz 26 mei 2010 19:39

superrose schreef:
Stienz schreef:Uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar is het niet een beetje overdreven hoe Armstrong op dit forum de grond in wordt geboord? Laat iedereen lekker in zijn waarde.


Oh okay, we zullen er meteen mee ophouden :)

the voice of reason :) hahhahaha


anyway, LA heeft dit zelf gecreered door zijn onhebbelijke houding.
Ik vind m fantastisch hoor, daar niet van, heb met plezier zijn boeken gelezen, kijk met plezier naar zijn fietsen en vind zijn overwinningen fantastisch, maar hij maakte een comeback en daar heeft men het hier over, niets naars gewoon de realiteit die rondom LA hangt.

Hoge bomen vangen veel wind, Lance daarintegen heeft een netje en probeert nog wat meer wind te vangen :)


Ach ja, ik heb er geen last van ofzo, ga gerust door :)

Ik vind het gewoon wat overdreven dat die man op elk wielrenforum door en door wordt geanalyseerd en bediscussierd. Logisch dat LA een onhebbelijke houding krijgt, ik zou denk ik ook wel zo'n houding krijgen als het mediacircus nonstop aan me aan het trekken zou zijn.

bassie10
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 10 jun 2005 18:03

bassie10 26 mei 2010 20:21

Michael2757 schreef:Doel ook niet zozeer op z,n erelijst maar zijn talent als renner. (klimmen,tijdrijden ed)


Inderdaad...in klimmen en tijdrijden is LA nooit echt uit de verf gekomen.
In de tour kwam hij wel eens als eerste boven en hij won wel eens een tijdritje,
maar om nu te zeggen dat ie daar veel talent voor heeft....
Contador heeft zo al veel meer touretappes gewonnen.... :D :rolleye:

grapjas...
diessens fietserke

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 26 mei 2010 22:50

Stienz schreef:
superrose schreef:
Stienz schreef:Uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar is het niet een beetje overdreven hoe Armstrong op dit forum de grond in wordt geboord? Laat iedereen lekker in zijn waarde.


Oh okay, we zullen er meteen mee ophouden :)

the voice of reason :) hahhahaha


anyway, LA heeft dit zelf gecreered door zijn onhebbelijke houding.
Ik vind m fantastisch hoor, daar niet van, heb met plezier zijn boeken gelezen, kijk met plezier naar zijn fietsen en vind zijn overwinningen fantastisch, maar hij maakte een comeback en daar heeft men het hier over, niets naars gewoon de realiteit die rondom LA hangt.

Hoge bomen vangen veel wind, Lance daarintegen heeft een netje en probeert nog wat meer wind te vangen :)


Ach ja, ik heb er geen last van ofzo, ga gerust door :)

Ik vind het gewoon wat overdreven dat die man op elk wielrenforum door en door wordt geanalyseerd en bediscussierd. Logisch dat LA een onhebbelijke houding krijgt, ik zou denk ik ook wel zo'n houding krijgen als het mediacircus nonstop aan me aan het trekken zou zijn.


we wilden net een topic over jou beginnen :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

stoli
Forum-lid
Berichten: 380
Lid geworden op: 01 sep 2009 18:34

stoli 11 jan 2011 07:43

http://nos.nl/video/210777-lance-armstr ... oping.html

leuk he. straks blijkt dat ie echt gedoped heeft.. wat dan?

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 11 jan 2011 09:49

Michael2757 schreef:Doel ook niet zozeer op z,n erelijst maar zijn talent als renner. (klimmen,tijdrijden ed)


Wat een onzin zeg, jemig.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 11 jan 2011 10:18

@stoli: Tja, ongeveer al zijn concurrenten gebruikten (zijn er op gepakt). Het was eerder ongeloofwaardig dat hij niet gekapt was imho.

Maar goed, ik denk dat de 'jagers' vooral zo fel zijn omdat er weinig renners zijn die zo hard ontkennen als LA dat doet.

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 11 jan 2011 10:20

stoli schreef:http://nos.nl/video/210777-lance-armstr ... oping.html

leuk he. straks blijkt dat ie echt gedoped heeft.. wat dan?


dan hebben we ineens een 4-voudige winnaar jan ullrich! ;)

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 jan 2011 10:26

Armstrong en Contador vergelijken: de enige overeenkomst die ik zie is Bruyneel en dat is volgens mij precies waar Paul Kimmage op doelt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 11 jan 2011 10:27

Ullrich.... was daar ook niet iets mee :)

Als je op basis van dopingzaken uit het verleden de touruitslagen gaat aanpassen hou je niet veel meer over.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie