TijdstrijdersCup 2010
@Danny1407: Eigenlijk had ik me er al bij neergelegd waarschijnlijk laatste te worden dus dat is dan ook opgelost .
@Corniel: ik zie de leeftijden vd deelnemers er nu ook bijstaan, doen we aan leeftijdsklassementen?
@Corniel: ik zie de leeftijden vd deelnemers er nu ook bijstaan, doen we aan leeftijdsklassementen?
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
@mispoes: dat overweeg ik wel. Ligt aan het aantal deelnemers. Verder hoop ik voor jou dat je geen laatste wordt. En als je dat wordt, met een tijd/gemiddelde waar je zelf heel tevreden mee bent.
[quote="Corniel"]
Daarnaast er starten er negen voor je, die worden geacht minder snel te gaan, anders lijdt je aan ernstige zelfoverschatting. [/quote]
Een van die negen ben jij als ik het zo zie, en jij gaat toch echt wel harder lijkt me (in ieder geval harder dan ik, en ik sta als nummer 13 (oh nee!) op de lijst).
Ik zet in op een podiumplek in het jongerenklassement.
Leuk overigens dat het zo serieus wordt al!
Daarnaast er starten er negen voor je, die worden geacht minder snel te gaan, anders lijdt je aan ernstige zelfoverschatting. [/quote]
Een van die negen ben jij als ik het zo zie, en jij gaat toch echt wel harder lijkt me (in ieder geval harder dan ik, en ik sta als nummer 13 (oh nee!) op de lijst).
Ik zet in op een podiumplek in het jongerenklassement.
Leuk overigens dat het zo serieus wordt al!
Ik heb nog nooit een tijdrit of uberhaupt een wedstrijd gereden, maar het lijkt me erg leuk om het eens te proberen en dit is wel heel lekker laagdrempelig dus ik ben sterk aan het overwegen om mee te doen. Helaas wel de dag van te voren een pittige wedstrijd, dus dat kan m'n tijd flink verstoren.
Hoe erg ga ik voor lul staan op m'n standaard wegfietsje?
Hoe erg ga ik voor lul staan op m'n standaard wegfietsje?
[quote="MrAngry"]Ik heb nog nooit een tijdrit of uberhaupt een wedstrijd gereden, maar het lijkt me erg leuk om het eens te proberen en dit is wel heel lekker laagdrempelig dus ik ben sterk aan het overwegen om mee te doen. Helaas wel de dag van te voren een pittige wedstrijd, dus dat kan m'n tijd flink verstoren.
Hoe erg ga ik voor lul staan op m'n standaard wegfietsje?[/quote]
Ik heb ook nog nooit een tijdrit gereden hoor.
De kans dat ik voor lul sta met m'n snelpakkie, Urbanus helm, TT fiets en een Spartamet gemiddelde is veel groter!
Gewoon meedoen, al is het maar voor de gezelligheid!
Hoe erg ga ik voor lul staan op m'n standaard wegfietsje?[/quote]
Ik heb ook nog nooit een tijdrit gereden hoor.
De kans dat ik voor lul sta met m'n snelpakkie, Urbanus helm, TT fiets en een Spartamet gemiddelde is veel groter!
Gewoon meedoen, al is het maar voor de gezelligheid!
[quote="Geert Jan"]heel erg! want waarschijnlijk start meer dan 50% van deze mensen op een wegfiets..[/quote]
Het enige 'risico' dat je loopt is dat je het zo leuk gaat vinden dat je vaker een tijdrit wilt doen, met alle gevolgen van dien . . .
Gewoon meedoen, leuk.
Het enige 'risico' dat je loopt is dat je het zo leuk gaat vinden dat je vaker een tijdrit wilt doen, met alle gevolgen van dien . . .
Gewoon meedoen, leuk.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik weet niet of Corniel een UCI-official is. Maar anders zal er niet gecontroleerd worden.
Trouwens Danny ikzelf vind een Urbanushelm inmiddels, na voldoende gehersenspoeld te zijn op dit forum, al een heel stoer en volslagen onmisbaar hulpmiddel voor het rijden van een tijdrit. Door anderen, waaronder mijn gezin, wordt daar anders over gedacht. Ik heb moeten beloven om de helm pas op te zetten als ik de straat al uit ben.
Is het overigens geen idee om alle deelnemers aan de cup, op bijvoorbeeld de helm, hun nickname van het forum te laten dragen. Zodoende "kent" iedereen elkaar sneller.
Trouwens Danny ikzelf vind een Urbanushelm inmiddels, na voldoende gehersenspoeld te zijn op dit forum, al een heel stoer en volslagen onmisbaar hulpmiddel voor het rijden van een tijdrit. Door anderen, waaronder mijn gezin, wordt daar anders over gedacht. Ik heb moeten beloven om de helm pas op te zetten als ik de straat al uit ben.
Is het overigens geen idee om alle deelnemers aan de cup, op bijvoorbeeld de helm, hun nickname van het forum te laten dragen. Zodoende "kent" iedereen elkaar sneller.
[quote="Ilko"]Ben niet zo heel actief (meer) hier, maar kwam dit toch mooi even tegen! Prachtig initiatief!
Lijkt me erg leuk om mee te rijden. Wel jammer dat ik dan als triathleet toch mijn fiets UCI-legal moet maken [/quote]
Ik ben geen official, en ik zal de regels soepel toepassen. Maar als mensen het 'te bont' maken, wil ik een stok achter de deur hebben (ligfietsen enzo).
Lijkt me erg leuk om mee te rijden. Wel jammer dat ik dan als triathleet toch mijn fiets UCI-legal moet maken [/quote]
Ik ben geen official, en ik zal de regels soepel toepassen. Maar als mensen het 'te bont' maken, wil ik een stok achter de deur hebben (ligfietsen enzo).
Sta nog steeds onder aan de lijst!! Heb ik mijzelf nu overschat of drukt de rest zich een beetje? Ik hoop geen van beiden.......
Wordt de eerste tijdrit van het seizoen, ben erg benieuwd naar het resultaat (voor het eerste met een tijdritfiets).
Wordt de eerste tijdrit van het seizoen, ben erg benieuwd naar het resultaat (voor het eerste met een tijdritfiets).
Karakter is dat wat je laat zien als je alleen bent