Tommeke = dommeke 2?
vrouwke schreef:delirium schreef:Voorbeeldfunctie vind ik persoonlijk dikke zever. Daar heeft hij zelf nooit voor gekozen. Hij wil alleen maar zoveel mogelijk koersen winnen , de rest is onvermijdelijk en gazettepraat.
Maar hij heeft wel bepaalde verantwoordelijkheden tegenover sponsors, ploeggenoten etc. Dat hoort er bij als je prof bent. Lijkt me dat Allan Davis dit hele akkefietje ook niet zo leuk vindt.
Wat zorro1 daar allemaal schrijft is me niet duidelijk, maar wat vrouwke schrijft is idd een feit. hij heeft zeker en vast gefaald ten opzichte van zijn ploegmaats en sponsers. Dat was ook zo ongeveer de enige reactie die me is bijgebleven van Tom die eerste dagen, dat hij zich slecht voelde tegenover zijn ploegmaats.
Nu heeft hij ondertussen al veel rechtgezet met BK te worden.
Maar over die voorbeeldfunctie.....
Dat een negenjarige vindt dat Boonen de beste coureur is, dat kan ik best geloven. Het zou waarschijnlijk nog terecht zijn ook. Vroeger was ene eddy planckaert of Vanderaerden ook een idool voor de jeugd. Maar die gasten konden na de koers gerust een pint gaan pakken zonder een hele meute journalisten in hun zog. ik durf zelfs vermoeden dat er die dagen veel meer dingen gebeurden die misschien niet zo voorbeeldig waren voor kinderen. Maar wat niet weet niet deert. Dat nu elke overtreding van Boonen zo breed uitgesmeerd wordt, liefst met een ongezonde laag overdrijving eroverheen, is toch niet meer normaal. Je moet je eens in zijn plaats stellen. elke stap die je miszet staat tien minuten later op alle websites. Die situatie is bijna onhoudbaar. Het is straf dat Boonen( en nog een rits andere coureurs) onder die stress kunnen blijven presteren, en vriendelijk blijven. Een natuurlijk kan je komen zeggen dat hij daar genoeg voor betaald wordt. Maar je kan altijd wel iets zeggen, daarom zijn we ook allemaal actief op dit forum. We zwetsen gewoon graag.
Anyway, voor een gast van hoe oud is hij? 28? met zo een palmares en zoveel gezaag rond zijn kop, is hij in mijn ogen een grote meneer met heel veel stijl.
Dat hij ooit eens een lijntje snuift is gewoon zijn zaak. Maakt mij niks uit. Wat Ronaldo met Hilton uitsteekt kan me ook niks schelen, en welke sporter wat dan ook doet in zijn vrije tijd laat me volledig en siberisch koud.
-
- Forum-lid
Misschien kan hij beter van Quickstep naar team Columbia gaan
MVG
MVG
Siemert1971 schreef:Misschien kan hij beter van Quickstep naar team Columbia gaan
MVG
:p:D:p
Het houdt natuurlijk niet op... de week voor de Tourstart in Monaco is Tom alweer gaan stappen: http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-De-F ... kken.dhtml
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Volgens mij ziet die blonde chick van gisteren, in de avondetappe van de Belg, Tom ook wel zitten, en andersom.
Maar toch, Tom vertelde over het (voorlopig) laatste coke-incident dat hij door overmatig alcoholgebruik een black-out had gehad en zo onwetend cocaïne had gebruikt.
Kennelijk geen reden voor hem om de drank te laten staan. Ik vind dat wel erg hardleers. Hoe zat dat ook alweer met die ezel en die steen?
Kennelijk geen reden voor hem om de drank te laten staan. Ik vind dat wel erg hardleers. Hoe zat dat ook alweer met die ezel en die steen?
a.k.a Joe
C a s r a n schreef:Het houdt natuurlijk niet op... de week voor de Tourstart in Monaco is Tom alweer gaan stappen: http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-De-F ... kken.dhtml
Erg boeiende bijdrage aan het forum Casran. Van jou ben ik beter gewoon.
Deze morgend op het station hoorde ik twee dametjes (tegen de 60) naast me ongeveer alsvolgt;
*Is dat nu zijn Lore( wijzend naar een foto op de voorpagina van de gazet)?
+Ja, hem hee se naart schijnt bedrogen. Hij was zat.
*Tjaa, nen andere mag draa kerre in de week zat zen. Mor baa hem komt het altaa in de gazet.
Bij ons noemen ze zoiets ook weleens "ne scheet in een fles".
Of hoe dt alles toch nieuws wordt als hem in de buurt is.
Respect voor Boonen dat hij ondanks alles nog altijd meedraait aan de absolute top.
+1
De frituuruitbater: "Hij was kennelijk zat, of misschien zelfs stoned!" (o help!!)
Zo komt die middenstander ook eens in de gazet natuurlijk...
Gelukkig is er nog een krant als Het Laatste Nieuws, om ons van dat soort cruciale informatie te voorzien!
Misschien kan ASO het kussen van andere vrouwen voortaan ook maar best als uitsluitingsgrond voor Tour-deelname beschouwen.
De frituuruitbater: "Hij was kennelijk zat, of misschien zelfs stoned!" (o help!!)
Zo komt die middenstander ook eens in de gazet natuurlijk...
Gelukkig is er nog een krant als Het Laatste Nieuws, om ons van dat soort cruciale informatie te voorzien!
Misschien kan ASO het kussen van andere vrouwen voortaan ook maar best als uitsluitingsgrond voor Tour-deelname beschouwen.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
delirium schreef:
Deze morgend op het station hoorde ik twee dametjes (tegen de 60) naast me ongeveer alsvolgt;
*Tjaa, nen andere mag draa kerre in de week zat zen. Mor baa hem komt het altaa in de gazet.
Respect voor Boonen dat hij ondanks alles nog altijd meedraait aan de absolute top.
En de ondertiteling?
Ik heb niks tegen Tom Boonen, maar voorlopig draait hij nou nog niet echt mee met de absolute top in de Tour...
Vind jij van wel dan?
MrT schreef:delirium schreef:
En de ondertiteling?
Ik heb niks tegen Tom Boonen, maar voorlopig draait hij nou nog niet echt mee met de absolute top in de Tour...
Vind jij van wel dan?
De week voor de tour wordt hij belgisch kampioen voor Gilbert en Van Avermaat en die derde wiens naam ik even niet kan opkomen maar ongetwijfeld ook geen patattekoereur is.
Moest het je ontgaan zijn, de voorbereiding van Boonen is op nogal drastische wijze verstoord. Was hij niet degene die daags voor de tour wakker werd met een zwaard van Damocles boven zijn hoofd? Terwijl andere renners toen in alle sereniteit konden toewerken naar Monaco, wist hij niet of hij Oostenrijk of de tour zou rijden.
Bovendien zei ik niet dat hij meedraaide aan de absolute top in de tour, ik zei de absolute top.
Ik kijk nog altijd verder dan de laatste twee weken. Zo gaat dat. Als je over een heel seizoen kijkt, is Armstrong nooit absolute top geweest, die reed alleen goed in Juli.
Boonen heeft Kuurne Brussel Kuurne gewonnen, Parijs Roubaix, het BK, en heeft nog altijd veel kans op een touretappe. Dus als je nu ontkent dat Boonen absolute top is, wat ga je dan nog verzinnen?