Forumrit Rotterdam (groene hart) - nieuwe poging 11 april
Jammer dat het niet door kon gaan, maar er komt vast wel weer een volgende keer. Wel kans dat ik daar niet bij ga kunnen zijn want ik zit de komende paar maanden aan de andere kant van de aardkloot, maar mocht het me desondanks lukken wat conditie op te bouwen dan ben ik bij terugkomst graag alsnog een keer van de partij.
-
- Forum-lid
Vandaag samen met mijn vrouw toch maar even een stukje gefietst. Na 10km begon het te druppelen en na 15km te gieten. Toen maar afgestoken om het net onder de 40km te houden. Maar het was wel erg lekker!
-
- Forum-lid HC
Vrienden, broeders en idolen.
Zullen we nog een poging doen voor de eerste forumrit.
Als we beginnen in Sliedrecht regel ik koffie en appeltaart!!
Ik dacht aan zaterdag 11 April.
Zullen we nog een poging doen voor de eerste forumrit.
Als we beginnen in Sliedrecht regel ik koffie en appeltaart!!
Ik dacht aan zaterdag 11 April.
Stille zaterdag? Prima plan.
1. japie carbon
2. Corniel
1. japie carbon
2. Corniel
Merk op dat ik het rondje van Bottechia wel een erg geschikt rondje vind, voor de ze nieuwe poging.
Wellicht wil hij een nieuw draadje starten en het voortouw nemen in dit hernieuwd innitiatief?
Wellicht wil hij een nieuw draadje starten en het voortouw nemen in dit hernieuwd innitiatief?
@GastheerG: ik denk dat als er iets meer duidelijkheid is, het handiger is een nieuw topic te openen (met een verwijzing naar dit topic). Zeker als we ook zouden besluiten tot een ander rondje. Anders snappen nieuwe lezers er niets meer van.
En het lijkt me dat jij met jouw condititie prima in de buik van het peloton kan herstellen...
En het lijkt me dat jij met jouw condititie prima in de buik van het peloton kan herstellen...
-
- Forum-lid
Jammer, dat weekend ben ik niet in de buurt.
-
- Forum-lid HC
Vanuit Sliedrecht zijn ook mooie rondjes te rijden!! ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
En als het niet TE veel mensen zijn heb ik misschien ook nog wel verse appeltaart;)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
En als het niet TE veel mensen zijn heb ik misschien ook nog wel verse appeltaart;)
Afhankelijk van de planning met andere fiets/triathlon maten, ga ik mee.
We hadden nl. het plan om dan Veenendaal-Veenendaal te rijden.
Om dan ma. 13e naar Limburg af te zakken.
Dus als V-V voor me niet doorgaat, ben ik erbij, als opwarmertje voor maandag.
We hadden nl. het plan om dan Veenendaal-Veenendaal te rijden.
Om dan ma. 13e naar Limburg af te zakken.
Dus als V-V voor me niet doorgaat, ben ik erbij, als opwarmertje voor maandag.