Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
lvgh
- Forum-lid HC
lvgh
15 sep 2008 12:48
Dario schreef:LVGH schreef:Ik denk dat dat wel meevalt, zo arrogant zal hij toch niet zijn?
Arrogant? Armstrong? welnee, natuurlijk niet: ligt hoe-ge-naamd niet in zijn karakter... :rolleye:
Arrogant was misschien niet het juiste woord, want zo komt hij inderdaad over op de buitenwereld. Ik bedoelde meer respectloos tegenover zijn collega's. Ik weet zeker dat Armstrong er niet 100% van overtuigd is dat hij na een competitiestop van 3,5 jaar de nieuwe ster in het wielrennen maar even zijn wil op kan leggen.
-
Arjan
- Forum-lid
Arjan
15 sep 2008 15:49
Ja, dat is waar. Een contador die gaat zeker niet knechten. Ach we zullen we zien..[/quote]
Volgens mij heeft Contador juist al duidelijk gezegd dat hij het een eer vind om voor Armstrong te gaan rijden. Duidelijker kan het dus niet.
Van wie kan Armstrong dan nog serieuze tegenstand verwachten?? Niemand dus.
Dat Armstrong de Tour in 2009 wint is dus geen vraag, zelfs geen zekerheid maar meer nog, het is een vaststaand gegeven. Helaas.
-
bottecchia
- Forum-lid
bottecchia
15 sep 2008 15:56
Mwah, da's wel erg kort door de bocht. Eerst maar eens kijken welk niveau hij gaat halen. Ik verwacht wel dat hij goed zal zijn maar als hij inderdaad bij Contador in de ploeg zit en die jongen is een klasse beter dan is het niet houdbaar.
Overigens zou ik het echt doodzonde vinden als die twee voor één ploeg gaan rijden. Ik wil de beste renners zien strijden om de overwinning.
-
simic
- Forum-lid
simic
15 sep 2008 17:56
Zou Lance Armstrong nog echt wel zo goed zijn? Hij heeft er wel een paar jaar uitgelegen, wel eens waar wel symbolisch ( andere sporten) maar kun je na 3 jaar niet actief wedstrijdwielrennen weer meedraaien aan de wereldtop?
-
groenespicht
- Forum-lid
groenespicht
15 sep 2008 18:34
Doel; geen 8e TDF maar de wereld zijn boodschap inzake Kanker duidelijk laten weten.
Correctie, ga naar onderstaande link en lees het artikel:
http://livestrongblog.org/
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
foosho
- Forum-lid
foosho
15 sep 2008 18:44
Groene Spicht schreef:Doel; geen 8e TDF maar de wereld zijn boodschap inzake Kanker duidelijk laten weten.
Dat is de officiele reden ja... ik weet wel zeker dat hij hem bovenal gewoon wil winnen.
Hij heeft zo'n bekendheid, hij heeft helemaal geen 8e TDF nodig om de boodschap te kunnen over brengen. Hij hoeft maar naar Oprah te bellen en hij zit er (om maar es iets noemen).
-
groenespicht
- Forum-lid
groenespicht
15 sep 2008 18:47
Foosho...zie bovenstaand berichtje van me.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
simic
- Forum-lid
simic
15 sep 2008 18:51
Als het zou zijn zoals Groene Spicht zegt vraag ik mij af of hij dan wel zo even een plaats krijgt in een ploeg. Dus daarom geloof ik ook echt niet dat als hij in een ploeg komt en aan de tour de france meedoet dat hij dan alleen een boodschap wil overbrengen. De TDF is wel een belangrijke wedstrijd en niet zomaar een wedstrijd waar je aan deelneemt om gewoon een boodschap over te brengen
-
foosho
- Forum-lid
foosho
15 sep 2008 18:55
Groene Spicht schreef:Foosho...zie bovenstaand berichtje van me.
Ja, zie het, thnx
Ik zal het even quoten hier:
And with that, Lance quickly said, Yes, I am coming back to the sport of professional cycling and intend to win the Tour de France.
en wat verder over over de aandacht voor kanker
And while it will be used in part to propel one of the greatest athletes to the top of the cycling world once again, it will also be used as pulpit from which the fight against cancer will become an international issue. I have decided to return to professional cycling in order to raise awareness of the global cancer burden, Lance said. Its time to address cancer on a global level.
-
ponsteen
- Forum-lid
ponsteen
15 sep 2008 22:26
Volgens de tv-commentatoren heeft Contador in een persconferentie gezegd dat hij de Tour in 2009 wil winnen, en dan met Lance als uitdager, liefst rijdend voor een ANDER team. He he, ik dacht al dat ik gek aan het worden was.
-
simic
- Forum-lid
simic
15 sep 2008 22:57
Ja, heb ik ook gehoord, en ik geloof hem eerlijk gezegd wel. Hij is wel eerlijk en terecht vind ik.
-
dc
- Forum-lid
dc
16 sep 2008 09:55
Arjan schreef:
Ja, dat is waar. Een contador die gaat zeker niet knechten. Ach we zullen we zien..
Volgens mij heeft Contador juist al duidelijk gezegd dat hij het een eer vind om voor Armstrong te gaan rijden. Duidelijker kan het dus niet.
Van wie kan Armstrong dan nog serieuze tegenstand verwachten?? Niemand dus.
Dat Armstrong de Tour in 2009 wint is dus geen vraag, zelfs geen zekerheid maar meer nog, het is een vaststaand gegeven. Helaas.
Ach, Lemond-Hinault tandem waren ook mooie tours (ja, ook 1985 was leuk)