Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Maarten Ducrot

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 10 mei 2010 19:10

perik schreef:Dat ze het niet konden geloven. Een hele weg, waar alleen bussen overheen reden. "Dus niet een busbaan, neen, een busWEG!"

Nog een Ducrot quote van vanmiddag: "Gerdus Lineman zit er ook nog bij, gelukkig!" :)

Thnx Perik

zal weer eens op de wikiquotepage van Ducrot kijken, kan niet wachten tot de Tour begint....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

foosho
Forum-lid

foosho 10 mei 2010 19:14

Ze waren verbaasd dat de weg enkel en alleen voor bussen was. De discussie over de Grebbe'berg' was ook lachen idd.
Sowieso vond ik het commentaar van de Belg erg leuk, zal er mee te maken hebben dat ze toch als buitenstaanders naar NL kijken (hoewel ze ziek veel feitjes kennen).

pulpo
Forum-lid

pulpo 10 mei 2010 21:31

Decauwer en Schotte hadden tijdens de proloog al ruzie. Dat gaat de komende weken nog leuk worden op Sporza.....

ukkie
Forum-lid

ukkie 11 mei 2010 01:37

Geert-Jan schreef:Ducrot is echt geniaal :) Vooral als hij aan het eind van de etappe weer zegt: 'Dit is nog nooit eerder vertoond!'

Ducrot is idd geniaal, ''kijk em daar eens zitten met dat mijnwerkers gezicht'' prachtig toch, dan nog zo'n figuur als van de Gijp er bij dan word het echt lachen gieren brullen :p:p

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 11 mei 2010 02:45

Pulpo schreef:Decauwer en Schotte hadden tijdens de proloog al ruzie. Dat gaat de komende weken nog leuk worden op Sporza.....

Was mij ook gelijk opgevallen. Vandaag meer van hetzelfde, met name dat gekibbel over de windrichting ;)

sibon
Forum-lid

sibon 11 mei 2010 09:11

Arjan schreef:...
Bovendien luister ik liever naar Ducrot dan naar Wuijts, die laatste legt om één of andere duistere reden sinds een jaar of twee voor mij iets te veel Nederlander haat in zijn commentaar.

Vind je dat echt? Ik ben juist altijd positief verbaasd over hoeveel aandacht ' de Belgen' geven aan de Nederlanders die in het peloton meerijden. Zeker als de Belgen het zelf laten afweten. In de Tirreno ging het erg vaak over Gesink en de andere Nederlanders. En dat was zeker positief.
Andersom merk ik daar heel weinig van. Belgische talenten als Seeldraeyers krijgen niet snel dezelfde aandacht.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 11 mei 2010 09:33

Bij Sporza weten ze dondersgoed dat er talloze Nederlanders meekijken. Ze geven dus de Nederlanders bijna net zoveel aandacht als de Belgen.

pipootje
Forum-lid

pipootje 11 mei 2010 09:55

"Het zelfoplossend vermogen van het nieuwe wielrennnen bla bla", het blijft toch vervelend en tenenkrommend om die filosofie van de kouwe Ducrot-grond te moeten aanhoren. Gelukkig kunnen we als het ons weer eens teveel wordt snel overschakelen richting België.

Misschien moet hij eens promoveren op het probleemoplossend vermogen van het wielerpeleton en dat we dan in die periode Blijlevens of Boogie op de commentaarpositie krijgen. Een soort zelfoplosssing zeg maar.

maar dit is natuurlijk gez**k
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 11 mei 2010 11:06

Ieder z'n meug. Persoonlijk vind ik het erg plezierig om naar Maarten en Herbert te luisteren.
Af en toe een beetje onzin of ge...k vind ik juist een aangename onderbreking.
En ben ik ze zat dan schakel ik toch gewoon over naar Wuyts en Co? En omgekeerd!
Niets is wat het lijkt..

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 11 mei 2010 11:13

Ik ben nog altijd ontzettend tevreden met de mixed-audio optie van mijn LG televisie.

Nederland 2 in HD met het geluid van Sporza. Ideaal !

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 11 mei 2010 15:25

Het grote pluspunt van Spoza vind ik persoonlijk José de Cauwer. Die man heeft echt kijk en verstandig van wielrennen en een droge soort humor. Maar toch kijk ik meestal naar de NOS en vooral om maarten ;)

Ik mag er graag naar het kleurijke commantaar van de heren Ducrot en Dijkstra luisteren, voor de echte technische details hoef je sowieso niet naar het wielrennen op TV te kijken want daar heeft bijna geen enkele commentator kaas van gegeten (behalve De Cauwer dan).

En zoals Maurice zegt: ben je het weer even zat schakel je gewoon weer naar de concurrent.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

bobbie_vp
Forum-lid

bobbie_vp 11 mei 2010 19:51

Is het zo dat de Belgen naar de NOS kijken, en Nederlanders naar Sporza? Ik heb dit gerucht namelijk wel eens gehoord.

Plaats reactie