Pagina 16 van 24
Geplaatst: 10 mei 2010 19:10
door Supergrover
perik schreef:Dat ze het niet konden geloven. Een hele weg, waar alleen bussen overheen reden. "Dus niet een busbaan, neen, een busWEG!"
Nog een Ducrot quote van vanmiddag: "Gerdus Lineman zit er ook nog bij, gelukkig!"
Thnx Perik
zal weer eens op de wikiquotepage van Ducrot kijken, kan niet wachten tot de Tour begint....
Geplaatst: 10 mei 2010 19:14
door foosho
Ze waren verbaasd dat de weg enkel en alleen voor bussen was. De discussie over de Grebbe'berg' was ook lachen idd.
Sowieso vond ik het commentaar van de Belg erg leuk, zal er mee te maken hebben dat ze toch als buitenstaanders naar NL kijken (hoewel ze ziek veel feitjes kennen).
Geplaatst: 10 mei 2010 21:31
door pulpo
Decauwer en Schotte hadden tijdens de proloog al ruzie. Dat gaat de komende weken nog leuk worden op Sporza.....
Geplaatst: 11 mei 2010 01:37
door ukkie
Geert-Jan schreef:Ducrot is echt geniaal
Vooral als hij aan het eind van de etappe weer zegt: 'Dit is nog nooit eerder vertoond!'
Ducrot is idd geniaal, ''kijk em daar eens zitten met dat mijnwerkers gezicht'' prachtig toch, dan nog zo'n figuur als van de Gijp er bij dan word het echt lachen gieren brullen :p:p
Geplaatst: 11 mei 2010 02:45
door lvgh
Pulpo schreef:Decauwer en Schotte hadden tijdens de proloog al ruzie. Dat gaat de komende weken nog leuk worden op Sporza.....
Was mij ook gelijk opgevallen. Vandaag meer van hetzelfde, met name dat gekibbel over de windrichting
Geplaatst: 11 mei 2010 09:11
door sibon
Arjan schreef:...
Bovendien luister ik liever naar Ducrot dan naar Wuijts, die laatste legt om één of andere duistere reden sinds een jaar of twee voor mij iets te veel Nederlander haat in zijn commentaar.
Vind je dat echt? Ik ben juist altijd positief verbaasd over hoeveel aandacht ' de Belgen' geven aan de Nederlanders die in het peloton meerijden. Zeker als de Belgen het zelf laten afweten. In de Tirreno ging het erg vaak over Gesink en de andere Nederlanders. En dat was zeker positief.
Andersom merk ik daar heel weinig van. Belgische talenten als Seeldraeyers krijgen niet snel dezelfde aandacht.
Geplaatst: 11 mei 2010 09:33
door havana
Bij Sporza weten ze dondersgoed dat er talloze Nederlanders meekijken. Ze geven dus de Nederlanders bijna net zoveel aandacht als de Belgen.
Geplaatst: 11 mei 2010 09:55
door pipootje
"Het zelfoplossend vermogen van het nieuwe wielrennnen bla bla", het blijft toch vervelend en tenenkrommend om die filosofie van de kouwe Ducrot-grond te moeten aanhoren. Gelukkig kunnen we als het ons weer eens teveel wordt snel overschakelen richting België.
Misschien moet hij eens promoveren op het probleemoplossend vermogen van het wielerpeleton en dat we dan in die periode Blijlevens of Boogie op de commentaarpositie krijgen. Een soort zelfoplosssing zeg maar.
maar dit is natuurlijk gez**k
Geplaatst: 11 mei 2010 11:06
door maurice
Ieder z'n meug. Persoonlijk vind ik het erg plezierig om naar Maarten en Herbert te luisteren.
Af en toe een beetje onzin of ge...k vind ik juist een aangename onderbreking.
En ben ik ze zat dan schakel ik toch gewoon over naar Wuyts en Co? En omgekeerd!
Geplaatst: 11 mei 2010 11:13
door havana
Ik ben nog altijd ontzettend tevreden met de mixed-audio optie van mijn LG televisie.
Nederland 2 in HD met het geluid van Sporza. Ideaal !
Geplaatst: 11 mei 2010 15:25
door mrcoffee
Het grote pluspunt van Spoza vind ik persoonlijk José de Cauwer. Die man heeft echt kijk en verstandig van wielrennen en een droge soort humor. Maar toch kijk ik meestal naar de NOS en vooral om maarten
Ik mag er graag naar het kleurijke commantaar van de heren Ducrot en Dijkstra luisteren, voor de echte technische details hoef je sowieso niet naar het wielrennen op TV te kijken want daar heeft bijna geen enkele commentator kaas van gegeten (behalve De Cauwer dan).
En zoals Maurice zegt: ben je het weer even zat schakel je gewoon weer naar de concurrent.
Geplaatst: 11 mei 2010 19:51
door bobbie_vp
Is het zo dat de Belgen naar de NOS kijken, en Nederlanders naar Sporza? Ik heb dit gerucht namelijk wel eens gehoord.