Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

10.000 km non stop

moustache
Forum-lid

moustache 17 jun 2009 12:09

[quote="Freerider"][quote="GastheerG"]Overigens als ik de koper van het format zou zijn zou ik van Klokkenluider verwachten (lees eisen!) dat hij zich rustig houdt. Dit is zakelijk gezien ook zeer onprofessioneel. [/quote]

Maar niet half zo vermakelijk :d[/quote]

+1
Blijf lekker schrijven (lees: onbegrijpelijke teksten neer planten) Klokkenluider!
Erg vermakelijk :D

sluit
Forum-lid

sluit 17 jun 2009 12:39

GILZE-RIJEN – „Naar het fietsen hebben we nog het minst omkijken“,
zegt Hans Mauritz (48), de marketing- en communicatiepoot van de tweekoppige directie van de Profile-Le TourDirect

Ik kan het vetgedrukte stuk tekst en de te verwachten inhoud van een dergelijke functie niet rijmen met de teksten die dezelfde heer Mauritz in dit topic uitslaat zoals hieronder. En al die bedrijven zich maar terugtrekken onder het mom van de kredietcrisis...

[quote="Klokkenluider"]Gaat Guus Het halen ????

Het is nu dinsdagavondagavond 20.00 uur. Guus heeft nog tot vannacht 03.00 uur om 1000 km te fietsen. Vannacht om 03.00 uur is ie namelijk 10,5 dagen onderweg, de helft van de 21 dagen van vorig jaar. Denk jij dat dta gaat lukken voor drieen? Hij moet dan 142,8 km per uur gaan rijden. Oke, hij finish dit jaar volgens het programma op zondag 28 juni. Da's 22 dagen en dus een dag langer dan vorig jaar. Lijkt me niet dat je dan je tijd hebt verbeterd en dat ie het niet 'haalt' zoals u zegt. Trouwens, wil Guus 10.000 km halen in 22 uur dan moet ie op de helt van die 22 dagen, dat is morgen, woensdag 17 juni 15.00 uur (hij is 6 juni om 15.00 uur gestart), vanaf nu, dinsdagavond 20.00 uur tot morgenmiddag 15.00 uur 1000 km fietsen. In 19 uur dus. In dat geval moet ie 52,6 per uur gaan rijden en geen seconden van z'n fiets af. Denk jij dat dat lukt. Na morgemiddag moet ie dan nog 5000. Daar voor heeft ie 10 dagen (als ie zijn tijd van vorig jaar wil halen) en dat is dus 500 km per dag. Dat aantal dagkilometers heeft ie nog nooit gehaald. Niet vorig jaar niet nu. Oke, wil ie 't in 22 dagen (dag langer dan vorig jaar) doen? Dan moet ie na morgenmiddag woensdag 17 juni 15.00 uur ook nog 5000 km. In dat geval heeft ie voor die 5000 km 11 dagen en dus wordt dat 454 KM per dag. Ai, ai, ai. Succes[/quote]

tarzander
Forum-lid

tarzander 17 jun 2009 12:40

Ik had verwacht dat Klokkenluider zijn Sterrenslag on Wheels-format te koop zou aanbieden, na 25 posts in dit topic. ;)

*Gaat dit topic verkopen aan RTL voor nieuwe soap-serie*
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 17 jun 2009 12:56

Klokkeluider beweert dat Guus Moonen de wereld van het ultracyclisme te kijk zet door allerlei dingen te organiseren die in zijn ogen het ultracyclisme niet waardig zijn.

Klokkeluider vindt dus dat Guus daarmee moet ophouden, dat hij moet stoppen met liegen over zijn prestaties, en dat hij niet moet pretenderen dat hij een wereldkampioen ultracyclisme is, gezien hij de enige deelnemer aan zijn zelfgeorganiseerde WK was.

Klokkenluider heeft samen met Guus de eerste opzet van letourdirect of letourultime georganiseerd, maar ze zijn met ruzie uit mekaar gegaan (en na een aantal rechtszaken zijn er nu dus twee organisaties, de ene stelt niets voor behalve een format dat verkocht is maar nooit uitgevoerd, de andere trekt 2 man en een paardenkop). Sedertdien beweert Klokkenluider met zijn nieuw concept veel geld verdient te hebben en verder geen ijzers meer in het ultracyclisme vuur te hebben, en gaat Guus lustig door met allerlei gekke organisaties en kermisachtige evenementen, die een beetje leven in zijn dorp brengen.

Klokkenluider heeft tenslotte nog om de 1 of andere reden een persoonlijke vendetta tegen Guus, want ook al heeft Klokkenluider misschien een punt met zijn bewijzen van gesjoemel van Guus, het interesseert niemand. Hij probeert zijn verhaal nu hier op het forum kwijt, want intussen wil niemand in zijn vriendenkring er nog naar luisteren, het boeit niet.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

moustache
Forum-lid

moustache 17 jun 2009 13:02

Bedankt "de zwarten" voor je verhelderende uitleg. Ik was even de draard kwijt namelijk.
Maar ik gok dat ik niet de enige ben hier :)

sluit
Forum-lid

sluit 17 jun 2009 13:14

Ik kan maar geen genoeg krijgen van de correspondentie die dhr. Mauritz zelf de deur uit doet in officiele persberichten....

Vanaf kort na de in sportief opzicht succesvol verlopen eerste editie van LeTourDirect in september 2005 is LeTourDirect bedenker, Race Director en Race Owner Hans Mauritz meteen aan de slag gegaan met de organisatie van LeTourDirect 2006 zoals die in zijn ogen al in de 2005-uitvoering zijn beslag had moeten krijgen.

Dhr. Mauritz heeft dus duidelijk een klein minderwaardigheidscomplexje, anders kan ik zijn gedrag op de diverse fora niet verklaren.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 17 jun 2009 13:25

Op zich niet verkeerd om steeds maar weer formats te bedenken en dan de boel weer te verkopen maar je mist toch nog "iets" in je leven blijkt......

Er zal nu wel weer een reactie volgen van onze beiaardier dat je inhoudelijk moet reageren (of helemaal niet moet reageren natuurlijk) maar die kennen we nu wel.
"Try not. Do or do not......there is no try"

sluit
Forum-lid

sluit 17 jun 2009 13:38

[quote="andromeda"]Op zich niet verkeerd om steeds maar weer formats te bedenken en dan de boel weer te verkopen maar je mist toch nog "iets" in je leven blijkt......

Er zal nu wel weer een reactie volgen van onze beiaardier dat je inhoudelijk moet reageren (of helemaal niet moet reageren natuurlijk) maar die kennen we nu wel.[/quote]

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van handel. Die echte VOC-mentaliteit!

Jezelf `bedenker´, ´owner´ en ´director´ noemen in een zelfuitgegeven persbericht geeft voor mij al aan hoe graag je erkenning wilt hebben. En zo zie ik ook zijn hetze tegen Guus Moonen. Het gaat dhr. Mauritz helemaal niet om het afsnijden van bochten door Guus Moonen, maar om het feit dat hijzelf op dit moment niet in de spotlights staat.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 17 jun 2009 13:48

Heren, heren,
Het is nog geen eens vrijdagmiddag en ik zit nu al in de "ultra" soap.
Nog even en ik moet mijn werk opzij gaan leggen.

moustache
Forum-lid

moustache 17 jun 2009 13:52

[quote="Theo V"]
Nog even en ik moet mijn werk opzij gaan leggen.[/quote]

Heb ik al gedaan :D
Ga door!

Hopelijk komt die beiaardier er snel in...

sluit
Forum-lid

sluit 17 jun 2009 13:58

[quote="chrissiewizzie"]Je kunt het inderdaad beter mediageil noemen. En als het dan niet lukt, ligt het naturlijk altijd aan externe factoren, raak je verbitterd en doe je verongelijkt. Weinig professioneel en vooral vervelend om je als volwassen mens zo te gedragen.[/quote]

Dat betekent dat dhr. Mauritz dit forum als `media`ziet, of dat de echte media hem niet meer serieus neemt en hij zijn gal nu bij ons spuwt.

Ik ga voor optie 1, we zijn hier namelijk met zijn allen enorm journalistiek verantwoord bezig. Zo wil ik hier graag nog even kwijt dat die wielen van Easton echt heel erg slap zijn, al heb ik er nog nooit mee gereden.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 17 jun 2009 14:23

De KL moet natuurlijk niet het gevoel krijgen dat we niet naar hem luisteren.
Dadelijk ben ik mijn favoriete lunchpauzebezigheid kwijt.

KLOKKELUIDER GO FOR IT!!!!!!!!!!

Plaats reactie