de-echte-wielrenners-scheren-hun-benen-hyve!
- plantagenet
- Forum-lid
Ik durf te stellen dat in het voorbijrijden mijn lichte beharing nauwelijks zichtbaar is...
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
[quote="Edwin01"]Ja hoor... Ze doen maar... als ik D1 train, train ik D1. Dikke doei voor de wolharen...[/quote]
Is dat dan niet saai al die dooie trainingsuren opgesloten in je schema?
Het spel op de weg tussen de toevallige passanten maakt het rijden juist leuk.
En ik merk dat velen dat meespelen omdat het vertier geeft.
We blijven haantjes tenslotte.
We blijven haantjes tenslotte.
Zij is ook tegen
[quote="Corniel"]En als je het niet mooi vindt geschoren benen: dan doe je het toch lekker niet? Even goede vrienden. [/quote]
[quote="Timo 2.0"] Was het maar zo simpel. Maar nee hoor, als je je benen niet scheert wordt dat je door "renners" (..) overal nagedragen (..)[/quote]
Van verwacht ik toch dat je - tegendraads als je bent - en bekend met de oeverloze discussies die over smaak kunnen ontstaan kennende, niet wakker ligt van dit gemekker?
En dat geneuzel over geschoren v.s. niet geschoren en je doen laten gelden...
Serieus...
Er zijn maar twee momenten dat ik iemand uit m'n wiel wil rijden:
- in koers
- bergop
Verder is het totaal niet boeiend.
O ja: wat er zo mooi is aan geschoren benen imho is te zien op een foto als deze:
[quote="Timo 2.0"] Was het maar zo simpel. Maar nee hoor, als je je benen niet scheert wordt dat je door "renners" (..) overal nagedragen (..)[/quote]
Van verwacht ik toch dat je - tegendraads als je bent - en bekend met de oeverloze discussies die over smaak kunnen ontstaan kennende, niet wakker ligt van dit gemekker?
En dat geneuzel over geschoren v.s. niet geschoren en je doen laten gelden...
Serieus...
Er zijn maar twee momenten dat ik iemand uit m'n wiel wil rijden:
- in koers
- bergop
Verder is het totaal niet boeiend.
O ja: wat er zo mooi is aan geschoren benen imho is te zien op een foto als deze:
[quote="simen"][quote="Edwin01"]Ja hoor... Ze doen maar... als ik D1 train, train ik D1. Dikke doei voor de wolharen...[/quote]
We blijven haantjes tenslotte.[/quote]
Het spel en het vertier waar jij het over hebt beleef ik in de wedstrijd. En D1-trainen is leuk, beetje vogeltjes kijken, landschapje, leuke dames....
En een stuk veiliger dan wielrennertje spelen op de openbare weg....
Het spel en het vertier waar jij het over hebt beleef ik in de wedstrijd. En D1-trainen is leuk, beetje vogeltjes kijken, landschapje, leuke dames....
En een stuk veiliger dan wielrennertje spelen op de openbare weg....
[quote="Corniel"]O ja: wat er zo mooi is aan geschoren benen imho is te zien op een foto als deze:[/quote]
Euh...volgens mij heb je je nu op het verkeerde been laten zetten door de weekjes zon die we nu achter de rug hebben en de blonderende werking daarvan op mijn relatief in niet al te grote getale aanwezige beenbeharing...
Kleine aanwijzing: de enige 'ruis' op deze retestrakke foto bevindt zich op m'n benen...
Euh...volgens mij heb je je nu op het verkeerde been laten zetten door de weekjes zon die we nu achter de rug hebben en de blonderende werking daarvan op mijn relatief in niet al te grote getale aanwezige beenbeharing...
Kleine aanwijzing: de enige 'ruis' op deze retestrakke foto bevindt zich op m'n benen...
[quote="Edwin01"][quote="simen"][quote="Edwin01"]Ja hoor... Ze doen maar... als ik D1 train, train ik D1. Dikke doei voor de wolharen...[/quote]
En een stuk veiliger dan wielrennertje spelen op de openbare weg....[/quote]
Hier in Zeeland is daar nog volop ruimte voor,zonder buitenstaanders ermee lastig te vallen.
Veel minder gevaarlijk trouwens dan meerijden in een op hol geslagen peloton.
En doe je niet mee aan het spel,even goede vrienden,waarschijnlijk was je het niet eens opgevallen.
Hier in Zeeland is daar nog volop ruimte voor,zonder buitenstaanders ermee lastig te vallen.
En doe je niet mee aan het spel,even goede vrienden,waarschijnlijk was je het niet eens opgevallen.
Zij is ook tegen
Ben gewoonweg fietser op mijn racefiets.... mag dat van de zg kenners hier ? Scheer mijn benen niet.... Heb gewoonweg lol en plezier inhet fietsen. Het is ook nog goed tegen de stress ook.... Ben ik wielrenner? Mij kan het niet bommen of ik ingedeeld word als niet wielrenner...Ik fiets en fiets... En wat was ik jaloers toen ik vandaag met de auto over de afsluitdijk reed en daar veel fietsers zag.... racefietsen,mtb,stadsfietsen..... Kortom allemaal mensen die gezond aan het fietsen zijn en plezier beleven.
Wie zijn al die zg zichzelf noemende wielrenners die gaan bepalen wat wel en wat niet kan... Scheer je weg!
Wie zijn al die zg zichzelf noemende wielrenners die gaan bepalen wat wel en wat niet kan... Scheer je weg!
Pinarello what else ?
[quote="Corniel"]O ja: wat er zo mooi is aan geschoren benen imho is te zien op een foto als deze:[/quote]
[quote="litespeed"]Euh...volgens mij heb je je nu op het verkeerde been laten zetten (..)[/quote]
Je moet een goed verhaal niet verpesten met feiten.
[quote="litespeed"]Euh...volgens mij heb je je nu op het verkeerde been laten zetten (..)[/quote]
Je moet een goed verhaal niet verpesten met feiten.
[quote="simen"][quote="Edwin01"][quote="simen"][quote="Edwin01"]Ja hoor... Ze doen maar... als ik D1 train, train ik D1. Dikke doei voor de wolharen...[/quote]
En doe je niet mee aan het spel,even goede vrienden,waarschijnlijk was je het niet eens opgevallen.[/quote]
Hèhè... geen probleem hoor... ieder zijn ding zullen we maar zeggen toch? Hier in Zuid-Holland is er weinig ruimte voor strapatsen... Met veel ergernis, gescheld en soms lijfelijk geweld tot gevolg...
En gevaarlijk in het peloton... ach, ik heb evenveel valpartijen in toertochten gezien als in wedstrijden. In wedstrijden weet iedere deelnemer waar hij/zij aan begint en met welke risico's. Op de openbare weg kiest niet iedere (verkeers)deelnemer daarvoor...
En ik doe zeker mee aan het spel, alleen kies ik ervoor om dat op een afgesloten parcours te doen
En doe je niet mee aan het spel,even goede vrienden,waarschijnlijk was je het niet eens opgevallen.[/quote]
Hèhè... geen probleem hoor... ieder zijn ding zullen we maar zeggen toch? Hier in Zuid-Holland is er weinig ruimte voor strapatsen... Met veel ergernis, gescheld en soms lijfelijk geweld tot gevolg...
En gevaarlijk in het peloton... ach, ik heb evenveel valpartijen in toertochten gezien als in wedstrijden. In wedstrijden weet iedere deelnemer waar hij/zij aan begint en met welke risico's. Op de openbare weg kiest niet iedere (verkeers)deelnemer daarvoor...
En ik doe zeker mee aan het spel, alleen kies ik ervoor om dat op een afgesloten parcours te doen