![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Forumrit Rotterdam 18 Mei
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit. Het sluit bijna aan op één van mijn trainingsrondjes. Dan rij ik langs Vinkeveen naar beneden langs Kamerik, Woerden, Linschoten en Montfoort. Misschien kan ik bij deze rit wat inspiratie op doen om die ronde wat uit te breiden.
-
- Forum-lid
mooi rondje gelukkig niet te veel westland !!
daar ken ik langzaamaan alles wel .
ziet er echt goed uit
als maurice en meindert van dezelfde club t leuk vinden kunnen we met zn drieen op fietsen naar rdam.
daar ken ik langzaamaan alles wel .
ziet er echt goed uit
als maurice en meindert van dezelfde club t leuk vinden kunnen we met zn drieen op fietsen naar rdam.
als ik kan en het weer zit mee gaat dees klein belgje ook meerijden kwestie van de belgische eer te verdedigen hé
.
Of is het een hollands onderonsje haha....??
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Of is het een hollands onderonsje haha....??
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
[quote="GastheerG"][quote="de witte"]Of is het een hollands onderonsje haha....??[/quote]
NEE IEDEREEN is welkom! Wel is het goed gebruik op onze meetings dat Belgische deelnemers een kistje trapist meenemen!
[/quote]
Amai GastheerG, Gij zeit unnu plezante:D Straf zenne!!
Hoe meer Belgen hoe meer vreugd!! Kan ik als 'reserve Belg' (kom origineel uit Geldrop nabij Eindhoven) wel zeggen.
Maar even serieus. Belgen, meldt U aan. Fantastisch wielervolk met fantastische commentaren. Ik schakel altijd in op Sporza bij wielrennen. Machtig mooi de historische verhalen en anecdotes. Vooral de Belgische uitdrukkingen doen me echt onderuitgaan van het lachen, zo puur en vol met waarheid.
Mvg, Zorro
NEE IEDEREEN is welkom! Wel is het goed gebruik op onze meetings dat Belgische deelnemers een kistje trapist meenemen!
[/quote]
Amai GastheerG, Gij zeit unnu plezante:D Straf zenne!!
Hoe meer Belgen hoe meer vreugd!! Kan ik als 'reserve Belg' (kom origineel uit Geldrop nabij Eindhoven) wel zeggen.
Maar even serieus. Belgen, meldt U aan. Fantastisch wielervolk met fantastische commentaren. Ik schakel altijd in op Sporza bij wielrennen. Machtig mooi de historische verhalen en anecdotes. Vooral de Belgische uitdrukkingen doen me echt onderuitgaan van het lachen, zo puur en vol met waarheid.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Degene met de beste benen en vorm zet je gewoon tijdje in de wind vooraan op kop
kan de rest lekker kletsen.
@belgen
Ik kan die rare Maarten Ducrot niet meer horen kijk veel koersen via Sporza
kan de rest lekker kletsen.
@belgen
Ik kan die rare Maarten Ducrot niet meer horen kijk veel koersen via Sporza