Look
-
- Forum-lid HC
"hoeveel grijstinten tel jij eigenlijk ?" op een shimano crankstel: drie (maar je moet ze wel van heel dichtbij bekijken en volgens mij moest je er mee fietsen.
Om het simpel te houden: Crankstel staat door haar kleur en ontwerp gewoon niet geweldig op deze fiets.
Maar: op een zwart wit frame staat een zwart wit crankstel gewoon mooier en voor een look zou ik er eentje met een fijn carbon patroon zoeken of als het goedkoop moet gewoon zwart met witte logo's (zelfs een FSA gossamer zou hier mooier(= zeker kwalitatief niet beter) op staan.
Om het simpel te houden: Crankstel staat door haar kleur en ontwerp gewoon niet geweldig op deze fiets.
Maar: op een zwart wit frame staat een zwart wit crankstel gewoon mooier en voor een look zou ik er eentje met een fijn carbon patroon zoeken of als het goedkoop moet gewoon zwart met witte logo's (zelfs een FSA gossamer zou hier mooier(= zeker kwalitatief niet beter) op staan.
Pietr schreef:keesje schreef:Zijn gewoon top frames
Daar was ik al bang voor: dat gaat geld kosten.
Ik ga maar eens verder zoeken naar info over de 566. Als ik dan toch een punt van kritiek moet noemen: ik had liever blauw dan rood als kleur gehad.
Misschien kun je hier eens kijken,staat veel op.
http://forums.roadbikereview.com/forumdisplay.php?f=38
Sharkman 1 schreef:"hoeveel grijstinten tel jij eigenlijk ?" op een shimano crankstel: drie (maar je moet ze wel van heel dichtbij bekijken en volgens mij moest je er mee fietsen.
Ben niet zo kapot van carbon crankstellen. Afgezien van het uiterlijk, geloof ik niet dat carbon crankstellen beter zijn dan alu versies.
Verder vind ik dat bij een dura ace groep ook een dura ace crackstel hoort, dus geen FSA, of Look, etc. Het vormt dan een mooier geheel.
keesje schreef:Pietr schreef:keesje schreef:Zijn gewoon top frames
Daar was ik al bang voor: dat gaat geld kosten.
Ik ga maar eens verder zoeken naar info over de 566. Als ik dan toch een punt van kritiek moet noemen: ik had liever blauw dan rood als kleur gehad.
Misschien kun je hier eens kijken,staat veel op.
http://forums.roadbikereview.com/forumdisplay.php?f=38
Bedankt voor de tip!
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Keurige fiets