Kuiper Trading
nog 24 dagen wachten!!!!!!!! ik word ongeduldig en dat heeft niks met de service en kwaliteit van kuipertrading te maken!
leuk zo'n buitenlandstage, maar nu wil ik gvd naar huis zodat ik die wielen kan uitpakken!
leuk zo'n buitenlandstage, maar nu wil ik gvd naar huis zodat ik die wielen kan uitpakken!
Train ze!
-
- Forum-lid
Ik twijfel tussen de aanschaf van de Kuiper 50 mm clincher - zwarte velgrand of Mavic Cosmic SLR wielen. Wat zij naast verschil in geld nog meer verschillen tussen deze wielen? Waar zouden jullie voor gaan?
TimeToRide schreef:Ik twijfel tussen de aanschaf van de Kuiper 50 mm clincher - zwarte velgrand of Mavic Cosmic SLR wielen. Wat zij naast verschil in geld nog meer verschillen tussen deze wielen? Waar zouden jullie voor gaan?
Als je het hebt over een "zwarte velgrand" dan bedoel je waarschijnlijk de full-carbon clincher versie (FCC50); de Mavic is geen full-carbon, die heeft een alu velgrand.
Normaal gesproken is dit toch wel een punt voor een bewuste keuze.
Of je kiest voor gewicht/looks en gaat voor de full-carbon versie (en neemt een iets mindere remwerking, met name in de regen, voor lief), of je kiest voor iets meer gebruiksgemak (remvermogen, geen remblokjes wisselen bij wisselen met andere alu wielen).
Trouwens, een vergelijk tussen de FCC50 en de Mavic Cosmic Carbone SL (in plaats van de SLR) zou beter op z'n plaats zijn. Die vallen tenminste nog in dezelfde prijscategorie.
-
- Forum-lid
Heeft er iemand al ervaring met een van deze 2 wielsets met het rijden van crossen (FCT85 of FCT50). Ze zien er echt super uit. Wellicht zal de FCT85 te hoog zijn voor crossen, maar misschien ook sterker.
Op de site van Kuiper Trading wordt vermeld dat de nieuwe FCC50 wielen worden geleverd met zwarte platte aero spaken, terwijl er nog foto's bij staan van volgens mij een oudere serie met ronde Sapim spaken...
Iemand toevallig een foto van deze nieuwe serie FCC50's?
Iemand toevallig een foto van deze nieuwe serie FCC50's?