Fietsfanaten gezocht ZH
-
- Forum-lid
Ik wil graag mee. Waar en Hoe laat aub. Park Cronesteyn ligt volgens mij in Leiden. Rijdt de Delftse club langs de SLigro? Hoe laat kan ik aanhaken?
[quote="MSlingerland"]Ik wil graag mee. Waar en Hoe laat aub. Park Cronesteyn ligt volgens mij in Leiden. Rijdt de Delftse club langs de SLigro? Hoe laat kan ik aanhaken?[/quote]
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
7. Nikos
8. Airway
9. MSlingerland
Gezellig!! zondag 4 nov. om 10:30 uur bij de Sligro verzamelen.
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
7. Nikos
8. Airway
9. MSlingerland
Gezellig!! zondag 4 nov. om 10:30 uur bij de Sligro verzamelen.
Flexje
[quote="MSlingerland"]Ik wil graag mee. Waar en Hoe laat aub. Park Cronesteyn ligt volgens mij in Leiden. Rijdt de Delftse club langs de SLigro? Hoe laat kan ik aanhaken?[/quote]
Hoeveel vertrek plaatsen zijn er nu eigenlijk geworden en wat zijn de tijden?
zelf woon ik in Voorschoten.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
[quote="body"][quote="MSlingerland"]Ik wil graag mee. Waar en Hoe laat aub. Park Cronesteyn ligt volgens mij in Leiden. Rijdt de Delftse club langs de SLigro? Hoe laat kan ik aanhaken?[/quote]
[/quote]
@Body
Het ziet er als volgt uit:
ca. 10.30 vertrek Sligro Voorburg
ca. 11.00 passage Leiden Park Cronesteyn
ca. 11.30 passage Alphen
en ga zo maar door.
Voorschoten ligt op de route naar Leiden. Dus laat maar weten waar je wilt aanhaken. Janatwork heeft dat stukje ook op bikely gezet. (zie zijn posting)
Tot morgen.
[/quote]
@Body
ca. 11.30 passage Alphen
en ga zo maar door.
Voorschoten ligt op de route naar Leiden. Dus laat maar weten waar je wilt aanhaken. Janatwork heeft dat stukje ook op bikely gezet. (zie zijn posting)
Tot morgen.
[quote="nikos"][quote="body"][quote="MSlingerland"]Ik wil graag mee. Waar en Hoe laat aub. Park Cronesteyn ligt volgens mij in Leiden. Rijdt de Delftse club langs de SLigro? Hoe laat kan ik aanhaken?[/quote]
[/quote]
@Body
ca. 10.55 passage Leiden Restaurant Cronesteyn
ca. 11.30 passage Alphen
en ga zo maar door.
Tot morgen.[/quote]
Ik sta dan bij Restaurant Cronesteyn in Leiden, rond 10:50
tot morgen
[/quote]
@Body
ca. 10.55 passage Leiden Restaurant Cronesteyn
ca. 11.30 passage Alphen
en ga zo maar door.
Tot morgen.[/quote]
Ik sta dan bij Restaurant Cronesteyn in Leiden, rond 10:50
tot morgen
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik ga maar morgen niet mee. Morgenmiddag nog een varjaardag en ik ben bang dat het wel erg laat wordt als we om 10.30 uur pas vertrekken.
Komt nog bij dat ik vandaag met mijn trainingsmaatjes al 103 km heb gefietst, dus mijn training zit er al op.
Let morgen goed op, want hier en daar is het glibberig, vooral de natte bladeren zijn gevaarlijk. Jullie hebben wellicht geluk omdat het vandaag niet zoveel geregend heeft als gisteren maar zojuist miezerde het toch weer.
O ja, regel vast iemand die na afloop je fiets wil schoonmaken. Mijn fiets zag er niet uit. (ik heb hem overigens zelf schoon gemaakt, niemand wilde hem voor 5 euro schoon maken)
Komt nog bij dat ik vandaag met mijn trainingsmaatjes al 103 km heb gefietst, dus mijn training zit er al op.
Let morgen goed op, want hier en daar is het glibberig, vooral de natte bladeren zijn gevaarlijk. Jullie hebben wellicht geluk omdat het vandaag niet zoveel geregend heeft als gisteren maar zojuist miezerde het toch weer.
O ja, regel vast iemand die na afloop je fiets wil schoonmaken. Mijn fiets zag er niet uit. (ik heb hem overigens zelf schoon gemaakt, niemand wilde hem voor 5 euro schoon maken)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Aan mijn fiets geen vreemde vingers. Die maak ik zelf schoon!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij kickt veel te veel op vreemde vingers......
Less is bore