Fietsen rond de Posbank; zondag 30 sept.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Tuurlijk doe ik beenstukken/lange broek/jack aan als dat nodig is. Ging me er alleen om dat ik nog op zoek was naar een paar blauwe beenstukken, girlinred refereerde daarnaar (denk ik), heb wel zwarte maar die passen niet zo mooi bij m'n clubkleding dus vandaar! Dat ik zei dat ik in korte broek ging was meer bedoeld als dat ik hoopte op mooi, zonning weer.
En wat die vertrektijd betreft, jullie hebben gelijk 09:45 verzamelen en 10:00 vertrekken geeft idd al een kwartier uitloop mogelijkheid. Als je dat niet lukt moet je maar leren om in je auto net zo het gas open te trekken als op je fiets!
En wat die vertrektijd betreft, jullie hebben gelijk 09:45 verzamelen en 10:00 vertrekken geeft idd al een kwartier uitloop mogelijkheid. Als je dat niet lukt moet je maar leren om in je auto net zo het gas open te trekken als op je fiets!
[quote="Alp d'Huez53:15"]Kijk aan, mooi dichtbij waar ik al wezen moet (strandje bij die zandplas daar). Ook enig idee vanaf hoe laat dat restaurantje open is, ben dr al vanaf 7 uur 's ochtends![/quote]
Die is volgens mij pas om 11.00 uur open, dus je hebt even tijd om een stukje voor te verkennen.
Die is volgens mij pas om 11.00 uur open, dus je hebt even tijd om een stukje voor te verkennen.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
- Forum-lid
- Contact
Ik denk eerder een L (ben 1.87 lang). Als het enigszins kan wel in de kleur blauw van mijn tenue (zie foto links). Stuur anders maar ff een PM als je wat hebt met de eventuele prijs, kan ik gepast geld meenemen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="andromeda"]de enige kleuren die hij kent zijn wit-zwart en rood....[/quote]
En ik maar denken dat het een sympathieke jongen was. Maar blijkbaar is het goed of fout en als ie zijn zin niet krijgt komt er een rode waas voor zijn ogen?
En ik maar denken dat het een sympathieke jongen was. Maar blijkbaar is het goed of fout en als ie zijn zin niet krijgt komt er een rode waas voor zijn ogen?
Less is bore
[quote="andromeda"]Kijk ff wat ie meeneemt want hij is kleurenblind....de enige kleuren die hij kent zijn wit-zwart en rood....[/quote]
Nu snap ik waarom hij die vlek op zijn auto niet ziet! Want zijn auto is ook rood....
Nu snap ik waarom hij die vlek op zijn auto niet ziet! Want zijn auto is ook rood....
~live fast, die young ~
- Forum-lid
- Contact
Zitten er ook masseuses in die volgauto? Met dat koude weer komen m'n spieren altijd traag op gang!
*%$#&$& ik hoop dat ik mee kan. Ik heb erg last van mn knie sinds afgelopen vrijdag. Geen flauw idee wat 't is. Het is vooral pijnlijk bij aanzetten na stilstand en trap aflopen. Dus slechts bij een bepaalde manier van belasting is t behoorlijk pijnlijk. Andere vormen van belasting zijn alleen wat gevoelig.
Komende dagen trap ik nog wat kilometers weg, voelen hoe 't gaat.
Wel leuk hoor dit, ik heb er erg veel zin in!
Komende dagen trap ik nog wat kilometers weg, voelen hoe 't gaat.
Wel leuk hoor dit, ik heb er erg veel zin in!