Forum problemen lijstje
Ik krijg heel regelmatig onderstaande foutmelding te bij het gebruik van het tabblad 'nieuwe onderwerpen'.
De eerste 2 pagina's lukken nog wel, nadien krijg ik dus steeds
:
ADODB.Recordset error '800a0bcd'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/includes/dal.asp, line 82
Iemand raad?
:
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
Iemand raad?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De oorzaak weet ik wel, een oplossing niet. Als je te lang wacht dan wordt opnieuw geupdate wat jij allemaal gelezen hebt, alles wat je nog niet gelezen had wordt dan ook als gelezen gezet. Waarschijnlijk is er dan nog maar 1 pagina met nieuwe topics over die je sinds je "vorige" bezoek niet gelezen hebt. Pagina 3 bestaat in zo'n geval dus niet meer en dan krijg je een foutmelding.
-
- Forum-lid
- Contact
[quote="max8450"]Ik krijg heel regelmatig onderstaande foutmelding te bij het gebruik van het tabblad 'nieuwe onderwerpen'.
:
Iemand raad?[/quote]
ja hoor, pagina code opvragen en stuur maar op, kan er altijd naar kijken , goede foutafvanging door de programmeur zal er wel niet ingebouwd zijn...
:
Iemand raad?[/quote]
ja hoor, pagina code opvragen en stuur maar op, kan er altijd naar kijken , goede foutafvanging door de programmeur zal er wel niet ingebouwd zijn...
[quote="Pieter-Paul"]goede foutafvanging door de programmeur zal er wel niet ingebouwd zijn...[/quote]
Ik vermoed dat er niet eens een poging is ondernomen.
Ik vermoed dat er niet eens een poging is ondernomen.
Ik kon niets over dit onderwerp vinden, daarom maar even hier:
Bij Berichten (de PB's dus) zie ik alleen maar mijn inbox. Ik kan me herinneren dat je daar ook de verzonden berichten moet kunnen zien. Of ben ik nu heel erg in de war.
Of is het zo dat ik een bericht pas als verzonden zie als de ander het heeft geopend/gelezen?
Bij Berichten (de PB's dus) zie ik alleen maar mijn inbox. Ik kan me herinneren dat je daar ook de verzonden berichten moet kunnen zien. Of ben ik nu heel erg in de war.
Of is het zo dat ik een bericht pas als verzonden zie als de ander het heeft geopend/gelezen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Trudie"]Ik zie dus geen mapje met verzonden berichten. Dat is nu juist het probleem.[/quote]
Je scrollt helemaal naar beneden als je op 'berichten' geklikt hebt. Daar staat links onder in gewone letters "verzonden berichten". Het staat er vrij onopvallend, maar het moet er echt staan.
Je scrollt helemaal naar beneden als je op 'berichten' geklikt hebt. Daar staat links onder in gewone letters "verzonden berichten". Het staat er vrij onopvallend, maar het moet er echt staan.