Amstel Gold Race 2007
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Mac94 op 10 April 2007
Op de AGR site zijn de startnummers bekend, ik heb nummer 1 gekregen. Altijd leuk, onopvallend rondfietsen...
Vanuit welk mailadres heeft de organisatie het mailtje gestuurd met daarin je toegangscode?
Op de AGR site zijn de startnummers bekend, ik heb nummer 1 gekregen. Altijd leuk, onopvallend rondfietsen...
Vanuit welk mailadres heeft de organisatie het mailtje gestuurd met daarin je toegangscode?
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 10 April 2007
Vanaf info@amstelgoldrace.nl.
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 10 April 2007
Zit ik ff gezellig te kijken wie er allemaal meedoet aan de 150 km, kom ik deze merkwaardige persoon tegen.
Draagt hij een ruitjesbroek???
Zit ik ff gezellig te kijken wie er allemaal meedoet aan de 150 km, kom ik deze merkwaardige persoon tegen.
Draagt hij een ruitjesbroek???
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Vandaag het boekje en m'n nummer gekregen.Ziet er goed geregeld uit, alleen jammer dat ze niet boekjes hebben gemaakt specifiek voor een afstand, met de heuvels die je op moet rijden in detail, maja dat zou natuurlijk ontzettend veel geld extra kosten.Gelukkig heb ik op hardfietsen.nl de heuvels al kunnen bestuderen.
Ik heb er in ieder geval zin in, nog maar een week en hopelijk blijft het weer ook zo!
Ik heb er in ieder geval zin in, nog maar een week en hopelijk blijft het weer ook zo!
Heb ook post ontvangen
Weet iemand waar je de GSM nummers voor de SMS service kan instellen? Als ik inlog met mijn groepsnaam zie ik het zo 1-2-3 niet staan....
Weet iemand waar je de GSM nummers voor de SMS service kan instellen? Als ik inlog met mijn groepsnaam zie ik het zo 1-2-3 niet staan....
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door havana op 12 April 2007
Heb ook post ontvangen Weet iemand waar je de GSM nummers voor de SMS service kan instellen? Als ik inlog met mijn groepsnaam zie ik het zo 1-2-3 niet staan....
Moest je dat niet meteen doen bij de inschrijving?
Heb ook post ontvangen Weet iemand waar je de GSM nummers voor de SMS service kan instellen? Als ik inlog met mijn groepsnaam zie ik het zo 1-2-3 niet staan....
Moest je dat niet meteen doen bij de inschrijving?
Klimmen is (een) kunst!
Zou wel kunnen, ik zou graag het nummer van mijn vriendin willen opgeven, kan ze met een gerust hart afwassen/strijken/stofzuigen (vul in wat van toepassing is) die dag
Quote: Origineel geplaatst door havana op 12 April 2007
Ik heb hierover een mail naar de organisatie gestuurd. Sinds 2 april kunnen geen gegevens (en dus ook geen GSM-nummers) meer gewijzigd worden omdat de gegevens aan de bikechip zijn gekoppeld.
Ik heb hierover een mail naar de organisatie gestuurd. Sinds 2 april kunnen geen gegevens (en dus ook geen GSM-nummers) meer gewijzigd worden omdat de gegevens aan de bikechip zijn gekoppeld.
Zie www.buienradar.nl Daar zit zowel een 5-daagse als een 14-daagse vooruitblik in. Vooralsnog zijn de voorspellingen voor volgende weekend niet best als je van droog weer houdt.