Waar rijden de profs in 2007 op?
-
- Forum-lid
Ik heb juist op de foto's van de Tour Down Under gezien dat Barloworld nog steeds met Cannondale rijdt afgemonteerd met Campa...En ik denk dat ik Allan Davis (vorig jaar Liberty Seguros) in de sprint heb opgemerkt, rijdend op een Discovery Channel Trek met Dura-ace...Zou hij dan toch bij die ploeg gaan rijden ?
Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 16 Januari 2007
Ik zie daar een Oakley logo staan, vorige jaren reden er al wat renners van T-Mobile met Oakley maar gaat iedereen er nu mee rijden?
Ook op de website van t-mobile-team de vermelding van Oakley. Nu Jan U. weg is, is de band van T-mobile met Rudy Project ook minder. Daarnaast is Stapleton Amerikaan en zal daar wel z'n contacten hebben.
Ik zie daar een Oakley logo staan, vorige jaren reden er al wat renners van T-Mobile met Oakley maar gaat iedereen er nu mee rijden?
Ook op de website van t-mobile-team de vermelding van Oakley. Nu Jan U. weg is, is de band van T-mobile met Rudy Project ook minder. Daarnaast is Stapleton Amerikaan en zal daar wel z'n contacten hebben.
Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 16 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 15 Januari 2007
Een aantal jaren geleden werd de zadelhoogte van Boonen gemeten, bleek dat de zadelpen 2cm in het frame gezakt was. Boonen was tevreden over die positie, en heeft dit behouden.
En Boonen zelf had in eerste instantie zelf niet gemerkt dat de zadelpen in het zadel was gezakt???? Was daar een meting voor nodig?
Mijn zadelpen is toch ook al gezakt terwijl ik het zelf niet merkte. Jij fietst toch ook vaak dacht ik, voel jij dadelijk of je zadel te laag staat?
Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 15 Januari 2007
Een aantal jaren geleden werd de zadelhoogte van Boonen gemeten, bleek dat de zadelpen 2cm in het frame gezakt was. Boonen was tevreden over die positie, en heeft dit behouden.
En Boonen zelf had in eerste instantie zelf niet gemerkt dat de zadelpen in het zadel was gezakt???? Was daar een meting voor nodig?
Mijn zadelpen is toch ook al gezakt terwijl ik het zelf niet merkte. Jij fietst toch ook vaak dacht ik, voel jij dadelijk of je zadel te laag staat?
-
- Forum-lid
Ik merk gelijk als zadel ook maar een paar mm zakt. Vind wel dat je beter iets te laag kan zitten dan te hoog.
De kleur van de giants van T-mobile zijn 100 verbeterd, die van Unibet zijn echt foei lelijk zeg.
De kleur van de giants van T-mobile zijn 100 verbeterd, die van Unibet zijn echt foei lelijk zeg.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 17 Januari 2007
2 cm zal ik zeker voelen, dat is toch echt wel veel. Een paar mm zal ik niet voelen misschien maar een prof, die dagelijks op de fiets zit moet dat zeker merken. Normaal gesproken voelen profs elke mm. Kan ook natuurlijk zijn dat Boonen daar totaal niet mee bezig is, maar dat lijkt me sterk.
De zadelpen zakte mss geleidelijk . Nee, je kan gelijk hebben hoor. Maar als belofte train ik toch ook regelmatig en toch voel ik het niet indien mijn zadel wat zakt (ik meet het wel regelmatig na ter compensatie).
2 cm zal ik zeker voelen, dat is toch echt wel veel. Een paar mm zal ik niet voelen misschien maar een prof, die dagelijks op de fiets zit moet dat zeker merken. Normaal gesproken voelen profs elke mm. Kan ook natuurlijk zijn dat Boonen daar totaal niet mee bezig is, maar dat lijkt me sterk.
De zadelpen zakte mss geleidelijk . Nee, je kan gelijk hebben hoor. Maar als belofte train ik toch ook regelmatig en toch voel ik het niet indien mijn zadel wat zakt (ik meet het wel regelmatig na ter compensatie).
Nou dit is dan de nieuwe outfit van Caisse d'epargne, de ploeg van Valverde. Illes Balleares is verdwenen als sponsor en dat maakt de shirts wel wat sjieker. Pinarello (Paris FP en de Dogma FPX) is nog steeds fietsenleverancier. Pfff...al sinds 1984 of zo met Delgado en Arroyo (wel andere sponsoren). andere leveranciers: Campagnolo (onderdelen), Deda (sturen), Nalini (kleding), Continental (banden, nieuwe sponsor, was Dedatre), Polar (computers, hartslagmeters), Giro (helmen), elite (trainers en bidonhouders), Boss (kleding), sella italia (zadels), Le coq sportive (sport schoenen) en volvo (teamauto's). HEt wordt een mooi jaar!! (qua materiaal dan)
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=8&u=10034629