Cinelli
-
- Forum-lid
Cinelli Gazzetta Bel Nero fixed gear bike naar volle tevredenheid opgebouwd. Erg onder de indruk van de rijeigenschappen en het hoge fun gehalte van de Cinelli
Specificaties:
Specificaties:
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Erg mooi! Heb ook serieus nagedacht over de Gazzetta, nieuwe vork is jammer genoeg wat minder mooi dan de oude.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Alleen dit is niet helemaal gelukt....TKMP schreef: Mijn wens is: alle niet italiaanse onderdelen vervangen voor italiaanse
Waarom uiteindelijk voor Sram Force gekozen?
ja klopt, ik vind de ergonomie van Sram fantastisch, double-tab, nette chain catcher, ook kan je schakelen met de shifter naar je stuur toe getrokken.
de duimshifter van campagnolo vind ik niet fijn wanneer je in de beugel fietst.misschien is het gewenning.
de duimshifter van campagnolo vind ik niet fijn wanneer je in de beugel fietst.misschien is het gewenning.
Na ruim 5 jaar mag de Estrada (zie pagina 11) het wat rustiger aan gaan doen.
Verleden week een VBO frame gekocht bij ciclimattio. Keurig geholpen en verzending liep soepel.
Deze week opgebouwd en dit is het resultaat. Het is geen "Italo 79" geworden maar een 2016 "You got the silver". Vond ik toch mooier en kleurstelling is (n.m.m.) tijdloos.
Verleden week een VBO frame gekocht bij ciclimattio. Keurig geholpen en verzending liep soepel.
Deze week opgebouwd en dit is het resultaat. Het is geen "Italo 79" geworden maar een 2016 "You got the silver". Vond ik toch mooier en kleurstelling is (n.m.m.) tijdloos.
Leef! Fiets!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Wow, dat ziet er mooi uit !
-
- Forum-lid
Mooie fiets!
Maak joe woar