Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Shimano / Campagnolo

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 sep 2006 15:09

Daar blijkt inderdaad bijvoorbeeld uit dat het academische niveau absoluut niet lager wordt, terwijl de rest van het onderwijs in Nederland wel in hard tempo afzakt. Niet alle zinnen die erin staan heb ik ook letterlijk zo gezegd, maar ja dat heb je altijd als je zelf het artikel niet door kunt lezen voordat het gepubliceerd wordt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 29 sep 2006 15:35

GEWELDIG verhaal van die'n Italiaan. HUMOR. DAT hoort op een fietscafé forum thuis. En...wat lees ik Raf weg!!! hiep hiep hoera. Vlaai en bier!!!
Smakelijk eten en PROOST!!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

bassie10
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 10 jun 2005 18:03

bassie10 30 sep 2006 21:42

Quote: de hele aanhang van Amclassic-fan (m.a.w. @ alle slijmballen)


Slijmballen?

da's nie fijn. misschien een ander broekenvet
proberen?
diessens fietserke

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 01 okt 2006 01:12


Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 29 September 2006

Daar blijkt inderdaad bijvoorbeeld uit dat het academische niveau absoluut niet lager wordt, terwijl de rest van het onderwijs in Nederland wel in hard tempo afzakt. Niet alle zinnen die erin staan heb ik ook letterlijk zo gezegd, maar ja dat heb je altijd als je zelf het artikel niet door kunt lezen voordat het gepubliceerd wordt.


hey amclassic fan als je toch studeert zou ge toch weten dat uit de mouw geschut met een d word geschreven ,ale ik als niet hoog gestudeerde werd hier een tijd geleden over aangesproken door casran.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39571
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 okt 2006 17:03

Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 30 September 2006




hey amclassic fan als je toch studeert zou ge toch weten dat uit de mouw geschut met een d word geschreven ,ale ik als niet hoog gestudeerde werd hier een tijd geleden over aangesproken door casran.


Hehehe, als we toch op een taalforum zitten zal ik jouw tekst ook even aanpassen ;)
Hey Amclassic-fan, als je toch studeert zou je toch moeten weten dat "uit de mouw geschut" met een d wordt geschreven? Ik, als niet hoog opgeleidde, werd hier een tijd geleden over aangesproken door Casran.
Kortom, pot verwijt de ketel ;) Leestekens gebruiken is overigens iets van zeer veel mensen op diverse forums compleet vergeten. Punten, komma's en hoofdletters zijn wel zo wenselijk ivm de leesbaarheid.
Less is bore

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 01 okt 2006 18:02

Volgens mij is het 'opgeleide' ipv 'opgeleidde'. Overigens vind ik het aanwijzen van taalfouten op een fietsforum weinig zinvol/relevant. Misschien wel als een fiets, fietsonderdeel, wielrenner, et cetera foutief geschreven is. Als iemand 'Shimayes' schrijft, kan je 'm natuurlijk wel op z'n vingers tikken.

Het gebruik van leestekens, zoals punten en komma's, maakt een bericht inderdaad een stuk leesbaarder. Zeker als er ook nog een spatie achter staat. En een spatieregel op z'n tijd leest ook wat vriendelijker. Bovendien is het handig om een bericht eerst in Word te tikken, en aldaar de spellingcontroleur alvast het nodige voorwerk te laten doen.

Ter illustratie dit berichtje zonder spatie achter de leestekens:
Volgens mij is het 'opgeleide' ipv 'opgeleidde'.Overigens vind ik het aanwijzen van taalfouten op een fietsforum weinig zinvol/relevant.Misschien wel als een fiets,fietsonderdeel,wielrenner,et cetera foutief geschreven is.Als iemand 'Shimayes' schrijft,kan je 'm natuurlijk wel op z'n vingers tikken.Het gebruik van leestekens,zoals punten en komma's,maakt een bericht inderdaad een stuk leesbaarder.Zeker als er ook nog een spatie achter staat.En een spatieregel op z'n tijd leest ook wat vriendelijker.Bovendien is het handig om een bericht eerst in Word te tikken,en aldaar de spellingcontroleur alvast het nodige voorwerk te laten doen.

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 01 okt 2006 19:02

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 01 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 30 September 2006




hey amclassic fan als je toch studeert zou ge toch weten dat uit de mouw geschut met een d word geschreven ,ale ik als niet hoog gestudeerde werd hier een tijd geleden over aangesproken door casran.


Hehehe, als we toch op een taalforum zitten zal ik jouw tekst ook even aanpassen ;)
Hey Amclassic-fan, als je toch studeert zou je toch moeten weten dat "uit de mouw geschut" met een d wordt geschreven? Ik, als niet hoog opgeleidde, werd hier een tijd geleden over aangesproken door Casran.
Kortom, pot verwijt de ketel ;) Leestekens gebruiken is overigens iets van zeer veel mensen op diverse forums compleet vergeten. Punten, komma's en hoofdletters zijn wel zo wenselijk ivm de leesbaarheid.



ja maar ik schrijf dikwijls zonder rekening te houde be leestekens etc ... maar geschuT met een t schrijven is wel een serieuze fout al houd ge geen rekeing met leestekens,zeker als ge hoge studies doet.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39571
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 okt 2006 19:38

@buzz: je hebt gelijk met opgeleide. Dom dom dom...

@lazo: jij moet echt serieus iets aan je schrijfstijl doen.
Less is bore

trek1500t
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 jun 2006 01:15

trek1500t 20 okt 2006 01:33

Ik zit met verbazing de discussies te lezen. Goed opletten dat ik geen nu geen taalfouten maak op het gevaar af dat ik met de grond gelijk wordt gemaakt.
Ik heb een vraagje voor Amclassic-fan over het sluiten van het onderwerp Shimano vs. Campagnolo. Is het niet zo dat de eventuele zinloosheid van een onderwerp wordt bepaald door de belangstelling van de forumleden in het onderwerp? Als een onderwerp zinloos is zullen forumleden het links laten liggen en aandacht besteden aan andere onderwerpen. Uiteraard kan het "Shimano vs. Campagnolo" onderwerp uitmonden in eindeloze uitwisseling van meningen, maar zolang het topic blijft leven, is er blijkbaar ook belangstelling voor. En wat is er mis met een eindeloze uitwisseling van meningen, zolang het respectvol blijft?
Volgens mij moet je de levensvatbaarheid van een onderwerp zichzelf laten bewijzen zolang het on-topic is en geen herhaling van een al bestaand onderwerp. 

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 okt 2006 01:48

De vorige 7 pagina's zijn nu toch niet echt on-topic te noemen volgens mij. Hifi, auto's, cultuur enz heeft allemaal weinig met fietsen te maken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 20 okt 2006 22:04

Helemaal gelijk AM Classic Fan, wat mij betreft...wegknikkeren!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 21 okt 2006 03:11

Nou ja wegknikkeren, komt het wel een beetje op neer gezien het feit dat discussies vrijwel altijd op niets uitlopen. Maar dat dichtgooien van dit topic is dan nog niet gerechtvaardigd; moet deze eindeloze discussie over Shim. of Camp. een probleem zijn? Er zullen altijd meningsverschillen blijven bestaan
En wees nou eens eerlijk, dat is toch mooi !
Of je dan in deze discussie ook allerlei off-topic onderwerpen erbij moet gaan betrekken, lijkt mij niet zo verstandig.
Beide merken houden elkaar hoog op de ladder. Er wordt door de fabrikanten gelet op kwaliteit, duurzaamheid. En prijs niet te vergeten. Je zult maar 1 merk, 1 keuzemogelijkheid hebben. Daar worden we niet vrolijk van. Momenteel is een derde merk voor racefietsen erbij gekomen, SRAM. Daar zul je ook liefhebbers voor hebben, en het houdt de concurrentie wederom scherp, misschien nog wel wat scherper. Als we het dan op dit topic hebben over bovenstaande zaken (merken, concurrentie, kwaliteit etc.) hebben, dan zie ik niet in om dit topic te sluiten.
Er zijn kennelijk nog oude topics over dit onderwerp. Misschien kun je die dan beter sluiten. Laat je deze als enige open.

Plaats reactie