Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour De France 2006

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 30 jun 2006 17:31

Snap ook niet waarom de andere sporters niet genoemd worden, maar neem aan dat de UCI aangedrongen heeft om een lijst met namen van wielrenners en dat de FIFA dat pas na het WK doet voor de voetballers.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

lee1man
Forum-lid

lee1man 30 jun 2006 17:34

idd die wil ik gebruiken voor een pool,dus as jullie ff willen helpen.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 30 jun 2006 17:39

De meeste hier spelen meerdere pool's... Lijstje wat je nu heb ziet er wel aardig uit, maar je moet gewoon tot het laatste moment wachten met definitief invullen. Ieder moment kan de hele lijst bekend worden met ruim 50 namen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rolandt
Forum-lid

rolandt 30 jun 2006 17:39

Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Juni 2006

Snap ook niet waarom de andere sporters niet genoemd worden, maar neem aan dat de UCI aangedrongen heeft om een lijst met namen van wielrenners en dat de FIFA dat pas na het WK doet voor de voetballers.

En na Wimbledon voor de tennissers?Maar zo is er natuurlijk altijd wat. Gewoon of de hele lijst publiceren of niets.Wat mij betreft hadden ze die lijst lekker voor zich gehouden tot verder in het onderzoek. Het feit dat er nu renners uitgesloten worden van deelname aan de Tour terwijl ze nog niet eens schuldig bevonden zijn, maar slechts verdacht, is eigenlijk te zot voor woorden. Iemand is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. 

lee1man
Forum-lid

lee1man 30 jun 2006 17:40

jah maar er moeten er 5 van afvallen,welke 5 zou jij af laten vallen dn?

lee1man
Forum-lid

lee1man 30 jun 2006 18:12

ikzelf had deze 15 namen in gedachten; 1.pereiro sio2.landis3.rasmussen4.vino5.popovych6.rujano7.valverde8.evans9.hushovd10.boonen11.mcewen12.freire13.bennati14.mayo15.leipheimerdus de afvallers zijn dan; moreau,menchov,voigt,klöden en salvoldelli?

pieter-paul
Forum-lid
Contact

pieter-paul 30 jun 2006 18:13

Vanmiddag om 16.30 uur volgt nog een persconferentie en dan wordt de definitieve lijst renners bekend die met het Spaanse dopingnetwerk hebben te maken
nog even afwachten dus
(bron wielernieuws.nl)

lee1man
Forum-lid

lee1man 30 jun 2006 18:14

dit zyn dus 2 a 3 verassingen en de rest gevestigde namen,dit is dn toch een mooie mix om goed mee te scoren, of moet ik een andere gevestigde naam, ik noem moreau erin doen voor bv rujano?

debolle
Forum-lid

debolle 30 jun 2006 18:40

Moet forumlid DeBolle nu zijn signatuur aanpassen? Allemaal vragen die zo in me op komen......

mijn plaatje veranderen, nope daar begin ik niet aan!!! 
mocht het wel zo zijn haal ik mijn Ullrich plaatje weg
er is nog niks bewezen wie er wel of wie er niet heeft gebruikt,..
maar goed de fransen stoken de Spanjaarden en de media op, alles en iedereen die in staat van beschuldiging is gesteld wordt weggestuurd..
niks geen bewijzen, gewoon roddels en praatjes en dat wordt door alles en iedereen geslikt..
jammer.....(maar dat is mijn mening, want de meeste denken dat ze allemaal aan de doop zitten)
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

lazo
Forum-lid

lazo 30 jun 2006 19:02

Basso : junkie
Ullrich :junkie
Allemaal :junkies pffffffffffffffffffffffffff weet ge wa nog het grappigste is,als men zegt da epo nie zoveel doet excuuskes WAAROM pakken ze allemaal epo dan als iedereen epo pakt dan is iedereen 3 beter,dan is het toch héél simpel laat ze allemaal zonder epo fietsen.Nee nee ik denk vooral dat het om die hematokriet gaat die wil men hoog hebben,je bent gewoon sterker en beter bestand tegen zware inspanningen met epo,het gaat nie zozeer om die 3,Epo met begeleiding gebruiken is gezond,da weet ik uit héél goede bron,mensen die meer verstand hebben van wielrennen,  dan sommigen hier die denke da ze iest kennen.
en laat daar geen twijfel over bestaan : ALLEMAAL

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 30 jun 2006 19:07

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 30 Juni 2006
...Moet forumlid DeBolle nu zijn signatuur aanpassen? Allemaal vragen die zo in me op komen...

Ja, daar ben ik zowiezo een groot voorstander van. Ik word nog eens blind van al die roze vlekken in m'n ogen van de posts van De Bolle
Roze vlekken bij De Bolle’s foto? Hmm, ik zie er altijd gele vlekken/truien en een Amerikaanse vlag die telkens vager en verder weg voor Ullrich lijken te worden. En ik vroeg me altijd af wat Jan zo graag wilde pakken. Sinds vandaag weet ik dat ook.

dingo
Forum-lid

dingo 30 jun 2006 19:10

Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 30 Juni 2006

Basso : junkie
Ullrich :junkie
Allemaal :junkies pffffffffffffffffffffffffff weet ge wa nog het grappigste is,als men zegt da epo nie zoveel doet excuuskes WAAROM pakken ze allemaal epo dan als iedereen epo pakt dan is iedereen 3 beter,dan is het toch héél simpel laat ze allemaal zonder epo fietsen.Nee nee ik denk vooral dat het om die hematokriet gaat die wil men hoog hebben,je bent gewoon sterker en beter bestand tegen zware inspanningen met epo,het gaat nie zozeer om die 3,Epo met begeleiding gebruiken is gezond,da weet ik uit héél goede bron,mensen die meer verstand hebben van wielrennen,  dan sommigen hier die denke da ze iest kennen.
en laat daar geen twijfel over bestaan : ALLEMAAL

Lees cyclingnews.com even na. Het gaat niet alleen om EPO maar om een complete behandeling met groeihormonen, anabolica, maskeringsmiddelen, afgestemd op een trainingsschema en seizoensdoelen.
Heel uitgebreid dus.

Plaats reactie