Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid
Ik zie er in ieder geval één waarvoor hij is afgestapt...
- robbebopper
- Forum-lid HC
Die tweede foto is echt mooi!
[quote="havana"]Stop je dan om foto's te maken of schiet je meestal gewoon al fietsend? Ik geniet er hoe dan ook van, trouwens [/quote]
Beide, bijvoorbeeld voor die 2e (Deventer) ben ik wel even gestopt. Dikwijls schiet ik ze ook vrolijk tijdens het rijden. Het nodige verdwijnt ook weer in de prullenbak
Beide, bijvoorbeeld voor die 2e (Deventer) ben ik wel even gestopt. Dikwijls schiet ik ze ook vrolijk tijdens het rijden. Het nodige verdwijnt ook weer in de prullenbak
Vandaag was ik lekker op tijd klaar met m'n werk en dat bracht me in de gelegenheid om eventjes het heuvelland in te trekken. 2 uurtjes, 57 km en 340 hoogtemeters. Heerlijk weer was het.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekker stukkie gefietst vandaag, woonwerk. Vanmorgen ets later vertrokken dan gewoonlijk om van mooie zonsopkomst en een strak blauwe lucht te genieten. tikkie fris en op sommige stukken spiegelglad. Maar het was fantastisch! Wat mooi weer al niet doet met je humeur
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
Vanmiddag van het winterzonnetje genoten met een rustige duurrit. Grotendeels langs de Rijn gefietst richting Oosterbeek, bij Rhenen was de "onderlangs" weer begaanbaar, gezien de borden 'doorgang gestremd' was dat eerst niet zo. Er lag op de lage delen veel rotzooi uit de rivier. Stukje verder stond een enorm rund half op het pad met z'n ogen dicht in het zonnetje. Op kousenvoeten erlangs want één stap vooruit op het verkeerde moment en ik had in het water gelegen Spijt dat ik vandaag m'n camera niet bij me had! In Wageningen stond de Veerweg onder water. Ik hoorde een bewoner vertellen aan een Duitse toeriste dat het water nog 1,5 meter hoger had gestaan. Meer van deze dagen!
Gisteravond 65k ATB op de weg. Blijft toch gevaarlijk op sommige donkere stukken. Zeker ook met een transparante bril en auto's die je tegemoet komen. Dan zie je soms echt helemaal niets meer. En ook al zien ze me (dat moet wel) toch groot licht blijven voeren
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote=".Jeroen."]@ Havana & Le Grimpeur; Meestal (waaronder ook deze) met een Panasonic DMC-FS62. Heerlijk cameratje. Heel soms ook nog wel eens met de DMC-TZ1 eveneens van Panasonic. Die is wat beter, maar de FS62 neem ik wat makkelijker mee, m.a.w. die is wat compacter. Soms laat ik er nog een klein beetje picasa op los (bijsnijden,schaduw,b/w).
[/quote]
Aha, beide camera's met Leica-objectieven en dat zie je...!
[/quote]
Aha, beide camera's met Leica-objectieven en dat zie je...!
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Rondje van 40km gedaan daarnet. Via "De Knobbel", t Loo, Wezep, door "De Dellen" naar huis. Helaas niet zulk mooi weer als gister..