Giro 2006!
Nadat ze het voor elkaar kregen dat de Passo del Erbe uit het parcours geschrapt werd, hoefden de roze boys nog maar 128km weg te trappen. Uiteindelijk hebben ze slechts 3uur21 in de regen moeten rijden, met behaaglijke goretex-jackies om de getrainde torso’s. ndertussen waren er af en toe beelden te zien van de aankomst bovenop de Plan de Corones. Het sneeuwde er weliswaar lichtjes, maar het ‘wegdek’ zag er toch prima uit?! Bijzonder vreemd dat de laatste kilometers geschrapt werden. Er waren al behoorlijk wat renners op speciaal gefabriceerde fietsen overgestapt. Hoe zwaar had het dan kunnen wezen om nog 5km verder omhoog te rijden? Heel zwaar waarschijnlijk, maar zeker niet ondoenlijk. Het zijn wel profs, hè. Als je 10km/u rijdt, ben je binnnen een halfuurtje op de echte top. Gemiste kans, lijkt me. Geen legendarische etappe. Integendeel.
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 24 Mei 2006
Nadat ze het voor elkaar kregen dat de Passo del Erbe uit het parcours geschrapt werd, hoefden de roze boys nog maar 128km weg te trappen. Uiteindelijk hebben ze slechts 3uur21 in de regen moeten rijden, met behaaglijke goretex-jackies om de getrainde torso’s. ndertussen waren er af en toe beelden te zien van de aankomst bovenop de Plan de Corones. Het sneeuwde er weliswaar lichtjes, maar het ‘wegdek’ zag er toch prima uit?! Bijzonder vreemd dat de laatste kilometers geschrapt werden. Er waren al behoorlijk wat renners op speciaal gefabriceerde fietsen overgestapt. Hoe zwaar had het dan kunnen wezen om nog 5km verder omhoog te rijden? Heel zwaar waarschijnlijk, maar zeker niet ondoenlijk. Het zijn wel profs, hè. Als je 10km/u rijdt, ben je binnnen een halfuurtje op de echte top. Gemiste kans, lijkt me. Geen legendarische etappe. Integendeel.
Buzz,
Wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje:
http://www.rabobank.nl/particulieren/sp ... an_deel_17
Nadat ze het voor elkaar kregen dat de Passo del Erbe uit het parcours geschrapt werd, hoefden de roze boys nog maar 128km weg te trappen. Uiteindelijk hebben ze slechts 3uur21 in de regen moeten rijden, met behaaglijke goretex-jackies om de getrainde torso’s. ndertussen waren er af en toe beelden te zien van de aankomst bovenop de Plan de Corones. Het sneeuwde er weliswaar lichtjes, maar het ‘wegdek’ zag er toch prima uit?! Bijzonder vreemd dat de laatste kilometers geschrapt werden. Er waren al behoorlijk wat renners op speciaal gefabriceerde fietsen overgestapt. Hoe zwaar had het dan kunnen wezen om nog 5km verder omhoog te rijden? Heel zwaar waarschijnlijk, maar zeker niet ondoenlijk. Het zijn wel profs, hè. Als je 10km/u rijdt, ben je binnnen een halfuurtje op de echte top. Gemiste kans, lijkt me. Geen legendarische etappe. Integendeel.
Buzz,
Wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje:
http://www.rabobank.nl/particulieren/sp ... an_deel_17
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Quote: Origineel geplaatst door Dingo op 24 Mei 2006
Buzz,
Wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje:
http://www.rabobank.nl/particulieren/sp ... an_deel_17
Ik vond deze uitleg op weightweenies ook wel hout snijden:
Quote:
The reason they cancelled the stage was not because of the fear of danger to the riders whilst racing it was the fact that no ordinary cars could ascend the climb apart from 4X4'S and motorbikes. This meant the riders would have to ride back down the muddy slope to return to their team cars which would be at the bottom in the way of the slower riders. Also no support for if a rider was to get injured or have a mechanical problem. They should have extended the stage so the riders finish over the other side of the climb as i believe the descent on the adjacent slope is tarmac! And send the team cars around another route and just have the Mavic support motorbikes to deal with mechanicals.
Buzz,
Wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje:
http://www.rabobank.nl/particulieren/sp ... an_deel_17
Ik vond deze uitleg op weightweenies ook wel hout snijden:
Quote:
The reason they cancelled the stage was not because of the fear of danger to the riders whilst racing it was the fact that no ordinary cars could ascend the climb apart from 4X4'S and motorbikes. This meant the riders would have to ride back down the muddy slope to return to their team cars which would be at the bottom in the way of the slower riders. Also no support for if a rider was to get injured or have a mechanical problem. They should have extended the stage so the riders finish over the other side of the climb as i believe the descent on the adjacent slope is tarmac! And send the team cars around another route and just have the Mavic support motorbikes to deal with mechanicals.
Quote: Origineel geplaatst door Dingo op 24 Mei 2006
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 24 Mei 2006
Nadat ze het voor elkaar kregen dat de Passo del Erbe uit het parcours geschrapt werd, hoefden de roze boys nog maar 128km weg te trappen. Uiteindelijk hebben ze slechts 3uur21 in de regen moeten rijden, met behaaglijke goretex-jackies om de getrainde torso’s. ndertussen waren er af en toe beelden te zien van de aankomst bovenop de Plan de Corones. Het sneeuwde er weliswaar lichtjes, maar het ‘wegdek’ zag er toch prima uit?! Bijzonder vreemd dat de laatste kilometers geschrapt werden. Er waren al behoorlijk wat renners op speciaal gefabriceerde fietsen overgestapt. Hoe zwaar had het dan kunnen wezen om nog 5km verder omhoog te rijden? Heel zwaar waarschijnlijk, maar zeker niet ondoenlijk. Het zijn wel profs, hè. Als je 10km/u rijdt, ben je binnnen een halfuurtje op de echte top. Gemiste kans, lijkt me. Geen legendarische etappe. Integendeel.
Buzz, wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje: Haymans dagboek
Tja, ik geef mijn mening op basis van wat ik vanmiddag op tv zag en hoorde. En dat is heel kortzichtig, ja. Maar ben je dan verplicht om eerst alle Giro-info van het internet, alle sportkaterns (incl. La Gazzetta dello Sport), alle wielerbladen en alle tv-zenders te absorberen? O, en niet te vergeten: het dagboek van Mathew Hayman. (Ik wist trouwens niet eens dat er Rabo-renners mee rijden in de Giro.) En als je dat allemaal hebt doorgenomen, mag je hier op dit forum iets in kloppen? Dit is toch geen journalisten-forum, of wel soms?
Maar wat bedoel je nou eigenlijk met het totaalplaatje? Dat er behalve het slechte weer ook behoorlijk gesold werd met de renners rond de rustdagen? Dat ze veel te laat in hun hotel arriveerden, en dat ze daarom maar gingen staken, met als doel die laatste 5km af te blazen? Volgens mij jammerden ze al sinds de bekendmaking op 14 november 2005 over de Plan de Corones. Maar goed, ook Hayman’s column vind ik weinig indrukwekkend. Dat je niet met sneeuw en gladheid van de Passo del Erbe wilt afdalen, kan ik begrijpen. Maar ik zie nog steeds niet in waarom de renners niet naar de enig échte finish wilden peddelen.
Had voor die bikkels zelf toch ook heroïsch geweest.
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 24 Mei 2006
Nadat ze het voor elkaar kregen dat de Passo del Erbe uit het parcours geschrapt werd, hoefden de roze boys nog maar 128km weg te trappen. Uiteindelijk hebben ze slechts 3uur21 in de regen moeten rijden, met behaaglijke goretex-jackies om de getrainde torso’s. ndertussen waren er af en toe beelden te zien van de aankomst bovenop de Plan de Corones. Het sneeuwde er weliswaar lichtjes, maar het ‘wegdek’ zag er toch prima uit?! Bijzonder vreemd dat de laatste kilometers geschrapt werden. Er waren al behoorlijk wat renners op speciaal gefabriceerde fietsen overgestapt. Hoe zwaar had het dan kunnen wezen om nog 5km verder omhoog te rijden? Heel zwaar waarschijnlijk, maar zeker niet ondoenlijk. Het zijn wel profs, hè. Als je 10km/u rijdt, ben je binnnen een halfuurtje op de echte top. Gemiste kans, lijkt me. Geen legendarische etappe. Integendeel.
Buzz, wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje: Haymans dagboek
Tja, ik geef mijn mening op basis van wat ik vanmiddag op tv zag en hoorde. En dat is heel kortzichtig, ja. Maar ben je dan verplicht om eerst alle Giro-info van het internet, alle sportkaterns (incl. La Gazzetta dello Sport), alle wielerbladen en alle tv-zenders te absorberen? O, en niet te vergeten: het dagboek van Mathew Hayman. (Ik wist trouwens niet eens dat er Rabo-renners mee rijden in de Giro.) En als je dat allemaal hebt doorgenomen, mag je hier op dit forum iets in kloppen? Dit is toch geen journalisten-forum, of wel soms?
Maar wat bedoel je nou eigenlijk met het totaalplaatje? Dat er behalve het slechte weer ook behoorlijk gesold werd met de renners rond de rustdagen? Dat ze veel te laat in hun hotel arriveerden, en dat ze daarom maar gingen staken, met als doel die laatste 5km af te blazen? Volgens mij jammerden ze al sinds de bekendmaking op 14 november 2005 over de Plan de Corones. Maar goed, ook Hayman’s column vind ik weinig indrukwekkend. Dat je niet met sneeuw en gladheid van de Passo del Erbe wilt afdalen, kan ik begrijpen. Maar ik zie nog steeds niet in waarom de renners niet naar de enig échte finish wilden peddelen.
Had voor die bikkels zelf toch ook heroïsch geweest.
die mark uyterhoeve overdrijft wel met zen commentaar,die begint basso te vergelijken met indurain,armstrong terwijl die nog niks gewonne heeft,die zal wel de giro winnen,maar zoveel indruk maakt die nu ook weer niet,als hij echt zoooo goed was moest hij armstrong maar pijn kunnen doen verleden jaar,die kon enkel(amper)zen wiel volgen bergop.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Ik heb gisteren Eurosport gekeken, toen Mark U. dinsdag begon over welke vissen in het Garda meer zitten ben ik afgehaakt....toen was overigens het lago di ledro in beeld....ik ben er nl vorig jaar op (fiets)vakantie geweest.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 25 Mei 2006
Quote: Origineel geplaatst door Dingo op 24 Mei 2006
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 24 Mei 2006
Nadat ze het voor elkaar kregen dat de Passo del Erbe uit het parcours geschrapt werd, hoefden de roze boys nog maar 128km weg te trappen. Uiteindelijk hebben ze slechts 3uur21 in de regen moeten rijden, met behaaglijke goretex-jackies om de getrainde torso’s. ndertussen waren er af en toe beelden te zien van de aankomst bovenop de Plan de Corones. Het sneeuwde er weliswaar lichtjes, maar het ‘wegdek’ zag er toch prima uit?! Bijzonder vreemd dat de laatste kilometers geschrapt werden. Er waren al behoorlijk wat renners op speciaal gefabriceerde fietsen overgestapt. Hoe zwaar had het dan kunnen wezen om nog 5km verder omhoog te rijden? Heel zwaar waarschijnlijk, maar zeker niet ondoenlijk. Het zijn wel profs, hè. Als je 10km/u rijdt, ben je binnnen een halfuurtje op de echte top. Gemiste kans, lijkt me. Geen legendarische etappe. Integendeel.
Buzz, wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje: Haymans dagboek
Tja, ik geef mijn mening op basis van wat ik vanmiddag op tv zag en hoorde. En dat is heel kortzichtig, ja. Maar ben je dan verplicht om eerst alle Giro-info van het internet, alle sportkaterns (incl. La Gazzetta dello Sport), alle wielerbladen en alle tv-zenders te absorberen? O, en niet te vergeten: het dagboek van Mathew Hayman. (Ik wist trouwens niet eens dat er Rabo-renners mee rijden in de Giro.) En als je dat allemaal hebt doorgenomen, mag je hier op dit forum iets in kloppen? Dit is toch geen journalisten-forum, of wel soms?
Maar wat bedoel je nou eigenlijk met het totaalplaatje? Dat er behalve het slechte weer ook behoorlijk gesold werd met de renners rond de rustdagen? Dat ze veel te laat in hun hotel arriveerden, en dat ze daarom maar gingen staken, met als doel die laatste 5km af te blazen? Volgens mij jammerden ze al sinds de bekendmaking op 14 november 2005 over de Plan de Corones. Maar goed, ook Hayman’s column vind ik weinig indrukwekkend. Dat je niet met sneeuw en gladheid van de Passo del Erbe wilt afdalen, kan ik begrijpen. Maar ik zie nog steeds niet in waarom de renners niet naar de enig échte finish wilden peddelen.
Had voor die bikkels zelf toch ook heroïsch geweest.
Evenzo vrij als jij bent om die mening te posten, ben ik evenzo vrij om die mening kortzichtig te vinden, daar is niets journalistieks aan, slecht een gedachtenwisseling waar een forum voor is.
Zo ben ik voorts van mening dat mensen die hun beroep uitoefenen dat op een (relatief) veilige en verantwoorde manier mogen doen en als zij zelf aangeven dat daar de omstandigheden ( bijv. het weer van de afgelopen weken, het gegeven parcours, de opgedane vermoeidheid ) niet naar zijn en zij zichzelf in gevaar gaan brengen, ze luid en duidelijk aan de bel mogen trekken. De bikkels weten zelf donders goed wat wel en niet goed voor hen is en daar verandert geen sportbestuurder of supporter/toeschouwer iets aan en dat is maar goed ook.
Het zijn geen Romeinse tijden waarin gladiatoren ter vermaeck aan de leeuwen opgevoerd worden. Dit heet nu beschaving.
Quote: Origineel geplaatst door Dingo op 24 Mei 2006
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 24 Mei 2006
Nadat ze het voor elkaar kregen dat de Passo del Erbe uit het parcours geschrapt werd, hoefden de roze boys nog maar 128km weg te trappen. Uiteindelijk hebben ze slechts 3uur21 in de regen moeten rijden, met behaaglijke goretex-jackies om de getrainde torso’s. ndertussen waren er af en toe beelden te zien van de aankomst bovenop de Plan de Corones. Het sneeuwde er weliswaar lichtjes, maar het ‘wegdek’ zag er toch prima uit?! Bijzonder vreemd dat de laatste kilometers geschrapt werden. Er waren al behoorlijk wat renners op speciaal gefabriceerde fietsen overgestapt. Hoe zwaar had het dan kunnen wezen om nog 5km verder omhoog te rijden? Heel zwaar waarschijnlijk, maar zeker niet ondoenlijk. Het zijn wel profs, hè. Als je 10km/u rijdt, ben je binnnen een halfuurtje op de echte top. Gemiste kans, lijkt me. Geen legendarische etappe. Integendeel.
Buzz, wat een jammerlijke kortzichtige posting. Lees deze even en begrijp dat het nooit om 1 dingetje gaat ( een 5km meer of minder ) maar om het totaalplaatje: Haymans dagboek
Tja, ik geef mijn mening op basis van wat ik vanmiddag op tv zag en hoorde. En dat is heel kortzichtig, ja. Maar ben je dan verplicht om eerst alle Giro-info van het internet, alle sportkaterns (incl. La Gazzetta dello Sport), alle wielerbladen en alle tv-zenders te absorberen? O, en niet te vergeten: het dagboek van Mathew Hayman. (Ik wist trouwens niet eens dat er Rabo-renners mee rijden in de Giro.) En als je dat allemaal hebt doorgenomen, mag je hier op dit forum iets in kloppen? Dit is toch geen journalisten-forum, of wel soms?
Maar wat bedoel je nou eigenlijk met het totaalplaatje? Dat er behalve het slechte weer ook behoorlijk gesold werd met de renners rond de rustdagen? Dat ze veel te laat in hun hotel arriveerden, en dat ze daarom maar gingen staken, met als doel die laatste 5km af te blazen? Volgens mij jammerden ze al sinds de bekendmaking op 14 november 2005 over de Plan de Corones. Maar goed, ook Hayman’s column vind ik weinig indrukwekkend. Dat je niet met sneeuw en gladheid van de Passo del Erbe wilt afdalen, kan ik begrijpen. Maar ik zie nog steeds niet in waarom de renners niet naar de enig échte finish wilden peddelen.
Had voor die bikkels zelf toch ook heroïsch geweest.
Evenzo vrij als jij bent om die mening te posten, ben ik evenzo vrij om die mening kortzichtig te vinden, daar is niets journalistieks aan, slecht een gedachtenwisseling waar een forum voor is.
Zo ben ik voorts van mening dat mensen die hun beroep uitoefenen dat op een (relatief) veilige en verantwoorde manier mogen doen en als zij zelf aangeven dat daar de omstandigheden ( bijv. het weer van de afgelopen weken, het gegeven parcours, de opgedane vermoeidheid ) niet naar zijn en zij zichzelf in gevaar gaan brengen, ze luid en duidelijk aan de bel mogen trekken. De bikkels weten zelf donders goed wat wel en niet goed voor hen is en daar verandert geen sportbestuurder of supporter/toeschouwer iets aan en dat is maar goed ook.
Het zijn geen Romeinse tijden waarin gladiatoren ter vermaeck aan de leeuwen opgevoerd worden. Dit heet nu beschaving.
Quote: Origineel geplaatst door Dingo op 25 Mei 2006...
Zo ben ik voorts van mening dat mensen die hun beroep uitoefenen dat op een (relatief) veilige en verantwoorde manier mogen doen en als zij zelf aangeven dat daar de omstandigheden ( bijv. het weer van de afgelopen weken, het gegeven parcours, de opgedane vermoeidheid ) niet naar zijn en zij zichzelf in gevaar gaan brengen, ze luid en duidelijk aan de bel mogen trekken. De bikkels weten zelf donders goed wat wel en niet goed voor hen is en daar verandert geen sportbestuurder of supporter/toeschouwer iets aan en dat is maar goed ook.
Het zijn geen Romeinse tijden waarin gladiatoren ter vermaeck aan de leeuwen opgevoerd worden. Dit heet nu beschaving.
Veilig en verantwoorde manier, opgedane vermoeidheid, zichzelf in gevaar brengen, Romeinse tijden, gladiatoren, aan de leeuwen gevoerd worden, hedendaagse beschaving... Tja, ik vind dat je wel erg dramatisch doet over die laatste 5km. Wellicht dat je zelf nog niet eerder in het hooggebergte gefietst hebt, maar ook bij slecht/koud weer kan er bergop weinig gebeuren, hoor. Zelf heb ik bijvoorbeeld vanuit Bourg St.Maurice (850m) de 47km lange klim naar de Col de l’Iseran (2770m) gereden. Ook toen was het bar koud, en begon het de laatste 15km te sneeuwen. Maar dat was geen enkel probleem. Wat heet: het winterjackie ging na 5km al uit.
In 2001 fietsten we het rondje Passo di Rolle, Passo di Valles en als afsluiter de Passo di San Pellegrino (die morgen in de Giro verreden wordt). Ook daar was bergop het jackie overbodig, terwijl ik de sneeuw van m’n teller moest wegvegen om te zien dat het precies 0°Celcius was.
Dat er wellicht logistieke problemen waren –- zoals Bike add1ct hierboven aangaf –- is een heel ander verhaal. Maar dat goedgetrainde gladiatoren de Plan de Corones niet hadden kunnen bereiken, gaat er bij mij echt niet in. Ook de leeuwen zouden onverrichter zake weer in het kabelbaantje gestapt zijn.
Ter illustratie de grafiek van de San Pellegrino (met links onderaan de gemiddelde temperatuur)...
En wat betreft die kortzichtige posting van mij... Bike add1ct leest op de weightweenies-site een reden voor de annulering van de oorspronkelijke finish, net zoals jij een invalshoek gelezen hebt in Hayman’s dagboek. Bike add1ct meldt dat gewoon. Meer niet. Terwijl jij begint over jammerlijk, kortzichtig en je moet eerst het totaalplaatje begrijpen. Ook dat is een andere benadering. Niet de mijne in ieder geval.
Zo ben ik voorts van mening dat mensen die hun beroep uitoefenen dat op een (relatief) veilige en verantwoorde manier mogen doen en als zij zelf aangeven dat daar de omstandigheden ( bijv. het weer van de afgelopen weken, het gegeven parcours, de opgedane vermoeidheid ) niet naar zijn en zij zichzelf in gevaar gaan brengen, ze luid en duidelijk aan de bel mogen trekken. De bikkels weten zelf donders goed wat wel en niet goed voor hen is en daar verandert geen sportbestuurder of supporter/toeschouwer iets aan en dat is maar goed ook.
Het zijn geen Romeinse tijden waarin gladiatoren ter vermaeck aan de leeuwen opgevoerd worden. Dit heet nu beschaving.
Veilig en verantwoorde manier, opgedane vermoeidheid, zichzelf in gevaar brengen, Romeinse tijden, gladiatoren, aan de leeuwen gevoerd worden, hedendaagse beschaving... Tja, ik vind dat je wel erg dramatisch doet over die laatste 5km. Wellicht dat je zelf nog niet eerder in het hooggebergte gefietst hebt, maar ook bij slecht/koud weer kan er bergop weinig gebeuren, hoor. Zelf heb ik bijvoorbeeld vanuit Bourg St.Maurice (850m) de 47km lange klim naar de Col de l’Iseran (2770m) gereden. Ook toen was het bar koud, en begon het de laatste 15km te sneeuwen. Maar dat was geen enkel probleem. Wat heet: het winterjackie ging na 5km al uit.
In 2001 fietsten we het rondje Passo di Rolle, Passo di Valles en als afsluiter de Passo di San Pellegrino (die morgen in de Giro verreden wordt). Ook daar was bergop het jackie overbodig, terwijl ik de sneeuw van m’n teller moest wegvegen om te zien dat het precies 0°Celcius was.
Dat er wellicht logistieke problemen waren –- zoals Bike add1ct hierboven aangaf –- is een heel ander verhaal. Maar dat goedgetrainde gladiatoren de Plan de Corones niet hadden kunnen bereiken, gaat er bij mij echt niet in. Ook de leeuwen zouden onverrichter zake weer in het kabelbaantje gestapt zijn.
Ter illustratie de grafiek van de San Pellegrino (met links onderaan de gemiddelde temperatuur)...
En wat betreft die kortzichtige posting van mij... Bike add1ct leest op de weightweenies-site een reden voor de annulering van de oorspronkelijke finish, net zoals jij een invalshoek gelezen hebt in Hayman’s dagboek. Bike add1ct meldt dat gewoon. Meer niet. Terwijl jij begint over jammerlijk, kortzichtig en je moet eerst het totaalplaatje begrijpen. Ook dat is een andere benadering. Niet de mijne in ieder geval.
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 25 Mei 2006
Veilig en verantwoorde manier, opgedane vermoeidheid, zichzelf in gevaar brengen, Romeinse tijden, gladiatoren, aan de leeuwen gevoerd worden, hedendaagse beschaving... Tja, ik vind dat je wel erg dramatisch doet over die laatste 5km.
IK heb het niet over de laatste 5 km, ik heb het over het TOTAALplaatje. MEN vindt ( zoals ook het WW stuk dat beaamt ) dat er in zijn ALGEMEENheid met hen gesold wordt, die laatste 5 km is slechts een druppel die de emmer doet overlopen. DAT heeft niets met dramatisch doen te maken, echter alles met de renners ( mn. italianen ) die het een beetje beu waren.
Veilig en verantwoorde manier, opgedane vermoeidheid, zichzelf in gevaar brengen, Romeinse tijden, gladiatoren, aan de leeuwen gevoerd worden, hedendaagse beschaving... Tja, ik vind dat je wel erg dramatisch doet over die laatste 5km.
IK heb het niet over de laatste 5 km, ik heb het over het TOTAALplaatje. MEN vindt ( zoals ook het WW stuk dat beaamt ) dat er in zijn ALGEMEENheid met hen gesold wordt, die laatste 5 km is slechts een druppel die de emmer doet overlopen. DAT heeft niets met dramatisch doen te maken, echter alles met de renners ( mn. italianen ) die het een beetje beu waren.
Quote: Origineel geplaatst door Dingo op 25 Mei 2006
IK heb het niet over de laatste 5 km, ik heb het over het TOTAALplaatje. MEN vindt ( zoals ook het WW stuk dat beaamt ) dat er in zijn ALGEMEENheid met hen gesold wordt, die laatste 5 km is slechts een druppel die de emmer doet overlopen. DAT heeft niets met dramatisch doen te maken, echter alles met de renners ( mn. italianen ) die het een beetje beu waren.
Tja, misschien moet ik ook alles maar in hoofdletters gaan schrijven... Ik heb hierboven proberen duidelijk te maken dat het mij alleen maar om de laatste 5km van de 17e etappe ging. Vermoedelijk heeft nóg meer langs mekaar heen babbelen weinig zin. Beetje zonde van de bandbreedte ook.
IK heb het niet over de laatste 5 km, ik heb het over het TOTAALplaatje. MEN vindt ( zoals ook het WW stuk dat beaamt ) dat er in zijn ALGEMEENheid met hen gesold wordt, die laatste 5 km is slechts een druppel die de emmer doet overlopen. DAT heeft niets met dramatisch doen te maken, echter alles met de renners ( mn. italianen ) die het een beetje beu waren.
Tja, misschien moet ik ook alles maar in hoofdletters gaan schrijven... Ik heb hierboven proberen duidelijk te maken dat het mij alleen maar om de laatste 5km van de 17e etappe ging. Vermoedelijk heeft nóg meer langs mekaar heen babbelen weinig zin. Beetje zonde van de bandbreedte ook.