Alles over vakanties op én met de fiets

Forumshirtdragers in de Amstel Gold Race

debolle
Forum-lid

debolle 17 apr 2006 10:38

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 17 April 2006

Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 17 April 2006

ik ben maar 1 iemand tegen gekomen met een forumshirt

Colnagofreak, kwam ik tegen net na het 3 landenpunt...
heb je nog even recht in het gezicht aan gekeken en ben door gereden met mijn cluppie....

Ook niet gezien,  met of zonder forumkleding???

Je had zoiezo het forum shirt aan, achterop stond Colnagofreak..
dus neem aan dat jij het was!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

rolandt
Forum-lid

rolandt 17 apr 2006 16:19

Zo, wij (Toor, nog iemand en ik) hebben een heerlijke AGR gereden, 100 km, eerste keer. Wat een leuk evenement, gezellig en goed georganiseerd. 's-middags kwamen we aan bij ons hotel in hartje Valkenburg. Het regende maar toch nog even de Cauberg en omgeving verkend. Zaterdagochtend om 09.30 uur stonden we in de rij bij de start, ik in vol forum-ornaat, Toor alleen met forumbroek want die had z'n shirt 7 maten te groot besteld. Bij de start liepen we Noppie tegen het lijf. Verder waren er geen andere forummers te bekennen. Samen met Noppie gestart en na een tijdje scheidde onze wegen; hij reed de 150. Halverwege heb ik kennis gemaakt met fitseflitser, want die had mijn forumshirt herkend. Ik zag 'r trouwens ook nog langsschieten op de Keutenberg. Heb je het gehaald of moest je afstappen?Meer forummers heb ik onderweg niet gezien. Hier wat foto's.Vrijdagmiddag, voorbereidingen op de CaubergDrukte bij de start, ca. 09.30 uurOnderweg, Toor in m'n wiel......Ullrich Road Show bij de gaarkeuken halverwegeBijtankenIk in forum-tenueBovenop de Keut, wachtend op m'n medestrijders. Fitseflitser komt zo langsEen hoop vocht verloren tijdens onze rit, dat moest natuurlijk snel bijgevuld worden Volgend jaar zijn wij er zeker weer bij!

noppie
Forum-lid

noppie 17 apr 2006 17:02

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 17 April 2006

Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 16 April 2006

Is dit op de Keutenberg ?? Want ik kan me dit landschapsbeeld niet herinneren als ik die klim op rij.

Het is toch echt de keutenberg, het 1e steille begin als je links af de hoek om gaat. Als er 140km (bij de 150km tocht) op hebt zitten, zie je het misschien niet helder meer. 
kiekeboe

cas_
Forum-lid

cas_ 17 apr 2006 17:38

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 17 April 2006

PS wat krijg je dan te zien als je het filmlinkje aanklikt.

Ik kan er niet op klikken, het is geen "link" bij mij. Als ik heb copy-paste in Google kan 'ie ook niets vinden.@BigRosa: je hebt wel veel kramp vind ik. Misschien niet iets rustiger/andere houding/ander verzet/.............??
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

theriddler
Forum-lid

theriddler 17 apr 2006 18:03

je moet de link even in je adresbalk van je browser kopieren, dan doet ie 't!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

toor
Forum-lid

toor 17 apr 2006 19:10

Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 15 April 2006

Hallo mensen, al een tijdje terug van de 100 km. Ik zag Rolandt nog onderweg en iemand met een Forumbroek maar geen shirt. Hij had een rood jasje aan met witte zijpanden. Ik zag je fietsen voor me op de Fromberg. Wie o wie?Ik vond het wel megadruk en heb me geergerd aan al die "nepprofs". Geen AGR meer voor mij denk ik. Ik zag zelfs een hondje dat was aangereden door een fietser!

Hallo, dat was ik! Ik had mijn shirt niet aan, waarom vertel ik niet...dat heeft Rolandt al voor me gedaan... Waarom heb je me niet even aangesproken? Had je al je lucht nodig op de Fromberg?
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 17 apr 2006 20:21

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 17 April 2006

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 16 April 2006

Ik heb wel Ts-biker die zijn laatste gewicht stond te lozen gezien in het filmpje. Hier een foto geknipt uit het filmpje:

met hieronder natuurlijk zijn fiets-forum broek.

Wat heeft TS-biker hier nou aan, zit zijn forumkleding in een vuilniszak??? 

nee hoor wat denk je, ik was volledig in forumkledij (Noppie kan dat beamen) maar voor het vertrek had ik er mijn windstopper nog over die ik na de eerste beklimming al in mijn achterzak heb opgeborgen en pas weer heb aangedaan na de finishlijn. In vol forum ornaat dus, als ik mijn finishfoto te pakken krijg dan zal ik hem hier wel eens posten.En ivm dat clipje, ik zei het nog tegen mijn vrienden, mooi moment om te komen filmen, subiet kruipt ie nog met zijn camera mee in de pisbak  (wie goed ziet, ziet bij het omdraaien mijn forumpakje zitten)

Plaats reactie