altijd een helm??
Ik draag ook altijd een helm. En ook bij mij heeft hij dinsdag zijn nut bewezen. Ik ben over mijn stuur gevlogen, recht op mijn voorhoofd/aangezicht. Nu zat er enkel een put in mijn kin en een schartje op mijn neus. Maar mijn helm is gebarsten, en er zijn enkele putjes in van kleine steentjes.
Zonder helm had ik waarschijnlijk een hersenschudding, een bloedneus en naast mijn kin ook putjes in mijn voorhoofd...
Dus, het is hier al zo vaak gezegd, maar die helm is echt wel nodig!
Zonder helm had ik waarschijnlijk een hersenschudding, een bloedneus en naast mijn kin ook putjes in mijn voorhoofd...
Dus, het is hier al zo vaak gezegd, maar die helm is echt wel nodig!
z4ever
Als ik een rustige training doe om te herstellen draag ik soms een helm. Meestal wel, maar op een echt warme dag wil ik hem wel eens ''vergeten''.
normaal draag ik ALTIJD een helm, vind het niet erg ofso, niks mis mee volgens mijn mening, alleen veilig en dat wil alleen positief zijn...
grtz
ram0n
normaal draag ik ALTIJD een helm, vind het niet erg ofso, niks mis mee volgens mijn mening, alleen veilig en dat wil alleen positief zijn...
grtz
ram0n
zondag clubkampioenschappen gehad :S bij ons op het parcours, was goed dat ik een helm ophad, allleen vind ik ipv met me nieuwe Atmos red/black de klap op met me arm, scheelt veel geld, in mijn geval zoon €130, goed goedkoper, je heb er de dag erna wat last van, maar das dan ook alles.
solo ritjes zonder helm, alle andere situaties altijd met helm in RVV op een betonrand geknald, over de kop helm zowat doormidden, sleutelbeen behoorlijk gekneusd (piano verschijnsel) blauwe heup
blij dat ik mijn helm ophad, geen hoofdletsel na 50km afgestapt zo stijf als een deur FIR voorwiel hoge alu velg mankeerde nagenoeg niets, lekke band en heel klein slagje
blij dat ik mijn helm ophad, geen hoofdletsel na 50km afgestapt zo stijf als een deur FIR voorwiel hoge alu velg mankeerde nagenoeg niets, lekke band en heel klein slagje
Funny the way it is
Quote: Origineel geplaatst door kool486 op 27 Februari 2007
solo ritjes zonder helm, alle andere situaties altijd met helm in RVV op een betonrand geknald, over de kop helm zowat doormidden, sleutelbeen behoorlijk gekneusd (piano verschijnsel) blauwe heupblij dat ik mijn helm ophad, geen hoofdletsel na 50km afgestapt zo stijf als een deur FIR voorwiel hoge alu velg mankeerde nagenoeg niets, lekke band en heel klein slagje
pianotoets? Dan zijn de ligamenten afgescheurd "acromioclaviculair". Dus tussen je schouderblad en je sleutelbeen. Moet dat dan niet geopereerd worden?? Kan me voorstellen dat je arm boven je hoofd brengen pijnlijk moet zijn.
btw, om on topic te blijven: ik draag ALTIJD m'n helm.
solo ritjes zonder helm, alle andere situaties altijd met helm in RVV op een betonrand geknald, over de kop helm zowat doormidden, sleutelbeen behoorlijk gekneusd (piano verschijnsel) blauwe heupblij dat ik mijn helm ophad, geen hoofdletsel na 50km afgestapt zo stijf als een deur FIR voorwiel hoge alu velg mankeerde nagenoeg niets, lekke band en heel klein slagje
pianotoets? Dan zijn de ligamenten afgescheurd "acromioclaviculair". Dus tussen je schouderblad en je sleutelbeen. Moet dat dan niet geopereerd worden?? Kan me voorstellen dat je arm boven je hoofd brengen pijnlijk moet zijn.
btw, om on topic te blijven: ik draag ALTIJD m'n helm.
Pain is temporary, Pride is forever; en die schaafwonde denk ik ook...
Ook altijd helm. 'k Vindt het wel spijtig dat profs niet het goeie voorbeeld geven, die trainen precies meestal zonder helm. Maar ja, het is hun kop, en ze zullen wel net iets handiger manouvreren dan wij. Toch blijft het een triest gezicht.