Hoe kom jij aan je forum naam?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
M'n tijd op alp d'huez afgelopen zomer. Deze naam kan nog tot zomer volgend jaar mee want dan duik ik onder de 50 min!
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 27 Maart 2006
M'n tijd op alp d'huez afgelopen zomer. Deze naam kan nog tot zomer volgend jaar mee want dan duik ik onder de 50 min!
Oh, ik dacht steeds dat dat je gebruikte verzet was!
Mijn eerste internet avontuur was het verkopen van een Ikea kast op marktplaats, en wel van het type Niklas. Sindsdien is dat mijn internetnaam geworden. En Niklas2 omdat zonder het getal erachter de naam op het eerste forum waar ik me op wilde registreren al bezet was, dus werd het Niklas1. Totdat ik een keer mijn password niet meer wist en ik dus op een nieuwe nick moest overstappen: Niklas2.
En leuk achteraf geklets: Niklas kun je ook zien als een samentrekking (incl aftrekking...) van nick(name) en alias.
En leuk achteraf geklets: Niklas kun je ook zien als een samentrekking (incl aftrekking...) van nick(name) en alias.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 27 Maart 2006
Alleen het stuk van de laatste bocht tot de pomp denk ik!
Alleen het stuk van de laatste bocht tot de pomp denk ik!
Quoten: Origineel geplaatst door Epistaxis op 29 Maart 2006
Epistaxis is de medische term voor bloedneus. Niet dat ik er last van heb of zo maar een mens moet toch iets verzinnen? Koen klinkt banaal; of niet?!
epistaxis =oud griekse term
NEOS= jong(niet italiaans maar grieks)
Epistaxis is de medische term voor bloedneus. Niet dat ik er last van heb of zo maar een mens moet toch iets verzinnen? Koen klinkt banaal; of niet?!
epistaxis =oud griekse term
NEOS= jong(niet italiaans maar grieks)
-
- Forum-lid
Coño Morales is een bijnaam die ik kreeg op m'n stage bij KLM. Het is iets van een Antilliaans scheldwoord geloof ik.Verder vonden ze me daar wel aardig hoor!
Klimmen is (een) kunst!
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 12 December 2005
Wist ik op dat moment veel dat dit ooit op een heus wielrenshirt terecht zou komen......
Nu snapt iedereen waarom ik geen forumkleding besteld heb
Greetz,
Eric
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 12 December 2005
Wist ik op dat moment veel dat dit ooit op een heus wielrenshirt terecht zou komen......
Nu snapt iedereen waarom ik geen forumkleding besteld heb
Greetz,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mijn naam is Robert, maar daar zijn er op dit forum al ik weet niet hoeveel van. Robert1, Robert2, Robbie, Rob, enz. Robbebobber klinkt een beetje als zo'n jaren vijftig rock and roll orkestje. Weet ik veel, in ieder geval was ie als gebruikersnaam nog onbezet.
The big Bopper, Be bopp a lula she's my baby!
The big Bopper, Be bopp a lula she's my baby!