Renovo R1 racefiets van hout
misschien Deda zero 100 Dark metal polish? (niet omdat ik er een te koop heb ) Is in het echt veel lichter dan de naam doet vermoeden en past goed bij je stuur. Bovendien blijft deda een stijlvolle klassieke uitstraling hebben.Rey953 schreef:Er gaat sowieso nog een zilveren stuurpen op komen. Welke dat gaat worden, daar ben ik nog niet over uit.
Of deze van titanium..
http://www.ebay.de/itm/J-L-Ti-Titanium- ... 415ceb8c98" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/J-L-Ti-Titanium- ... 415ceb8c98" onclick="window.open(this.href);return false;
De stuurpen die erop gaat komen wordt waarschijnlijk een gepolijst titanium exemplaar (Van Nicholas, Kocmo of Moots).
Ik heb tot nu toe niet heel veel kilometers gemaakt met de fiets, dus ik kan er ook niet heel veel over zeggen. Ik kan echter wel al kwijt dat de stijfheid van de fiets me positief verbaasd heeft. Ik had inderdaad wel wat flex verwacht, maar die illusie was ik na de eerste keer aanzetten direct kwijt. Ondanks het relatief hoge gewicht, reageert de fiets zeer direct en hij stuurt ook erg scherp (misschien wel iets te scherp). Tegelijkertijd is het comfort ongeëvenaard.
Al met al een waar genot om mee te rijden tot nu toe.
Ik heb tot nu toe niet heel veel kilometers gemaakt met de fiets, dus ik kan er ook niet heel veel over zeggen. Ik kan echter wel al kwijt dat de stijfheid van de fiets me positief verbaasd heeft. Ik had inderdaad wel wat flex verwacht, maar die illusie was ik na de eerste keer aanzetten direct kwijt. Ondanks het relatief hoge gewicht, reageert de fiets zeer direct en hij stuurt ook erg scherp (misschien wel iets te scherp). Tegelijkertijd is het comfort ongeëvenaard.
Al met al een waar genot om mee te rijden tot nu toe.
Ik heb nog wat Carbo-lift liggen dat is overgebleven van een vorig project. Daar ga ik binnenkort de vork mee kaal maken. Ik wil het liefst nog een mooie wielerwijsheid of een regeltje wielerpoëzie aan de binnenkant van de vorkpoten laten schilderen / stickeren. Ben er nog niet over uit welke tekst er precies op gaat komen. Tips?
"Van dik hout zaagt men planken" (=spreekwoord)
Van dit hout liever niet
Edit:
Houten liefde roest niet:
Dit wordt wel gezegd van mensen, die een grote voorliefde voor houten schepen koesteren.
Als je de hout richting in gedachte hebt, dan kan je in ieder geval alle kanten op
Van dit hout liever niet
Edit:
Houten liefde roest niet:
Dit wordt wel gezegd van mensen, die een grote voorliefde voor houten schepen koesteren.
Als je de hout richting in gedachte hebt, dan kan je in ieder geval alle kanten op
Addict R1
Inmiddels heb ik ook een zadeltasje gevonden. Het even gekost om een tasje te vinden dat bij de fiets zou passen, maar ik denk dat ik daar met dit tasje in ben geslaagd.
Het is een Acorn Roll Bag geworden. Acorn is een Amerikaans bedrijf dat niet verstuurd naar Nederland, maar gelukkig kon het tasje nog met de zending van het frame. De foto's zijn overigens van vrij slechte kwaliteit. Excuses daarvoor.
Het is een Acorn Roll Bag geworden. Acorn is een Amerikaans bedrijf dat niet verstuurd naar Nederland, maar gelukkig kon het tasje nog met de zending van het frame. De foto's zijn overigens van vrij slechte kwaliteit. Excuses daarvoor.
-
- Forum-lid
Geweldig!! Staat er super op!
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro