Topsport was het misschien wel, maar van enige spanning was geen sprake. Weinig vuurwerk gezien in de Giro tot nu toe.teamorange schreef:Volgens mij was dit toch topsport hoor vandaag! Ik vond het leuk ... heel deze Giro trouwens! en over dat volstoppen.... we gaan hier toch niet naïef beginnen doenhavana schreef:Het was weer het oude liedje. De profs zijn alleen aan het sparen, sparen en nog eens sparen. Het wordt tijd dat ze zich weer gaan volstoppen met weetikveelwat, want daar wordt het tenminste leuker van. Graag weer een Monsieur 60% !!!
GIRO ! !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helemaal eens, maar extreem spannend was het niet. Ze hadden elkaar aardig te pakken.amclassic-fan schreef:Volgens mij hebben er weinigen zich gespaard vandaag. Scarponi zat bijvoorbeeld over duidelijkheid aan z'n limiet.
Overigens vind ik persoonlijk dat een bergetappe als dit gewoon bovenop moet finishen. Maar das mijn menign.
Less is bore
Met name vorig weekend vond ik teleurstellend qua klassementsrenners. Op de Giau zal vandaag van sparen weinig sprake zijn geweest inderdaad (Scarponi had kramp, of niet?). Het komt ook omdat een strak tempo omhoog rijden wat minder spectaculair oogt dan een demarrage. Toch heeft Basso in z'n eentje er flink wat mannen afgereden in het begin van de klim.amclassic-fan schreef:Volgens mij hebben er weinigen zich gespaard vandaag. Scarponi zat bijvoorbeeld over duidelijkheid aan z'n limiet.
-
- Forum-lid
Eén schakelfoutje één krampje een schuiver in de afdaling wie van de zes breekt er ? Ik zou wel eens willen voelen wat ze in de volgwagen voelde vandaag!
Iedereen beleeft de koers op zijn manier natuurlijk maar wie kan nu al zeggen wie de Giro gaat winnen dit jaar?
Ik ga in elk geval kijken morgen
Iedereen beleeft de koers op zijn manier natuurlijk maar wie kan nu al zeggen wie de Giro gaat winnen dit jaar?
Ik ga in elk geval kijken morgen
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
-
- Forum-lid
Dat de Canadees maar oppast voor de tramsporen en de gladde plaveien ... Al zou hij een mooie winnaar kunnen zijn!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
Het is maar wat je wilt zien.
Elkaar in de loop van drie weken langzaam doodwurgen dat is de taktiek om een grote ronde te winnen als er niemand echt bovenuit steekt met zijn talent.
Blijft wel alles mogelijk en dat is dan weer leuk voor de dagen die nog volgen.
Knap stukje daal werk van Scarponi
Wat een schitterende achtbanen liggen daar toch.
Het afdalen in die omgeving vind ik nog mooier dan het klimmen eerlijk gezegd.
Elkaar in de loop van drie weken langzaam doodwurgen dat is de taktiek om een grote ronde te winnen als er niemand echt bovenuit steekt met zijn talent.
Blijft wel alles mogelijk en dat is dan weer leuk voor de dagen die nog volgen.
Zij is ook tegen
-
- Forum-lid HC
Inderdaad er liggen daar echt schitterende afdalingen voor de liefhebber en je hoeft niet tot het gaatje te gaan om fun te hebben. Overigens geniet ik daar altijd ook tijdens de klimmen wel ongelofelijk van de omgeving. Helaas geen gedweer garantie en minder geschikt met de kleine kinderen daarsimen schreef:
Ik vond het toch wel een mooie etappe, bovenop finishen is wel beter, maar 1 etappe op deze manier mag ook best.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag in een gastenwagen van Team NetApp mee mogen rijden. Een hele mooie ervaring om op deze wijze van de sfeer te proeven en van dichtbij te zien en te horen hoe het er in een team aan toe gaat.
Qua weer was het gelukkig ook een fantastische dag!
Ik krijg nog foto's aangeleverd, maar heb er met mijn telefoon ook een paar geschoten.
Rodriques bij de start. Hij geeft de fotografen alle tijd om een paar rolletjes vol te schieten:
De gastenwagens. Onze wagen werd bestuurd door oud renner Peter Luttenberger.
Een paar renners willekeurig op de foto geschoten. Valt niet eens tegen met een telefoon
Qua weer was het gelukkig ook een fantastische dag!
Ik krijg nog foto's aangeleverd, maar heb er met mijn telefoon ook een paar geschoten.
Rodriques bij de start. Hij geeft de fotografen alle tijd om een paar rolletjes vol te schieten:
De gastenwagens. Onze wagen werd bestuurd door oud renner Peter Luttenberger.
Een paar renners willekeurig op de foto geschoten. Valt niet eens tegen met een telefoon
- plantagenet
- Forum-lid
Nice!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd