Mio Cyclo
-
- Forum-lid
@MioCyclo: helpdesk heeft me verleden week gecontacteerd, waarvoor dank. Verder ben ik nu
erg benieuwd naar de nieuwe update van het toestel.
-
- Forum-lid
- Contact
@Miocycle waar blijft die update, we zitten alweer een week in November.
Ride first...Work later!
Specialized S-works Roubaix | Sram Red | Zipp 404 | Garmin Edge 1000
Specialized S-works Roubaix | Sram Red | Zipp 404 | Garmin Edge 1000
Hi forumleden,
We snappen jullie opmerkingen met betrekking tot de update. R&D zit momenteel in de finale fase van de update en neemt alle voorheen aangekaarte problemen hierin mee, zodat er een zo compleet mogelijke update uitgebracht kan worden. Wanneer het moment daar is, melden wij dit onmiddellijk.
Groet, Mio
We snappen jullie opmerkingen met betrekking tot de update. R&D zit momenteel in de finale fase van de update en neemt alle voorheen aangekaarte problemen hierin mee, zodat er een zo compleet mogelijke update uitgebracht kan worden. Wanneer het moment daar is, melden wij dit onmiddellijk.
Groet, Mio
@NoChain: het is zeker de bedoeling dat je verder dan dit scherm kan komen binnen de desktop-applicatie. Lukt dit inmiddels, of kom je nog steeds niet verder dan dit scherm?NoChain schreef:Via de desktop applicatie krijg ik dit scherm. Is het de bedoeling dat ik ook nog verder kom dan dit scherm of stopt de software hier?
We horen het graag, Mio
@bianchi-bob: goed om te horen. Heeft de helpdesk je duidelijkheid verschaft? Over de update corresponderen we zo snel mogelijk. Groet, Miobianchi-bob schreef:@MioCyclo: helpdesk heeft me verleden week gecontacteerd, waarvoor dank. Verder ben ik nu
Ben inmiddels 1 stap verder geraakt:MioCyclo schreef:@NoChain: het is zeker de bedoeling dat je verder dan dit scherm kan komen binnen de desktop-applicatie. Lukt dit inmiddels, of kom je nog steeds niet verder dan dit scherm?
We horen het graag, Mio
Handleidingen en mijn account kan ik openen, maar naast de andere keuzes zie je zo'n balkje staan. Dat balkje wordt een halve centimeter langer als ik bv op tracks druk, maar dat is ook alles wat er gebeurt. Kan dus geen track aanmaken of dergelijke.
Dank voor de hulp
@NoChain:
Bedankt voor je feedback. Zou je de desktopversie van MioShare via de onderstaande link opnieuw willen installeren? Waarschijnlijk zal dit het probleem oplossen.
http://eu.mio.com/mioshare/" onclick="window.open(this.href);return false;
Graag horen we of het probleem naar aanleiding hiervan verholpen is.
Succes, Mio
Bedankt voor je feedback. Zou je de desktopversie van MioShare via de onderstaande link opnieuw willen installeren? Waarschijnlijk zal dit het probleem oplossen.
http://eu.mio.com/mioshare/" onclick="window.open(this.href);return false;
Graag horen we of het probleem naar aanleiding hiervan verholpen is.
Succes, Mio
Heeft de Mio Cyclo de snelheids meting ook via GPS of heb je daar ook d magneet voor nodig ?
Kan iemand mij dat vertelllen?
Ik wil Naar Malorca en daar een fiets huren maar heb geen zin om alles mee te nemen alleen de navigatie
Kan iemand mij dat vertelllen?
Ik wil Naar Malorca en daar een fiets huren maar heb geen zin om alles mee te nemen alleen de navigatie
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3