Alles over vakanties op én met de fiets

La Marmotte 2013

jeroenbiemans
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:35

jeroenbiemans 25 jan 2013 11:18

dogestyle schreef:
daniel1975 schreef:Benieuwd wanneer Alpe d Huez fietsreizen hun nummers bekend maken....
Is dat nog niet terug te vinden op de site van SC? Gewoon zoeken op je naam (wachtwoord is je geboortedatum maar dan jjjjmmdd)

Ik heb nr 240 weten te bemachtigen.

grtz

De mensen van Alpe d'Huez fietsreizen staan helemaal niet op de site van SC, zie ook eerdere berichtjes in dit draadje. Ik meen dat ze beloofd hadden eind januari met een startnummer te komen, heb in ieder geval nog niets ontvangen.

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 25 jan 2013 13:29

amclassic-fan schreef:Had je ze wel om een laag nummer gevraagd? Wel knap onhandig voor je, hoeveel duizenden zal je tijdens de beklimming van de Glandon in kunnen halen. Moet je in de afdaling tussen alle paaltjes door slingeren.
Ik heb wel een e-mail gestuurd, maar zoals gewoonlijk krijg je daar nooit bericht op terug. Ik zal er denk ik behoorlijk wat in gaan halen en afdalen gaat inderdaad nog lastig worden.
Ik verwacht zelfs dat het klimmen lastig word, als ik op die filmpjes zie hoe druk het is, lijkt het mij dat het ook slingerend tussen de paaltjes omhoog wordt. Ach links houden, bel erop en gaan :lol:

Voorbereiding loopt trouwens verre van voorspoedig, afgelopen woensdag met fitness behoorlijk rugpijn gekregen waardoor het fietsen behoorlijk lastig gaat. De wedstrijden van het voorjaar gaan heel lastig worden, kan te weinig trainen op dit moment.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 26 jan 2013 19:01

Hoe zit het nu in feite met dat maximum aantal van 7000 deelnemers? Heb mijn startnummer gekregen: 8578 en dat lijkt mij hoger dan 7000 of heb ik het verkeerd voor :)?
Starten in de laatste groep en in tegenstelling tot de meesten ben ik daar blij mee: al iets warmer, iets later opstaan, ... .
Ik meende ook ergens gelezen te hebben dat er ging gekeken worden naar de tijd van vorig jaar en dat aan de hand daarvan de startnummers gingen uitgedeeld worden. Meende dat tot 8u25 het eerste startvak ging zijn en ik viel daar net buiten maar zoals gezegd lig ik daar allerminst wakker van.
Vorig jaar trouwens ook nummers hoger dan 7000 gezien hoor.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 feb 2013 17:47

jeroenbiemans schreef:
dogestyle schreef:
daniel1975 schreef:Benieuwd wanneer Alpe d Huez fietsreizen hun nummers bekend maken....
Is dat nog niet terug te vinden op de site van SC? Gewoon zoeken op je naam (wachtwoord is je geboortedatum maar dan jjjjmmdd)

Ik heb nr 240 weten te bemachtigen.

grtz

De mensen van Alpe d'Huez fietsreizen staan helemaal niet op de site van SC, zie ook eerdere berichtjes in dit draadje. Ik meen dat ze beloofd hadden eind januari met een startnummer te komen, heb in ieder geval nog niets ontvangen.
En toen was het februari....
Less is bore

jardinero
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jun 2011 18:44

jardinero 01 feb 2013 20:32

Ik heb van Alpe d'huez fietsreizen gisteravond een email gehad met mijn startnummer. Dan hebben ze zich dus in mijn geval nog aan hun woord gehouden.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht."

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1543
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 03 feb 2013 21:31

Mijn start nr is 5500 mooi rond getal, maar erg laag. Wordt afzigzaggen ipv afdalen. Omhoog gaat waarschijnlijk niet zo hard. Jammer had veel tijd kunnen goedmaken wanneer ik wat eerder zou kunnen starten ;-)
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

janthemaster
Forum-lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 19 okt 2011 00:03
Locatie: Almere

janthemaster 03 feb 2013 21:42

Ik heb inmiddels ook mijn nummer gekregen van alpe d'huez fietsreizen. Ergens in de 4000

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 04 feb 2013 09:44

Ik meende dat als je je inschreef voor de Trophee L'Oisans je ook een laag nummer zou krijgen voor de Marmotte. Zie ik niet terug. Dan de Vaujany maar hard rijden. Valt er qua nummer vast nog wel wat af te onderhandelen. Ben er wel klaar mee om tot de top van de Glandon bijna 1.000 man voorbij te fietsen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 feb 2013 11:54

Wij hebben sowiso nog niets binnen.... Beetje bijzondere manier van afhandelen bij AdH reizen.
Less is bore

jeroenbiemans
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:35

jeroenbiemans 04 feb 2013 13:55

Ik heb mijn startnummer zojuist ontvangen van Alpe dHuez Fietsreizen, druppelsgewijs wordt eea nu verwerkt volgens mij.

Heb vorige week nog even contact gehad omdat ik een fietsmaat heb die een startnummer rechtstreeks bij Sportcommunication heeft verkregen en we liefst in hetzelfde startvak terecht wilden komen. Toen gaven ze netjes per mail aan rekening te houden met dit soort verzoeken maar dat het enige tijd kost om zoveel mogelijk aan eenieders wensen te voldoen,mijn startnr zou met het weekend in orde komen. Dus heel even geduld nog, komt allemaal goed

Reflector
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2013 19:40

Reflector 04 feb 2013 16:26

jeroenbiemans schreef:Ik heb mijn startnummer zojuist ontvangen van Alpe dHuez Fietsreizen, druppelsgewijs wordt eea nu verwerkt volgens mij.

Heb vorige week nog even contact gehad omdat ik een fietsmaat heb die een startnummer rechtstreeks bij Sportcommunication heeft verkregen en we liefst in hetzelfde startvak terecht wilden komen. Toen gaven ze netjes per mail aan rekening te houden met dit soort verzoeken maar dat het enige tijd kost om zoveel mogelijk aan eenieders wensen te voldoen,mijn startnr zou met het weekend in orde komen. Dus heel even geduld nog, komt allemaal goed
Je mag altijd in een lager startvak starten, dus je kunt altijd in hetzelfde vak starten meen ik ;)

Gebruikersavatar
rschouten
Forum-lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 16 jun 2012 08:15

Gebruikersavatar rschouten 05 feb 2013 09:32

Ik heb inmiddels 7 mails gehad met in totaal 4 verschillende startnummers, meer mensen last van?

Plaats reactie