Tour 2014
-
- Forum-lid
Dus je gedraagt je (niet voor het eerst) als een randdebiel in de sprint en als iemand daar vervolgens iets van zegt, dreig je diegene aan te klagen wegens smaad. Klinkt logisch.....
Klinkt als Cavendish.
Heeft zich ook nog nooit verontschuldigd bij Veelers.
Heeft zich ook nog nooit verontschuldigd bij Veelers.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Gênant, ook van Patrick Levevre, schreeuwt het hardst van iedereen dat er meer aan de veiligheid van renners gedaan moet worden. Noemt de organisatie van de Giro nog net geen moordenaars, maar rijdt een renner uit zijn stal 2 tours op rij iemand moedwillig van de fiets en dan is het een ongelukkig botsing.
Exit Andy.
Andy Schleck geeft op in Tour de France
Andy Schleck gaat dinsdag niet meer van start in de vierde etappe van de Tour de France.
Dat laat hij weten via Twitter.
De Luxemburgse renner van Trek heeft te veel last van een knieblessure die hij maandag opliep bij een val in de derde etappe.
"Ik ben erg teleurgesteld dat ik niet van start kan gaan. Mijn knie is te veel beschadigd. Dit is een enorme klap", aldus de winnaar van de Tour de France in 2010.
De 29-jarige Schleck behoorde gezien zijn matige resultaten in dit seizoen niet tot de favorieten voor de eindzege.
Na Mark Cavendish is hij de tweede renner van naam die de strijd staakt in de Tour.
Meniscus
Schleck was maandag op weg naar Londen betrokken bij een valpartij op zo'n dertig kilometer voor de finish. Hij bereikte uiteindelijk wel in het peloton de tegenover Buckingham Palace getrokken streep.
Hoewel hij dinsdag een uur voor de start nog op de roller plaatsnam voor een warming-up bleek starten toch geen optie. ''De banden en meniscus in zijn rechterknie zijn dermate beschadigd door de val dat verder rijden niet mogelijk is'', meldde zijn ploeg. Schleck reist naar Basel voor onderzoek en een mogelijke operatie.
Schleck werd in 2011 nog tweede in de Tour maar daarna raakte zijn carrière in het slop. Vorig jaar sloot hij een onopvallend optreden in Frankrijk af als twintigste. In de Ronde van Zwitserland, zijn laatste voorbereidingswedstrijd, eindigde hij vorige maand als 29e.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou Voeckler nu nooit eens moe worden van zijn eigen bekkentrekken?
Als aanvaller mooie renner, als renner om naar te kijken een drama. Dat gejengel, bleegh.
Als aanvaller mooie renner, als renner om naar te kijken een drama. Dat gejengel, bleegh.
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
+1daniel1975 schreef:Zou Voeckler nu nooit eens moe worden van zijn eigen bekkentrekken?
je zou denken dat ie alleen maar aangenomen is om in the picture te rijden (en als ie geluk heeft een ritje mee te pakken) om de sponsoren maar tevreden te houden met televisieminuten...
En als er zo 20 meer mee reden in de Tour dan zouden deze dagen ook eens nog interessant worden om te kijken.
Dan mogen ze van mij bekken trekken, jengelen, zeuren, boeren, scheten of bidden het maakt mij niet uit, als er maar aangevallen wordt.
Dan mogen ze van mij bekken trekken, jengelen, zeuren, boeren, scheten of bidden het maakt mij niet uit, als er maar aangevallen wordt.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Cavendish is de Suarez van het wielrennen. Beiden kunnen overduidelijk heel goed een psycholoog gebruiken om het zelfbeeld bij te stellen en onhebbelijk gewoontes af te leren.Klinkt als Cavendish.
Verschil is wel dat waar bij Suarez een muilkorf uitkomst zou bieden deze tenminste nog gestraft werd terwijl
Cavendish had gewoon acuut uit de Tour getrapt moeten worden en zou een voorbeeld moeten nemen aan bijv. Kittel die aantoont dat het met normaal gedrag ook kan (Bouhanni is overigens nog een graadje erger en kan ook beter een solofinish toegewezen krijgen.
Vive Voeckler!!!Ernie C. schreef:En als er zo 20 meer mee reden in de Tour dan zouden deze dagen ook eens nog interessant worden om te kijken.
Ik beken, ik ben een fan.
-
- Forum-lid
Maar morgen wordt het echt billenknijpen voor veel toppers! 9 stroken en finish bij het grote enge bos...
Ik zit voor de buis!
Ik zit voor de buis!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze gaan niet over de Enge Bos strook
Froome schijnt oke te zijn na xray controle. Onbevestigde bronnen melden een lichte polskneuzing. Wordt een pijnlijk ritje vrees ik morgen.
Froome schijnt oke te zijn na xray controle. Onbevestigde bronnen melden een lichte polskneuzing. Wordt een pijnlijk ritje vrees ik morgen.
Less is bore
En voor zover ik hoorde verwachten ze regen aldaar in Wallers en niet weinig ook. NW windje kracht 4 erbij.....Walter G schreef:Maar morgen wordt het echt billenknijpen voor veel toppers! 9 stroken en finish bij het grote enge bos...
Ik zit voor de buis!
Ik zit ook voor de buis aangezien ik even twee weekjes vrij ben.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock