Bakker racing
Het gaat hier om Bakker Racing en dat sommige slechte ervaring hebben gehad en Bakker blijkbaar een discutabele reputatie heeft.. De wielen kwamen in de spotlight omdat ik aangaf dat deze EUR200 goedkoper waren dan bijv. bij Mantel. Ondanks de reputatie van Bakker heb ik ze daar toch besteld omdat ik dat veel geld vind.
Toen waren de rapen gaar.
-
- Forum-lid
Ach lieden de niet door hebben dat West-Brabant van oudsher de wierelstreek bij uitstek in NL is kan je moeilijk serieus nemen.daniel1975 schreef: ↑11 aug 2017 16:59 @stoffa: sommige mensen hebben andere principes dan jij blijkbaar. Ieder zijn ding.
-
- Forum-lid
Die rapen waren dan vooral gaar op oneigenlijke argumenten. Niet omdat die zaak een bewezen oplichter in de branche is maar omdat er in het verleden met de doping reglementering is gesjoemeld. Een in onbelangrijk sportgebeuren een overtreding die door blijkbaar door heel wat als een even ernstig misdrijf wordt beschouwd als het plegen van een moord.fabber schreef: ↑11 aug 2017 21:21 Het gaat hier om Bakker Racing en dat sommige slechte ervaring hebben gehad en Bakker blijkbaar een discutabele reputatie heeft.. De wielen kwamen in de spotlight omdat ik aangaf dat deze EUR200 goedkoper waren dan bijv. bij Mantel. Ondanks de reputatie van Bakker heb ik ze daar toch besteld omdat ik dat veel geld vind.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Whahahaha, die opmerking over Breda van jou blijft om te gieren ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Of ga jij uit van de periode tussen WW I en WW II?![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Of ga jij uit van de periode tussen WW I en WW II?
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid
Die periode telt wel degelijk zwaar mee. Ik heb het over West-Brabant en niet specifiek over Breda.daniel1975 schreef: ↑11 aug 2017 21:34 Whahahaha, die opmerking over Breda van jou blijft om te gieren
Of ga jij uit van de periode tussen WW I en WW II?![]()
Waren de rapen gaar? In mijn optiek niet.fabber schreef: ↑11 aug 2017 21:21 Het gaat hier om Bakker Racing en dat sommige slechte ervaring hebben gehad en Bakker blijkbaar een discutabele reputatie heeft.. De wielen kwamen in de spotlight omdat ik aangaf dat deze EUR200 goedkoper waren dan bijv. bij Mantel. Ondanks de reputatie van Bakker heb ik ze daar toch besteld omdat ik dat veel geld vind.
Er werden enkel kritische opmerkingen en vragen geplaatst waar ook ik deel van uitmaakte en zo mijn bedenkingen had.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Hilarisch is dan ook dat er heel wat zijn die dat doen wel geld over de balk gooien om tegen woekerinschrijfgelden aan cyclosportieven e.d.mee te doen. En dan mensen die propageren om dat zwart te doen afbranden.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Whahaha wat ben jij een mafkees zeg. Heb wel even goed gelachen om je postknutmo schreef: ↑11 aug 2017 17:06Juist! Dat is de instelling! Ikke, ikke en de rest kan stikke! Lekker de goedkoopste spullen binnen harken, en hoe en waar dat vandaan komt zal je toch lekker aan de reet roesten. Niet dan, ja toch? Laat die kutfietsenmakertjes die zich aan de regels houden lekker de vinkentering krijgen! Je gaat toch gvd niet teveel betalen?? Hoppekee! Gif in de bodem, lawaaiige buren. Buien en lagere temperaturen. Libanon, El Salvador, Suriname. Weekbladenroddel en etherreclame. Degeneratie en makelaardij. Heel onze wereld wordt een woestenij. Maar de fietsonderdelen kopen we bij de goedkoopste sjacheraar.
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Zeker, maar ik denk dat dat de overgrote meerderheid toch echt voor prijs gaat in de praktijk, behalve wellicht een aantal moraalridders op een forum.daniel1975 schreef: ↑11 aug 2017 16:59 @stoffa: sommige mensen hebben andere principes dan jij blijkbaar. Ieder zijn ding.
Vermeld de link eens aangezien ik RS81-C50 bij Bike Discount niet kan vinden
Ah, https://www.bike-discount.de/en/buy/shi ... lack-85399
Shimano
WH-RS81-C50-CL Wheelset black Shimano 690,41 €
This item is no longer available
Ik wil je aankoop genot zeer zeker niet de nek om draaien maar ik blijf me toch afvragen hoe het kan dat Bakker de WH-RS81-C50-CL ver onder alle prijzen kan aanbieden.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Bij Chain Reaction cycles Shimano RS81 C50 Carbon Road Wheelset staat een prijs van €622.49 en de vermelding dat ze uitverkocht zijn.
Het zou mij niet verbazen als de partij bijvoorbeeld afkomstig is van een tussenhandel die te optimistisch ingekocht heeft of dat Shimano zelf even wat extra ruimte in het magazijn nodig had.
Met partijhandel gaat het snel en dan zijn de kleine shops waar de handelaar direct de eigenaar te pakken heeft handig als je snel een deal wil sluiten.
Ik kan genoeg legitieme scenario's bedenken waarbij een winkelier tegen een zeer scherpe prijs een grote partij kan kopen. Kiezen voor omloopsnelheid boven marge ligt voor de hand om de partij tijdig te verkopen.
Wielen zijn aan modetrends onderhevig en voor je het weet komt er een nieuw model (lees nieuw stickertje) en willen klanten de 2017 editie niet meer hebben.
Het is hier al eerder geschreven, als een lage prijs verdacht is dan zijn er nog wel meer webshops waar je gezien de prijsverschillen vraagtekens bij zou moeten zetten.
Zolang de FIOD nergens invallen doet ga ik er vanuit dat er niets aan de hand is.
Het zou mij niet verbazen als de partij bijvoorbeeld afkomstig is van een tussenhandel die te optimistisch ingekocht heeft of dat Shimano zelf even wat extra ruimte in het magazijn nodig had.
Met partijhandel gaat het snel en dan zijn de kleine shops waar de handelaar direct de eigenaar te pakken heeft handig als je snel een deal wil sluiten.
Ik kan genoeg legitieme scenario's bedenken waarbij een winkelier tegen een zeer scherpe prijs een grote partij kan kopen. Kiezen voor omloopsnelheid boven marge ligt voor de hand om de partij tijdig te verkopen.
Wielen zijn aan modetrends onderhevig en voor je het weet komt er een nieuw model (lees nieuw stickertje) en willen klanten de 2017 editie niet meer hebben.
Het is hier al eerder geschreven, als een lage prijs verdacht is dan zijn er nog wel meer webshops waar je gezien de prijsverschillen vraagtekens bij zou moeten zetten.
Zolang de FIOD nergens invallen doet ga ik er vanuit dat er niets aan de hand is.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
+1NicoNB schreef: ↑12 aug 2017 00:32 Met partijhandel gaat het snel en dan zijn de kleine shops waar de handelaar direct de eigenaar te pakken heeft handig als je snel een deal wil sluiten.
In 2015 nam Van Eyck een hele party SRAM Force 22 over van een Belgische fietsenbouwer en kon de sets in alle configuraties aanbieden voor €550,-
Wie ben ik dat ik daar dan geen gebruik van maak?
Overigens prima geholpen daar en tevens snel en niet te duur laten monteren.