Dat je het niet hebt is tot daar aan toe maar dat je het niet mist...tja, dat tekent je dan weer uit als een level 1 fietser. Sokken zijn alles. Het allereerste wat je de volgende keer als beloning voor jezelf gaat aanschaffen zijn toch wel een paar kekke sokken in hysterische kleuren he.Bredalp schreef:Ik fiets vooralsnog met 'gewone' sokken, haha, .
Heb niet het idee dat ik iets mis.
Welke fietssokken dragen jullie?
Veni. Vidi. Fietsie.
TumTumTum schreef:Dat je het niet hebt is tot daar aan toe maar dat je het niet mist...tja, dat tekent je dan weer uit als een level 1 fietser. Sokken zijn alles. Het allereerste wat je de volgende keer als beloning voor jezelf gaat aanschaffen zijn toch wel een paar kekke sokken in hysterische kleuren he.Bredalp schreef:Ik fiets vooralsnog met 'gewone' sokken, haha, .
Jij hebt écht een hoop geleerd de afgelopen jaren hier op het forum..
mijn favoriet
http://www.sockguy.com/category/45_1/Bike.aspx
http://www.sockguy.com/category/45_1/Bike.aspx
Allard
Level 1 reeds???TumTumTum schreef:Dat je het niet hebt is tot daar aan toe maar dat je het niet mist...tja, dat tekent je dan weer uit als een level 1 fietser. Sokken zijn alles. Het allereerste wat je de volgende keer als beloning voor jezelf gaat aanschaffen zijn toch wel een paar kekke sokken in hysterische kleuren he.Bredalp schreef:Ik fiets vooralsnog met 'gewone' sokken, haha, .
Nou... Dat is toch niet slecht, na slechts een klein handje maanden.
Zwarte sokken op zwarte schoenen kan echt nietfencer schreef:Castelli 6 en 9 cm, liefst in alle kleuren. Wit op mijn witte schoenen en zwart op ....ja wel zwarte schoenen. Grib&grab ook prima. Zonder sokken ziet het er niet uit, zeker als je schoenmaat 45 of meer is.
Liefst middelhoge of hoge sokken, merk maak mij niet veel uit als ze maar een kleurtje hebben.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
-
- Forum-lid
Sockeloen vind ik een beetje over-priced dus ben benieuwd naar je ervaringen.
Maak joe woar
'Deze van Fox' Welke? ik zie geen link of iets?svvander schreef:Deze van FOX. En ik moet zeggen, ik heb ze nu al een jaar of 10 en mijn eerste paar is dit jaar de vuibak ingevlogen. De andere 3 paar zijn nog heel goed.
Ja, na 10 jaar lopen ze vanzelf wel de kliko in. In welke hoek stonden ze?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock