Vuelta 2015
- robbebopper
- Forum-lid HC
En Dumoulin hangt er nog aan!!!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En nu niet meer..
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- flying dutchman
- Forum-lid
Het zal toch niet waar zijn... Volgens de twitter van Tinkov-Saxo zou Sergio Paulinho door een motor van de Spaanse televisie onderuit gereden zijn en noodgedwongen de Vuelta moeten verlaten. Eerst Sagan, nu nog een!?
Go big or go home!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
hebben ze nog kanshebbers? Anders zouden ze een statement moeten maken en met de rest van de ploeg niet meer van start gaan.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- flying dutchman
- Forum-lid
Tja.. Met Sagan uit de ronde blijft enkel Rafal Majka nog over op plaats 9 (+ 1.47). Waar die op dit moment precies rond rijdt is enigszins onduidelijk; de Spaanse regie heeft wat moeite met alles in kaart krijgen.
Go big or go home!
- flying dutchman
- Forum-lid
Wat Oleg Tinkov af en toe op twitter slingert... Vraag me wel af hoe handig het is om als eigenaar van toch een van de prominente pro-tour ploegen dit soort uitspraken op twitter te doen, zeker nog tijdens een etappe.
Overigens is het sentiment wel volledig te begrijpen; het is volkomen geschift hoeveel renners er tegenwoordig onderuit gaan door zaken als motoren, volgwagens en toeschouwers. Dus wellicht dat een statement als het terugtrekken van een ploeg tijdens een van de grote rondes ook wat UCI-bobo's wakker zal schudden. Ik vrees echter dat ik hierin geen gelijk ga krijgen..
Overigens is het sentiment wel volledig te begrijpen; het is volkomen geschift hoeveel renners er tegenwoordig onderuit gaan door zaken als motoren, volgwagens en toeschouwers. Dus wellicht dat een statement als het terugtrekken van een ploeg tijdens een van de grote rondes ook wat UCI-bobo's wakker zal schudden. Ik vrees echter dat ik hierin geen gelijk ga krijgen..
Go big or go home!
- Supergrover
- Forum-lid HC
knap gedaan!
ik maak een heeeeeeele diepe buiging voor Dumoulin.... Wat fantastisch gereden!
Jezelf handhaven in je eentje in zo'n gruwelijke etappe. Petje af.
Jezelf handhaven in je eentje in zo'n gruwelijke etappe. Petje af.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O