Mathieu van der Poel
Het was Bospaadje overduidelijk te doen om pech (lek, ketting er af, gevallen). Pech verklaart in de cyclocross 90% van zijn plekken buiten de top 3. Op de weg is het moeilijk te zeggen omdat hij daar gewoon niet genoeg rijdt, zeker niet tegen toppers van zijn kaliber. Ik hoop dat mvdp de overstap naar de weg gaat maken. Dit cross seizoen zal hij nog weerstand hebben van Van Aert maar zodra Van Aert de cross vaarwel zegt kan MvdP op 85% vermogen 95% van de crossen winnen.
Dat deed hij toch al dit jaar? Het is dat Wout lekker kon pieken (ik zag de WK uitslag al weken aankomen), maar MvdP was met een bizarre voorsprong de sterkste van het seizoen. Wout werd eigenlijk elke week op afstand gereden.
Ik hoop dat hij de overstap NIET gaat maken. Stybar, Boom, het kan ook gewoon tegenvallen. Ik zie liever een TOP Veldrijder en MTB-er.... dat is hij en kan nog beter worden.
Ik hoop dat hij de overstap NIET gaat maken. Stybar, Boom, het kan ook gewoon tegenvallen. Ik zie liever een TOP Veldrijder en MTB-er.... dat is hij en kan nog beter worden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Top veldrijder is een eenoog in het land der blinden. Voor een beetje topsporter met échte ambitie geen eer te behalen.
Less is bore
Daar doe je toch een hoop mannen zoals Toon Aerts, Lars van der Haar, Michael Vanthourenhout en Corné van Kessel tekort, me dunkt.daniel1975 schreef: ↑04 jul 2018 18:03 Top veldrijder is een eenoog in het land der blinden. Voor een beetje topsporter met échte ambitie geen eer te behalen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met alle respect voor de genoemde mannen: dat is bij lange niet kaliber MvdP of WvA.
Less is bore
Als MvdP definitief de cross gedag zou zeggen, zou dat voor mij in ieder geval wel een reden zijn om iets minder crossen te gaan bekijken. MvdP is wat mij betreft toch de showman die het waard maakt om na een koude winterrit lekker op de bank te ploffen en de cross te bekijken
Toon Aerts, Lars van der Haar, Michael Vanthourenhout en Corné van Kessel zonder een VDP of van Aert, dat zou best een aantrekkelijk wedstrijdverloop op leveren. Dat zou ik zelf eigenlijk leuker vinden dan moddertijdritten van een uur van VDP.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Less is bore
Ik denk dat mvdp vroeg of laat toch wil weten waar hij staat ten opzichte van de groten uit de wielersport; Zijn eergevoel is volgens mij uiteindelijk groot genoeg dat hij zich wil meten met de echte mannen. Die vind je nu eenmaal op de weg. Waar staat hij tov Sagan / van Avermaet etc? Kan hij een monument winnen? Kan hij een touretappe op zijn naam schrijven? Enige manier om erachter te komen is door een keer de overstap te maken...
grtz
grtz