Wat zijn jouw plannen voor morgen
- ophetkantje
- Forum-lid
Voornemen uitgevoerd, uiteindelijk 116 km op de teruweg, hele mooie route met groot deel zon, op het laatst donder en best koud als je 4 uur op de fiets zit. Maar al met al een cadeautje zo met 2 snipperuurjtes lekker een paar uur fietsen in de zon meegepakt.ophetkantje schreef:Voornemen is woon werk, 20km heen, iets eerder ophouden en 100+ terug. Maar als ik het te koud krijg kort ik de terugweg toch wat in.
Ach, ik zeg ook maar wat
Morgen profiteren van het weer. Na het werk probeer ik weer 70km te fietsen. In het weekend werken, en op zaterdagavond een concert van Machine Head mee pikken.
Plan is morgenochtend weer te spijbelen. Maar nu zie ik dat KNMI natte sneeuw voorspelt voor de oostelijke provincies Hopen dat 't meevalt! Plan was 100 km.
Toch maar niet vrij genomen, wel gefietst Fijn dat spijbelfietsen.
Het was in ieder geval droog met niet al te veel wind, maar toch nog zo koud dat de drinktuit van de bidon bevroor. Al met al 70km.
Ik ben nu de werkuurtjes aan het inhalen .
Morgenmiddag hetzelfde plan, het schijnt zonnig te worden. Het weekend kunnen we op ons buik schrijven.
Het was in ieder geval droog met niet al te veel wind, maar toch nog zo koud dat de drinktuit van de bidon bevroor. Al met al 70km.
Ik ben nu de werkuurtjes aan het inhalen .
Morgenmiddag hetzelfde plan, het schijnt zonnig te worden. Het weekend kunnen we op ons buik schrijven.
older Budweiser
- plantagenet
- Forum-lid
De agenda heb ik voor morgenmiddag geblokt. Als het weer nu meewerkt en mijn baas vraagt ook geen onmogelijke dingen, dan denk ik dat ik een extra rondje meepakt van werk naar huis 40, 50, 60 km....we gaan het zien.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Morgen een dagje mtb te Wissant
-
- Forum-lid
Nieuw vet in de balhoofdlagers, nieuwe achterband, achterband naar het voorwiel, ketting goed in het vet.
Morgen de aftrap van het toerseizoen op de weg in Drenthe. Koude Spierentocht vanuit Rolde naar Emmen. 90 kilometers vice versa. Plus nog wat bonuskilometers van Zuidlaren naar Rolde (en terug).
Mist en dicht bij het vriespunt in de vroege morgen, maar droog zoals het nu lijkt. Laat het voorjaar maar komen!
Morgen de aftrap van het toerseizoen op de weg in Drenthe. Koude Spierentocht vanuit Rolde naar Emmen. 90 kilometers vice versa. Plus nog wat bonuskilometers van Zuidlaren naar Rolde (en terug).
Mist en dicht bij het vriespunt in de vroege morgen, maar droog zoals het nu lijkt. Laat het voorjaar maar komen!
Zondag eigen rit Arnhem Noord naar Arnhem Zuid +/- 120 km wie zin heeft mee te gaan zie link km 6.5 09:00 uur.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ttihppcdwpbymhub
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ttihppcdwpbymhub
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.