Tacx NEO Smart turbo trainer
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja
Less is bore
- jester7749
- Forum-lid
Mmmm..........heb ik zeker niet goed gekekendaniel1975 schreef:Ja
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zit volgend tacxdealer in elke doos, heb ook nog niet gehoord dat ie er niet in zat.
Less is bore
-
- Forum-lid
Maar ik zou die 80 euro die overblijft na de korting mooi in de zak houden.
BigRingVR is nu nog gratis en de video's die je gebruikt kan je gratis streamen/downloaden.
BigRingVR is nu nog gratis en de video's die je gebruikt kan je gratis streamen/downloaden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die kende ik nog niet. Is dat wat?
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik vind van wel. De Neo werkt goed icm met deze software.
Je kan ook films van Tacx hierin importeren.
Je kan ook films van Tacx hierin importeren.
Net dankzij de tip van ncornelisse even BigRingVR geprobeerd en dit werkt inderdaad prima nu nog icm mijn elite qubo maar neig heel erg naar een tacx neo . Ik gebruik vooral trainerroad en zwift maar het leek me leuk om een VR na te fietsen maar wil hier zeker niet te vaak gebruik van maken op deze manier kan ik inderdaad beter het geld in me zak houden en niet de tts4 software aanschaffen.
Hoewel ik zie nu net dat je bij futurumshop voor slechts 40 euro de software erbij kan kopenkooijtje2 schreef:Net dankzij de tip van ncornelisse even BigRingVR geprobeerd en dit werkt inderdaad prima nu nog icm mijn elite qubo maar neig heel erg naar een tacx neo . Ik gebruik vooral trainerroad en zwift maar het leek me leuk om een VR na te fietsen maar wil hier zeker niet te vaak gebruik van maken op deze manier kan ik inderdaad beter het geld in me zak houden en niet de tts4 software aanschaffen.
Ik gebruik met mijn Genius naar volle tevredenheid TTS4.
Ik kan mijn eigen ritten rijden, ritten van GPSies e.d. narijden, In VR tereinen en films rijden.
Ook kan ik met Google streetview naar plekken op de helewereld gaan en daar een rondje fietsen.
Er zitten diverse trainingsprogramma's in en ik kan ritten tegen mijzelf en anderen rijden.
Kortom, ik vind het juist fijne software!
Heb ook nooit problemen gehad met de software (dat scheelt misschien).
En als je er maar € 80 voor betaald dan ben je al snel veel goedkoper uit dan met Zwift.
Ik kan mijn eigen ritten rijden, ritten van GPSies e.d. narijden, In VR tereinen en films rijden.
Ook kan ik met Google streetview naar plekken op de helewereld gaan en daar een rondje fietsen.
Er zitten diverse trainingsprogramma's in en ik kan ritten tegen mijzelf en anderen rijden.
Kortom, ik vind het juist fijne software!
Heb ook nooit problemen gehad met de software (dat scheelt misschien).
En als je er maar € 80 voor betaald dan ben je al snel veel goedkoper uit dan met Zwift.
Laatst gewijzigd door synapse op 16 feb 2017 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Courir c'est mourir un peu
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nadeel van Tacx vind ik dat het Windhoos only is. Staat hier een razend snelle imac 27" en dan moet ik gaan klooien met Bootcamp, etc. En als je dan ook je tacx film in Bigring kunt importeren wordt voor mij een makkie.
Less is bore