SRAM ETAP
-
- Forum-lid
Helaas de waarheid.... Maar maak me nog even niet wakker.Keezx schreef:Vandaag geweldig, morgen leuk, overmorgen gewoon.
Een kinderhand is gauw gevuld.
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
- boswielrenner
- Forum-lid
@Frankie: ik zou willen dat ik harder zou kunnen trainen, maar helaas beperkt tijd. Daarnaast ook niet de bouw van een klimmer dus ..........
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Hier ist ook 92 spiernaakt op de weegschaal.... Hahaha dat blijft idd kloten als je maatjes hebt van net 70 kg whahaha
Ik train daarentegen wel minimaal 3 keer per week, zomer en winter.
Ik train daarentegen wel minimaal 3 keer per week, zomer en winter.
- boswielrenner
- Forum-lid
kijk dat is wel een mooi aantal. Ik ben al erg tevreden als ik 2x per week een flink rondje kan rijden en er wat continuïteit in kan houden. By the way; klimmen is erg leuk, maar ik ken klimmers die de explosiviteit van een slak hebben. Erg vermakelijk als je tegen ze gaat sprinten. Waarschijnlijk vinden zij het erg vermakelijk als we een col op rijden.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
kijk maar uit voor het 'drummie syndroom'Frankievenge schreef:(Ik heb het gevoel dat je er harder door gaat fietsen! ) mijn fietsmaatjes verdenken me ervan dat er elders nog een mega accu verscholen zit voor de aandrijving.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=28898
- Wiliertoerist
- Forum-lid
+1
Wel nog een nieuwe foto plaatsen met de complete nieuwe groep
En blijf je bevindingen delen, ik wacht op Force eTAP, over een jaar of 2 zal dat toch wel uitgekomen zijn ?
Wel nog een nieuwe foto plaatsen met de complete nieuwe groep
En blijf je bevindingen delen, ik wacht op Force eTAP, over een jaar of 2 zal dat toch wel uitgekomen zijn ?
Zo, die komt uit den ouden doosch...monsieurpinot schreef: kijk maar uit voor het 'drummie syndroom'
-
- Forum-lid
Vanzelfsprekend was mijn opmerking alleen ter vermaak..monsieurpinot schreef:kijk maar uit voor het 'drummie syndroom'Frankievenge schreef:(Ik heb het gevoel dat je er harder door gaat fietsen! ) mijn fietsmaatjes verdenken me ervan dat er elders nog een mega accu verscholen zit voor de aandrijving.
En zojuist heb ik genoten bij het lezen van het drummie syndroom. Whahaha
Neemt niet weg, dat ik met nieuwe wielen (+4) nieuwe bladen vorig jaar Qrings(+2) Sram etap (+2) onderhand aan een profcarrière op mijn late leeftijd ga denken. Gemiddeld rijd ik nu 8 km/H sneller dan met mijn oude setup. Nieuwe Carbon crankset zal wellicht ook nog goed zijn voor +3 per uur .....
-
- Forum-lid
Nog 1 vraag.... Ik heb echt werkelijk geen idee wat ik met die USB stick moet die bij de verpakking zit...?
Wie kan me hier iets over vertellen?!?
(Vandaag de crank van de Sram red etap erop.... Had ik eerst niet willen doen, maar toch erg blij mee... Nu alleen de remmen nog en ik heb de complete set.. Behalve de bladen (ik rijd met Q rings dus die bladen heb ik bewust achterwege gelaten)
Wie kan me hier iets over vertellen?!?
(Vandaag de crank van de Sram red etap erop.... Had ik eerst niet willen doen, maar toch erg blij mee... Nu alleen de remmen nog en ik heb de complete set.. Behalve de bladen (ik rijd met Q rings dus die bladen heb ik bewust achterwege gelaten)
-
- Forum-lid HC
Is geen "usb stick", nouja daar kunnen we over discusieren
Het is een firmware update dongel
Het is een firmware update dongel
-
- Forum-lid
Ok, en wat kun je met een "firmware update dongel"????