Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 30 jan 2016 08:39

Jaloers! Gisteren de hele dag vergaderingen en reikhalzend naar buiten zitten kijken. Vanmorgen de fiets naar laten staan, hopelijk vanmiddag nog 2 uurtjes :-/
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 30 jan 2016 08:58

bluv107 schreef:Zal wel aan mij liggen, maar dit klinkt allemaal wat narrig.
Valt best mee, niks aan de hand. Iedereen is toe aan het voorjaar met lekker fietsweer.
53x11 schreef:Jaloers! Gisteren de hele dag vergaderingen en reikhalzend naar buiten zitten kijken. Vanmorgen de fiets naar laten staan, hopelijk vanmiddag nog 2 uurtjes :-/
4daagse werkweek is zo gek nog niet blijkt de laatste paar weken met vrijdag redelijk fietsweer en zaterdag bagger.
Veel plezier dan vanmiddag, ik sla dagje over of uurtje de Tacx. Morgen rondje CX met spatborden als het beetje normaal weer is......
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 30 jan 2016 09:13

Mooie foto's, buzz!

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 30 jan 2016 09:16

fredmtb-sport schreef: Valt best mee, niks aan de hand. Iedereen is toe aan het voorjaar met lekker fietsweer.
:)

En zo is het! Onuitstaanbaar dat het doordeweeks mooi is en in het weekend k*t (of lijkt dat maar zo?) Tacxen kan ik echt niet opbrengen helaas (het moet wel leuk blijven).
Dan maar een zonnedansje doen.
baanfiets kopen?

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 30 jan 2016 11:13

Enige ergernis over de voortdurende regengordijnen als ik tijd heb en heerlijke terrasdagjes als ik op mijn werk ben herken ik wel.
Veni. Vidi. Fietsie.

monique70
Forum-lid

monique70 30 jan 2016 14:03

Gisteren ondanks de enorme wind toch er maar op uit getrokken voor een rondje van ruim 80km. Behalve de wind was het best lekker fietsen. Vandaag waterfietsweer.
Parijs-Brest-Parijs 2023 😀

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 30 jan 2016 17:27

Vanmiddag droog en in de herkansing, op waarschijnlijk het enige stukje parkoers dat daadwerkelijk opknapt van een flink buitje (echt!): Zandvoort.

Erg veel waardering voor de jongens en meisjes van de dunebikers, die op een postzegel een uitdagend rondje weten uit te zetten, met steeds nieuwe leuke stukjes (oa een 10 meter lange brug over het water!). Aan het einde beloond met mooie opklaringen boven zee.

*weerblij* :)
baanfiets kopen?

Corny121
Forum-lid

Corny121 30 jan 2016 19:29

Eigenlijk geen tijd, maar eind van de middag toch nog maar even een uurtje de wind door mijn gemillimeterde (gehelmde) haren laten blazen. Toch goed voor 27 kilometer. Lekker.
#HoeMoeilijkKanHetZijn

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 30 jan 2016 20:23

53x11 schreef:
fredmtb-sport schreef: Valt best mee, niks aan de hand. Iedereen is toe aan het voorjaar met lekker fietsweer.
:)
En zo is het! Onuitstaanbaar dat het doordeweeks mooi is en in het weekend k*t (of lijkt dat maar zo?) Tacxen kan ik echt niet opbrengen helaas (het moet wel leuk blijven).
Dan maar een zonnedansje doen.
Als ik januari terug kijk, heb maar 1 maal een 4 uur+ op zaterdag/zondag gemaakt (met deel motregen) en 4 maal een 4 uur + buiten die dagen gemaakt. Kijken of morgenochtend een 4 uur CX rit in zit om de verhoudingen iets recht te trekken.

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 30 jan 2016 21:46

Ik laat me mijn zaterdagochtendritje niet zomaar afpakken, maar vanmorgen was het gekkenwerk geweest. Geen ramp, want gisteravond via racefietsblog op het idee gekomen om de opening van het nieuwe pand van Baum importeur Fidder te bezoeken vandaag. Naast Baum levert Fidder overigens nog een paar "premium" producten. Was smullen geblazen in het monumentale pand in hartje Kampen..

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 30 jan 2016 22:51

dickygiovanni schreef:Ik laat me mijn zaterdagochtendritje niet zomaar afpakken, maar vanmorgen was het gekkenwerk geweest. Geen ramp, want gisteravond via racefietsblog op het idee gekomen om de opening van het nieuwe pand van Baum importeur Fidder te bezoeken vandaag. Naast Baum levert Fidder overigens nog een paar "premium" producten. Was smullen geblazen in het monumentale pand in hartje Kampen..
In onze WhatsApp groep was het ook wel/niet en de meeste niet. Wie wel ging, had er spijt van want was vooral de zooi naar de knoppen rijden in de bagger en ze waren vlot klaar voor vandaag.
Overigens niet fietsen was achteraf stuk duurder, want setje Sidi's aangeschaft bij uitverkoop en ik had ze echt niet nodig.....

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 31 jan 2016 11:48

Vandaag een kort rondje gereden om de 1.000 voor deze maand vol te rijden, maar vond het vies koud met de bijbehorende wind.

Plaats reactie