Vandaag gefietst in 2016
Jaloers! Gisteren de hele dag vergaderingen en reikhalzend naar buiten zitten kijken. Vanmorgen de fiets naar laten staan, hopelijk vanmiddag nog 2 uurtjes :-/
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Valt best mee, niks aan de hand. Iedereen is toe aan het voorjaar met lekker fietsweer.bluv107 schreef:Zal wel aan mij liggen, maar dit klinkt allemaal wat narrig.
4daagse werkweek is zo gek nog niet blijkt de laatste paar weken met vrijdag redelijk fietsweer en zaterdag bagger.53x11 schreef:Jaloers! Gisteren de hele dag vergaderingen en reikhalzend naar buiten zitten kijken. Vanmorgen de fiets naar laten staan, hopelijk vanmiddag nog 2 uurtjes :-/
Veel plezier dan vanmiddag, ik sla dagje over of uurtje de Tacx. Morgen rondje CX met spatborden als het beetje normaal weer is......
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Mooie foto's, buzz!
fredmtb-sport schreef: Valt best mee, niks aan de hand. Iedereen is toe aan het voorjaar met lekker fietsweer.
En zo is het! Onuitstaanbaar dat het doordeweeks mooi is en in het weekend k*t (of lijkt dat maar zo?) Tacxen kan ik echt niet opbrengen helaas (het moet wel leuk blijven).
Dan maar een zonnedansje doen.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vanmiddag droog en in de herkansing, op waarschijnlijk het enige stukje parkoers dat daadwerkelijk opknapt van een flink buitje (echt!): Zandvoort.
Erg veel waardering voor de jongens en meisjes van de dunebikers, die op een postzegel een uitdagend rondje weten uit te zetten, met steeds nieuwe leuke stukjes (oa een 10 meter lange brug over het water!). Aan het einde beloond met mooie opklaringen boven zee.
*weerblij*
Erg veel waardering voor de jongens en meisjes van de dunebikers, die op een postzegel een uitdagend rondje weten uit te zetten, met steeds nieuwe leuke stukjes (oa een 10 meter lange brug over het water!). Aan het einde beloond met mooie opklaringen boven zee.
*weerblij*
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Als ik januari terug kijk, heb maar 1 maal een 4 uur+ op zaterdag/zondag gemaakt (met deel motregen) en 4 maal een 4 uur + buiten die dagen gemaakt. Kijken of morgenochtend een 4 uur CX rit in zit om de verhoudingen iets recht te trekken.53x11 schreef:fredmtb-sport schreef: Valt best mee, niks aan de hand. Iedereen is toe aan het voorjaar met lekker fietsweer.
En zo is het! Onuitstaanbaar dat het doordeweeks mooi is en in het weekend k*t (of lijkt dat maar zo?) Tacxen kan ik echt niet opbrengen helaas (het moet wel leuk blijven).
Dan maar een zonnedansje doen.
-
- Forum-lid
Ik laat me mijn zaterdagochtendritje niet zomaar afpakken, maar vanmorgen was het gekkenwerk geweest. Geen ramp, want gisteravond via racefietsblog op het idee gekomen om de opening van het nieuwe pand van Baum importeur Fidder te bezoeken vandaag. Naast Baum levert Fidder overigens nog een paar "premium" producten. Was smullen geblazen in het monumentale pand in hartje Kampen..
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
In onze WhatsApp groep was het ook wel/niet en de meeste niet. Wie wel ging, had er spijt van want was vooral de zooi naar de knoppen rijden in de bagger en ze waren vlot klaar voor vandaag.dickygiovanni schreef:Ik laat me mijn zaterdagochtendritje niet zomaar afpakken, maar vanmorgen was het gekkenwerk geweest. Geen ramp, want gisteravond via racefietsblog op het idee gekomen om de opening van het nieuwe pand van Baum importeur Fidder te bezoeken vandaag. Naast Baum levert Fidder overigens nog een paar "premium" producten. Was smullen geblazen in het monumentale pand in hartje Kampen..
Overigens niet fietsen was achteraf stuk duurder, want setje Sidi's aangeschaft bij uitverkoop en ik had ze echt niet nodig.....
- Wolfhound32
- Forum-lid
Vandaag een kort rondje gereden om de 1.000 voor deze maand vol te rijden, maar vond het vies koud met de bijbehorende wind.