Bah!chrissiewizzie schreef:
Wit zadel, wit stuurlint (met blauw Gios?) staat volgens mij prachtig. Je kunt zelfs witte hoods kopen voor Campa shifters.
Het Prodigiosa project
-
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Witte hoods gaan het zeker niet halen. Ook stuurlint met Gios niet.
Ik heb vanmiddag de kans een paar grote fietswinkels in te lopen. stuurnok wil ik even echt zien. Anders heb ik straks 20 nokken liggen
Ik heb vanmiddag de kans een paar grote fietswinkels in te lopen. stuurnok wil ik even echt zien. Anders heb ik straks 20 nokken liggen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis inmiddels avond....
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
waar zitten in NL een paar grote fietsenwinkels bij elkaar eigenlijk?
Ik had Pedaleur in Doetichem en Mantel mega store Arnhem willen bezoeken. De proefrit van dochterlief op een echt paard liep echter een beetje uit de hand.
Morgen klanten, vrijdag mantelzorg, zaterdag fietsen op de heuvelrug........project staat stil
Morgen klanten, vrijdag mantelzorg, zaterdag fietsen op de heuvelrug........project staat stil
Bij een klassiek frame past eigenlijk maar één ahead stuurpen: een nos Syntace F99. De rest is te dik vergeleken met de buizen van het frame.Of je moet Bart iets laten maken dan is het nog slanker.chrissiewizzie schreef:Niet de quill versie, maar de A-head versie. In het zwart. Die is beter in balans. Deze hoort in de kliko inderdaad
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Wil je me dood hebben?timo2.0 schreef:Bij een klassiek frame past eigenlijk maar één ahead stuurpen: een nos Syntace F99.
Van de website van Syntace
Exchange the Force 99 stem. Now!
Dear Syntace customer,
Unfortunately, we have noticed that not all customers subject to our recall have exchanged their stem. Many of you know about the recall of the Syntace Force 99 stems up to production code 34 05, but still continue touse their Force 99. We would like to point out once again, that stress corrosion can cause cracks leading to breakage of the stem at any time. The defect does not happen often but possibly at a point in time when sudden loss of control is least desirable.
It can lead to crashes with heavy injury or possible death!
Maar zoiets moet het eigenlijk wel worden.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mwoi teveel een gatenkaas m.i. die Syntace
Dan had ik je absoluut een "Syntace Force 99 stem up to production code 34 05" aanbevolen maar er zijn er uiteraard buiten die batch veel meer geproduceerd die wel goed zijn.Gastheerg schreef:Wil je me dood hebben?
fietsen doe ik net als een prof,
Snap ik. Die transparantie van zo'n fabrikant vind ik ook alleen maar een pluspunt.
Even paar snelle plaatjes om een beeld te vormen.
Wit zadel ga ik denk ik toch doen. Zo'n rank zadel is niet erg overheersend
Deze Zipp wordt het dus niet. Mooie nok maar gewoon voor dit frame te lomp.
11 speed en toch de grootste maar 21 Goed is nu te zien als het patje naar achter schuift de achteras en wiel eveneens naar achter gaan.
Wit zadel ga ik denk ik toch doen. Zo'n rank zadel is niet erg overheersend
Deze Zipp wordt het dus niet. Mooie nok maar gewoon voor dit frame te lomp.
11 speed en toch de grootste maar 21 Goed is nu te zien als het patje naar achter schuift de achteras en wiel eveneens naar achter gaan.