Minst favoriete merk?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zelfs een zogenaamd goede fietsenmaker als Van Rossem in Wateringen beweert dat zijn huismerkfietsen speciaal voor hun worden ontwikkeld... Daar krijg ik ook serieus jeuk van.
Less is bore
Oh staat het daarom het topic in het hoofdstuk FIETSCAFÉ.Zorro schreef:Wat een flut/kansloostopic wat nergens toe leidt. Kan je ook een topic starten wat men van de kleur blauw vindt.
Weeeeeeg!
Daar worden toch altijd een heleboel onzinnige dingen gezegd, dus toch op de goede plek dit topic
Vind trouwens een Pinarello ook lelijk, vooral die achtervork.
Stoemper is wel een leuke naam en ook in het blauw.
Als ik tegen de wind in aan het stoempen ben wil ik die wel eens hebben.
Oh sorry verkeer topic..........Pinarello is lelijk.
Bikers are not alone
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wel die bora's en record groep er even afshoppen he, zo hoort ie niet thuis in dit topic
Die Cinelli staat dus echt volledig verkeerd hier, ook heeft hij een press-fit lager. But that Pinarello sucks is completely obvious.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Hmmm, bij Cinelli weten ze wel hoe het moet maar ze verrekken het gewoon:sloeren schreef:Deze is bijna blauw, en als er niet zo'n achterlijk press-fit lager in het bracket zou zitten zou ik hem leuk vinden....
Oh, en Pinarello sucks
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zoek de verschillenpuffdaddy schreef: Vind trouwens een Pinarello ook lelijk, vooral die achtervork.
.
Conclusie; Canyon is ook lelijk
Less is bore
Deze wel iig. Uit esthetisch oogpunt moet er sowieso een verbod op aero bikes
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijkbaar is dat niet belangrijk, want mensen rijden ook schaamteloos rond met de suf grijze Ultegragroep met een foeilelijk crankstel.53x11 schreef:Deze wel iig. Uit esthetisch oogpunt moet er sowieso een verbod op aero bikes
Less is bore